torstai 4. tammikuuta 2018

I'll never wake up without an overdose of you

Heips!

Meilläpäin vuosi on alkanut ihan hyvissä merkeissä, toivottavasti myös siellä ruutujen toisella puolella!

En olekaan todella pitkään aikaan kuvannut musiikkishoottia, joten nyt päätin räpsiä valitettavasti sisällä shootin Atlasista ja Mercurysta. Sisäkuvailu ei tosiaankaan ole minun juttuni, mutta kelitkään eivät ole antaneet myöten joten minkäs teet. Halusin kuitenkin tehdä Comatosesta jonkinlaisen shootin, koska tämä kappale sattuu huutamaan näitä kahta niin kovasti.





photoshoot: Comatose



I hate feeling like this


I'm so tired of trying to fight this


I'm asleep and all I dream of is waking to you


Tell me that you will listen


Your touch is what I'm missing


And the more I hide I realize I'm slowly losin' you


Comatose
I'll never wake up without an overdose of you


I don't wanna live
I don't wanna breathe
'less I feel you next to me


You take the pain I feel
Wakin' up to you never felt so real


I don't wanna sleep
I don't wanna dream
'cause my dreams won't comfort me


The way you made me feel


Waking up to you never felt so real



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti