maanantai 12. syyskuuta 2011

Nyt ketuttaaa... + Grell's stock

ÄRRRRR... !!
Väkersin varmaan puoli tuntia yhtä kuvatarinaa, ja blogger päätti sanoo poks, niin en voinutkaan laittaa sitä !! >"< Mutta jokatapauksessa tässäpä yksi tärkeä juttu myös:




Grell's stock~

Kaunokaiseni stock-vaatteista siis kuvia ! <33

Lähikuva paidasta ja liivistä.
Mielestäni hyvin kauniita.

Lähikuva housuista ja tuosta kettingistä.

Grellin ihanainen stock-takki.

Zoomausta.

Takki takaa.

Grell & musta ständi.

Lähikuva ( huonolaatuinen ) Grellin meikistä.

Sumea kuva silmästä.
( joka todella on vihreä & kauniss )

Huulet.

-END-

Comment box~
Oli ikävää ahtaa nämä kaikki Grellin päälle uudestaan.
Takkia oli vaikea laittaa noiden muiden päälle.
Ranteetkin on otettu pois monissa kuvissa.
Laatukin kusee taas vaihteeksi.
Kokonaisuudessaan olen erittäin tyytyväinen
Grellin stockeihin, meidän talon kauneimmat.
Tuo punainen takki on rakkaus!
Etenkin takaa...
Mutta joo, kauniitahan nuo.

Ainiin, yksi juttu teille kai pitää vielä kertoa.
Elikkäs, Rima tilataan luultavasti jo tällä viikolla.
Tässä vaiheessa voinkin jo kysyä:
miksikäs nukeksi te Riman ajattelette?
Haluaisin kovasti tietää, joten kommenttiin sitten! :)
Odotan innolla tyttöä...
Odotukseni ovat korkealla kaikkien stock-kuvien jälkeen.
Ja jos joku arvaa mallin oikein, en kerro siitä hänelle.
Jätän sen yllätykseksi, ja sen saatte tietää...
...vasta silloin, kun hän tulee.
Ei, vaan silloin, kun kuvaan ekan tarinan.
Suunnittelin senkin jo valmiiksi!

See you next time, baby ! ♥

XOXO: Miku-chan & tytöt

6 kommenttia:

  1. Kasane_8:lla lainassa -_-'' Jos hän sattuu lukemaan tätä, niin ilmoitan, että palautappas ne sitten jokupäivä koulussa ! Ennen joulua! >D

    VastaaPoista
  2. Broken Junk Doll: Ne on mulla lainassa ku oon ton irl kamu nii :DD

    VastaaPoista
  3. Ja niin kyllä mä ne palautan varmaa huomen 4 hoos :DD Mutta kumminki matkit muaaaa >.<

    VastaaPoista
  4. i love her stock! very detailed

    VastaaPoista
  5. Grell on kaunis - mutta harmi tuon kuvatarinan puolesta :/ Mä olen muuten sen bloodyn omistaja - mun blogiin pääset klikkaammalla mua, ja valitsemalla sieltä sen mun blogin, niinku varmaa jo tiesitki :D huomasin et pyysit mun blogiin linkkiä Pullipdreamworldissä c;

    VastaaPoista