sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

"ystävyksiä" ja muutoksia

eww moi
Mulla ois varmaan 666 juttua postattavana, mutta aloitetaanpa vaikka tästä surkeasta pikku kuvatarinasta. Lisäksi mun täytyy varmaan esitellä teille muutaman nukkeni uudet lookit, hm? B) No, ne saatte nähdä sitten lopuksi. ^_^ Pahoittelen kuvatarinan laatua, kuvasin sisällä koska ulkona on liian märkää >:(
 
 Mona: Monet ovatkin varmaan miettineet, miten olen sopeutunut muiden joukkoon. No, minullahan menee hyvin. Tulen toimeen jokaisen kanssa.
 
 Mona: Hinatan erityisesti. Hän taitaa pitää minusta.
 
 Mona: Siinä missä muut ovat vaan hyväksyneet minut, Hinata on oikeasti tutustunut minuun ja viettänyt aikaa kanssani. Pidän hänestä.
 
 Mona: Aiemmin en ollut tullut rakastetuksi. Nyt minusta tuntuu, että sekin epäkohta saattaa korjautua... *hymy*
 
 Mona: *hivuttaa kättään lähemmäs Hinatan omaa* Vaikka mehän olemme tietysti vain ystäviä. Vai mitä?
 

 Mona: Tai siis, parhaat ystävät.
 
 Mona: Uskottehan te minua?
 
 Mona: Ketä minä oikein yritän huijata?
Olettehan te jo huomanneet, ettei minua kannata uskoa. "Ystävät", joo, niinpä niin...
 
~~~~~~
 
Toi nyt oli vähän tollanen lyhyt, mutta ideana oli jotenkin jännästi kertoa siitä että noilla kahdella on... juttua? :D Ei mitään virallista mutta jotain kuitenkin. ;)
 
Ja sitten tähän toiseen osuuteen. Mulle saapui viikolla 3 obitsua ja 2 peruukkia. Eilen vaihdettiin obbarit isäni kanssa, se sujui oikein hyvin (kiitos isälleni). :D
 
 Neidit odottamassa obbarinvaihtoa. Täytyy myöntää että ainakin Grell näyttää jokseenkin kauhistuneelta. :--D <3 Tässä myös huomaa miten erilaisia ja yksilöllisiä neidit on. :3
 
 Tsukiko ja Grell ovat nyt sitten valmiita! :3 Tässä näette myös vähän tuota Tsukin peruukkia, se on väriltään tuollainen sinimusta. Tsukikolla on S-obbari, Grellillä M. 8---)
 
 Shireillä taas on S-obbari. :--)
 
Ja sitten vielä tämä Lilian peruukki ja mun ihq tyyny sekä shirei taustalla. Väriltään se on sellainen kuparinpunainen, kuva vääristää hiukan.
 
Itse olen ihan mielettömän tyytyväinen näihin pikkuisiin. ♥ Jeess. Mitenkäs te? Mielipiteitä vastaanotetaan. :---)


6 kommenttia:

  1. Oiii kauniita neitosia ♥ Voin kuvitella kuinka mahtava tunne on kun saa vihdoin monta nukkea kerralla valmiiksi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos ^_^ Joo tää on niin parhautta, nyt jokainen nukke innostaa ees jotenkuten, jeeesss B)

      Poista
  2. Awwww Mona on niin suloinen wäwäw oon ihan rakastunut häneen ヽ(;▽;)ノ ♥ Rakastan tota Monan tyyliä puhua ja kertoa asioista ja toi luonne ja ulkonäkö ja malli ja ewww kuolen. Ihana toi tarina, jään innolla odottelemaan lisää juttuja näistä kahdesta ;3 !

    Oh onnea että neitisi saivat viimein obitsut sekä peruukit ^.^ Lilian peruukki on varsinkin suloisen värinen, toivottavasti postaat uusistuneista tytöistäsi pian taas kuvia cx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mona kiittää! :) <3 Mulla on just kauhee Monamasis, tykkään sen hahmosta mut ite nukke on jotenki... :DD Kai se on siinä et se ei nyt saanut mitään uutta nii... :D Mut älä huoli, tuun kyllä kuvaan näistä kahdesta vielä vaikka mitä 8) (älkää käsittäkö väärin)

      Toi on ihan mahtavan värinen ;__; <3 Vihdoinkin valmiita nukkeja, vihdoinkin... Ehdin nähdä jo ties kuinka monta painajaista siitä etten saa noita ikinä valmiiks XD Yritän pääsiäislomalla kuvailla vähän :3

      Poista