sunnuntai 29. tammikuuta 2023

Heti perään toinen

 Hei taas!

Oon ollut tän viikonlopun nyt vaan enimmäkseen kotona itsekseni, joten oon sitten jaksanut muokkailla kuvia. Siksipä postaan heti perään uudestaan :'D Osa näistä kuvista on tammikuisia ja osa sitten throwbackeja viimevuoteen! Pitäs laitella näitä instaan mut ehkä ajan kanssa

Alotetaan uusilla!


ÄÄÄ Sinfonia on rakas!! Viimein sain aikaiseksi ottaa siitä kuvia. Ei vois olla enempää mun viboja!

Wilhelm vibes, siitähän otan aina tällasii


AAMU beibs!! Se on ihanimpia nukkeja joita tiiän ja silti kuvaan sitä ihan liian vähän D: Shame on me


Unohdin nää viimepostauksesta, lisää ringlight-kuvia! Annika istu mun sängyllä ku hihkuin ja hypin näiden kuvien kanssa, ja olin sillee ÄÄÄKATSOSEONIHANA ja Annikan eka kommentti oli ilosella äänellä: "SHREK!"

I love you too


Sorisorisori

Kajol ihan väärät vaatteet tällaseen hei


Isulkuvia!! Oon nyt viimesyksyst lähtien koittanut antaa mun poitsuille enemmän parrasvaloa mut pitäs ehdottomasti yrittää panostaa tähän vieläkin enemmän tänä vuonna. Yritän kuvata nyt enemmän jätkiä ja Daleja & Byuleja, äh!

Adna on ihana! 🤍


Lisää Annikan Nuriaa c:


En tiedä mitä tapahtui, mutta Iika on yhtäkkiä ihan lempimuruja!! PG:n söpömmät kustomit on IHANIA mutta ei tällä hetkellä ykkösenä mun metsästyskohteena, joten Iika on sit täyttänyt mulla tätä aukkoa 🤍 Ihan hemmetin suloinen


Oon ihan sairaan ilonen et peruukinvaihdos herätti tän nuken henkiin!


Lisää näitä, innostuin nyt kauheesti näistä! Haighaa en oo kuvannu, öh, hetkeen... Se on casual/modern girl niin se kävi tähän hyvin <:

Sit ne tb:t viimevuoteen:


Ja siinä toinen söpöli-PG jota pitäis kuvailla useammin!


Mulla on hirvee ikävä syksyä




Oon tosi huono muokkaan kaikkia kuvia ajallaan koska overwhelmaannun sekunnissa jos avaan kameran ja nään et niitä on jotain miljoona... Ja JOKAINEN niistä kuvista on olevinaan muokkauskelpoinen nii sit ne roikkuu siel kuukausia ja joskus tällee kerral käsittelen ne sitten

Ja pahinta on se et ne on aina eri paikoissa puhelimes ja sit overwhelmaannun vielä lisää ja muokkaan niitä aina sit tällee puuskassa monta kerralla :''D Pitäs keksii tähän joku systeemi ku mun päätä ei oo rakennettu tällaseen


Tää katos pitkäks aikaa mut nyt löysin sen! CHIÓNI ON RAKKAIN ja tulee hyvä mieli tästä. Kuvasin Iltsusta ja siitä mini-kt:ita tohon aikaan </3 Yyyyy itken silmät päästäni heille


Sit ihan kesään tb:tä, Kalla on kyl niin kesätyttö


Ja lopuksi kesäinen Kiira, joka jäi tosi pitkäks aikaa editoimatta kun en tykännyt mistään mitä tälle tein :'D Nyt sit onnistui!

* * *

Kiitos jälleen katsojille <3

2 kommenttia:

  1. Muilutan mussua kun ei minulle postaustaan linkannut >:cc (Update: Linkkasit sen mutta 0,35 sekuntia liian myöhässä joten MURISEN)

    Mutta IHANIA otoksia mussu!! On niin hauska päästä vierailemaan eri vuodenajoissa näissä sun kuvapostauksissa <3 Erityisesti ihastuin tohon vikaan Kiiran kuvaan, siis luoja kun voi olla maaginen tunnelma kuvassa! JA KALLA JA KIMBLE aina ilahduttavat, bestisbabyt! He olivat kyl täydellisiä syysnukkeja!

    Iikan talviotoksista saan paljon voimaa jaksaa tätä talvea vielä. Noi tuo kyllä talven kauneuden hyvin esiin ja Iika näyttää lumoavammalta ku koskaan <3 Osaat muuten käyttää hiton hyvin noita pieniä kasvi- ja oksaproppeja sun kuvissa! Ihastelen aina niitä c: Ja HAIGHA omg ihanaa nähdä tätä babya!! Sun cyberpunk-kuvat on ilostuttanu tätä viikkoa aivan valtavasti! Ihanan sähäkkää meininkiä ja täydellisen ravistelevia neon-värejä.

    Ilta-Shrekille hihittelen edelleen, hän on niin hyvä XD Ja alun Sinfonia-kuva oli loistava alotus tälle postaukselle, oikein hätkähdin sitä miten tyrmäävän upee toi kuva on voimakkaine väreineen <3 Sinfoniassa on kyl täydelliset Wille-vibat

    Kiitos postauksesta honey :> love u

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mussu mitä ihmettä ;v; Täällä taas kommentoimassa ää!! En kestä että oot randomisti ruvennu laittaan näitä tänne, ilahduttaa rakas ihan kauheasti äää! Ihana olet <3 (Ja perkele nii iha hävyttömän myöhäs linkkasin >:/// Murise murise)

      Ihana et sekä talvikuvat että nää mun uudet kokeilut on ilahduttaneet sua, makes me happy c:

      Ilta-Shrekiltä rakastavat terveiset :**

      KIITOS ITELLES en kestä et nykyää kommentoit ää!!

      Poista