torstai 26. tammikuuta 2012

Nendoroid & onepiece.... ♥

Bloggaustauko _EI_ ole ohi, tämä on jonkinsortin ihkutuspostaus, lol.... :'D

Jjjep, nendoroideihin ja Onepiece-asuihin olen hullaantunut täysin ~ Tässä vähän esimakua siitä, millaisista nendoista tyksin:

Black Rock Shooter: Black Gold Saw -nendoroid figuuri
Black Gold Saw.... ♥ Aaaaamwghsssthasdgfh tahdon sut :3

JUMALA ?!?? ... ei, kyllä se sittenkin on Snow Miku....

RinLen <3

Naaaw Marisa & Reimu ~ En oo mikään suuri Touhou-fani, mutta nämä kaksi kelpaisivat minulle silti~

Ihme-Miku...? Jokatapauksessa suosikkini ^^"

^ Erityisesti tuo Mugi kelpaisi :'3

Vocaloid-nendoja ! <3 Tahtoo Lukan ..... ;;_____;; ♥

K-ON! -nendoroidit saavat sitten päättää tämän erän.... :'---)

Ja sit viä yks iiiihana onepiece:

Mä en voi mitään, että tahon tällasen ;;________;; Just tän yksilön.... niin.... ihana ♥ Koittakaa ymmärtää mua~

See you !

xoxo miku-chan

7 kommenttia:

  1. Nendoroids are so much fun :D

    i have some of them <3

    VastaaPoista
  2. Noi Nendot on noussu viime aikoiha hirveeseen suosioon... Ehkä pitäs munki hankkii ku ne on niiii ihania... <33
    Palvon noita vocal-nendoja <33
    Ihania nuo onepiecetkin, hinta on vaan surullinen (jollei oo rikas X') )... ="(

    VastaaPoista
  3. Mulla on toi Snow Miku Nendoroid :D ~ Jessykkä

    VastaaPoista
  4. heh, mäkin innostuin Nendoista vähän aikaa sitten :'3 Ja mulle on tulossa Luka, njeh >83

    VastaaPoista
  5. Siri: yap, Onepiecejen hinta on senverran ikävänpuoleinen, että pakko kai ostaa feikki .____.

    Jessykkä: waaaaaa....!! ~ *tahtoo tulla hiplaamaan sitä tunneiksi, pistää sen jälkeen taskuunsa ja poistua niin, ettei kukaan huomaa*

    Saccan: Oke~ Minäkin haluaisin Lukan....

    VastaaPoista
  6. Mä haluun k-on nenroidit! :3
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista