lauantai 14. heinäkuuta 2012

Ehdokkaita + kiitokset

Heipähei.
Aloitetaan kiitoksilla. Blogilla on vihdoinkin 90 lukijaa, THANKS. ♥ En voisi kyllin kiittää. Pitäisi väsätä juhlapostaus, mutta... è__é Ei ideoita. Ei teillä olisi hihassa jotain? ;_;

Ja sitten - vaihe 2, ehdokkaat. Joku näistä tulee olemaan seuraava Pullip-perheen nukkeni:

Dal Sentimental Noon ja Pullip Snow White
Aaaa ~ ! Tulen hulluksi ! Noon on ihanin Dal maan päällä, VANNON SEN. <3 ;__; Niin ihana... yääh... olen aika varma että hankin hänet.
Snow Whitella taas on suloinen mekko ja kasvot, mutta peruukki... > " <

Pullip Banshee
On pitänyt jo sata vuotta ostaa tämä nukke. Hyvä luoja, en minä osaa päättää ! Tämä tai Noon... tai tämä:

Pullip Homura Akemi

Pullip Luka Megurine

Jahka minulla on hyvin rahaa, ostan jonkun heistä. Ehkä jopa kaksi ~
Auttakaa te päättämään, ja ehdottakaa KAHTA sopivaa uutta asukasta !

PS. Yritän postata MHIB:n uuden osan pian.

xoxo: miku



6 kommenttia:

  1. Kiva jos postaat pian kuvatarinaan jatkoa. :)

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Ite ehottaisin Sentimental Noonia ja Homuraa :3

    VastaaPoista
  3. Mä kuolin noille Sentimental Noonille ja Snow Whitelle! ♥.♥ Snow Whitella on kyllä peruukki joka ei kyllä selvänä kauaa pysy... Mutta molempien asut ja naamat on aivan yyber ihanat! Ehkä toinen noista ja Banshee?

    VastaaPoista
  4. Mä ite pidän Homura:staihan sikana, se on niin kaunis ♥♥
    Enkä oikeen tykkää Dal:eistä, mutta toi Noon D: Se on niin adfndsohinapoimnnb♥♥♥♥rakkauspakkaus :3

    Eli mun ehotukset oolis:
    Homura ja Noon

    ~♥~

    VastaaPoista
  5. Ite valkkaisin Homuran ja Noonin! ;-;♥
    Noon on aivan ihastuttava, rakastuin siihen itekin! Saatanpa hankkia sen, jos vaikka nukkeinnostus vähän kasvais, heh heh.
    Homura on nätti, ja siitä saa helposti myös ihan "tavallisenkin" näköisen~

    VastaaPoista
  6. Homuraan olen itse kiintynyt *-* Bansheen vaatteet taas ovat minun mieleeni <3 ihanat. Mutta, jos saisin noista nukeista valita kaksi niin varmaan Homuran ja Snow Whiten kuitenkin ottaisin.

    VastaaPoista