torstai 25. joulukuuta 2014

You gotta get up and try

Yeah moi.
Eilen oli joulu oh, olipa hyvä huomio joten tulin siinä tajunneeksi, että olen nukkeillut neljä vuotta. (Mutten vaivautunut ottamaan Tsukikosta edes kuvaa synttäreiden kunniaksi. Nukkeparka.) Ja lisäksi myös sen, että tätä vuotta on jäljellä enää muutama päivä, joten täytyy varmaankin kehitellä jonkinlainen 2014 -postaus. Syy siihen, miksi en tehnyt sitä postausta vielä, on...
 
No, annetaan kuvien selittää. ~
 
 




 
Hehe, tällainen pieni kaunokainen sitten pääsi vapaaksi paketistaan eilen. :3
Neidin nimi on tietysti Leväpää Avalon, ja malliltaan hän on (kuten huomata saattaa) Lunatic Queen. Olen jo pitemmän aikaa (köh, noin 3 vuotta?) haaveillut vihreätukkaisesta Lunatic Queenista, ja tässä sitä nyt ollaan.
 
Seuraavaksi yritän kehitellä tästä vuodesta jonkinlaista postausta ^^' Näkemisiin~


12 kommenttia:

  1. Apuaa ihana Avalon ;___;<3 Vihreät hiukset sopii yllättävän hyvin, jotenkin en koskaan olis ajatellut että Lunatic Queenista voisi tehdä leväpään :D Jään odottamaan lisää kuvia!

    VastaaPoista
  2. SIIS WOW MITÄ VIHREÄTUKKAINEN LUNATIC QUEEN OMG SIIS MITEN MAHTAVA KEKSINTÖ MÄ PALVON SUA IKUISESTI ;____________________; ♥♥♥
    Siis aww, Avalon on ihan sairaan söpö ;____; ♥ Noi hiukset sopii tosi hyvin ja silmäpalvojana mun on taas palvottava chipejä, tollaset on aina niin ihania chipejä tollaset harmaat asadf Siis omg toi sen stock-asukin on jotain liian perf mun silmille aijaijai ♥ ;n;

    Omg NELJÄ VUOTTA?! O.O Onneaaaah ♥ Mä oon nukkeillu kaks vuotta :DD
    En osaa sanoo mitään järkevää tässä mielentilassa, räjähdin kun olit postannut ja kuolin kun näin kuvat u.u ♥ En malta odottaa kuvatarinan jatkumista ja kuvia Avalonista wäääh ♥

    Ja btw toi nimi on ihan täydellinen, Avalon näyttää ihan Avalonilta ♥ Olet perf keksimään kaikkea mä tahdon olla sinä ;:___;;

    Toivottavasti oli ihana joulu ♥

    VastaaPoista
  3. Oi oi oi oi oi oi Lunatic Queen! Tervetuloa LQ-klubiin. :D Toi peruukki ja noi chipit toimii tosi hyvin, vihree taitaa olla Lunatic Queenin väri. :3 Plz gimme more pics of Avalon plz >3<

    VastaaPoista
  4. huippukaunis lunatic *o*
    kun olin joku 10, tää oli alusta asti mun suosikkimallo <3
    ihana nähdä miten kauniin ja omaperäisen neidistä teit :3
    Avalon nimikin on aivan täydellinen ja sopii tytölle hyvin c:
    toivottavasti ei tullu kirjotusvirheitä...

    VastaaPoista
  5. Uuu, Avalon <3
    Hopeet chipsit + vihree peruukki saa aikaan söpöys kuoleman, ihana neitonen, wow.
    Ja noi stock vaatteet on rakkaus, aww nuo kuvat <3

    VastaaPoista
  6. happy bday to tsukiko ja sitärataa

    avalon jgbhfv perfff roskii sara nyt oikeesti :(( ♥♥

    VastaaPoista
  7. Avalon on ylitäydellinen *-* Vihreähiuksiset nuket on ollu mulle ajatuksena ennen ihan no-no, mutta nehän ovat yli-ihania ♡ Kuvat on kauniita ja Avalonn ah perf palvon ;w;

    VastaaPoista
  8. Ihana AVALON!!!! ♥ todella omaperäinen nukke ja edustavia kuvia

    VastaaPoista
  9. Oon sanonu tän jo sulle, mutta Avalon on I.H.A.N.A ♥ Toi peruukki, noi chipit... Purrrfect ♥

    VastaaPoista
  10. ... Siis MITÄ
    Avalon on liian ihana. ;u; Paljon ihanampi kuin osasinkaan kuvitella. Vaikka Lunatic Queen on aina ollut yksi mun lempimalleista, ja vaikka sun suunnitelmat tätä neitiä kohtaan on alusta asti kuulostanu tosi lupaavilta, tää lopputulos ja Avalonin näkeminen konkreettisena olentona tossa ruudulla räjäytti mun tajunnan ihan totaalisesti. *^* Onneksi tää pikku Leväpää saapui sulle vihdoin, niin pääset jatkamaan sitä sun uutta upeaa tarinaa. Se on jo nyt koukuttanu mut niin täysin, että ääwhh montahan kertaa saan vielä hengitysvaikeuksia seuraavien osien aikana >"<

    Vihreä peruukki ja valkeat silmät. Ehkä täydellisin värivalinta uniikille ja poikkeavalle Avalonille ;^; ♥ Noissa kuvissa neidin peruukki oikein korostuu ihanasti lumisesta taustasta, varsinkin tossa tokassa kuvassa se suorastaan hehkuu ääwh >w< Myös kolmas kuva on mielettömän upea, koska siinä Avalonilla on suloisen myhäilevä ilme. 8'3 (Ja pakko taas vaihteeksi hehkuttaa, että siinäkin tuo peruukki näkyy ihanasti latvoihin asti...aah en taida ikinä tottua ton peruukin kauneuteen)

    Mutta tiivistettynä vielä pakko sanoa, että Avalon on aivan upea ilmestys ;v; ♥ Odotan jo ihan tohkeissani seuraavaa tarinaa, toivottavasti se siis tulee pian~ Tahdon nähdä lisää Avalonia aka Leväpäätä >w<

    ps. Lunatic Queenin stock-asu... ♥

    VastaaPoista
  11. Voiko olla mitään ihanempaa kuin vihreätukkainen Lunatic Queen?

    VastaaPoista