perjantai 9. syyskuuta 2011

~Tsukiko's memories

Konnichiwa ! ♥
Nyt tuli mielstäni oikein hyvä hetki kertoa tarkemmin ensimmäisen nukkeni Tsukikon aika ikävästä menneisyydestä. Tässäpä siis, päiväkirjan muodossa:

12.2. vuosi ei tiedossa - Hakkaus jatkuu yhä
Istun juuri sängylläni ja mietin miksi äiti on aina niin vihainen. Ihan tyhmää, vai oletko samaa mieltä, rakas päiväkirja? Isoveli katsoo telkkarista jotain ja minä vain kirjoitan. En tiedä missä Ami on. Pitäisi kai etsiä, mitä sanot? Juuri nyt en jaksa, sillä minuun sattuu joka puolelta. Äiti löi, taas. Hän on lyönyt minua ja Amia tänään paljon. Ikävää, sillä hänen uusi vauvansa, minun pikkusiskoni syntyisi ensiviikolla, enkä halua, että se syntyy tällaiseen perheeseen. Isoveli, Kaito, on samaa mieltä. Amista en tiedä, hän on ollut tosi etäinen minuun lähiaikoina. On se kummaa, hän on sentään kaksoissisareni....

16.2. vuosi ei tiedossa - Iloisia (ko?) uutisia
Noniin, vihdoin ehdin kirjoittaa niin, ettei äiti huomaa. Olen hirmuisen onnellinen siitä, että Kaito on jaksanut tukea minua ja Amia, vaikka meillä kaikilla onkin vaikeaa... Joo, Ami on jo paremmalla tuulella, mutta vieläkin kumman etäinen. Toivottavasti syy siihen selviää pian! Mutta otsikko onkin "iloisia uutisia", ja niitä nämä myös ovat! Olen nimittäin vihdoin saanut pikkusiskon. Hän syntyikin viimeyönä, ja pari päivää ennen mietittyä aikaa. Hän onkin tosi pieni. Kaito sanoo, ettei hänestä kasva koskaan normaalin kokoista. Outoa, eikö vain, rakas päiväkirja? Mutta niin, hänen nimekseen tulee Temari. Kokonimi on Temari Alice Kazami...hyi, en pidä sukunimestäni. Oho, nyt äiti tulee, täytyy pistää päiväkirja piiloon!

21.2. vuosi ei tiedossa - Ilo jatkuu surulla
Huh, loppuihan se vihdoin. Äiti on taas alkanut lyödä meitä. Onneksi hän ei ole vielä päättänyt lyödä Temaria! Ja jos päättää, yritän estää sen jotenkin. Toivottavasti Ami ja Kaito myös. Minua harmittaa, etten ole syntynyt juuri nyt... ihan tyhmää, että minun täytyy olla jo sen ikäinen, että äiti tohtii lyödä minua. Mutta hei... onko toisten lyöminen ylipäätään oikein? Sitä en vielä tiedä, rakas päiväkirja. Isoveli sanoo, ettei se ole. Mutta en minä vielä tiedä! Toivottavasti Temarin ei tarvitse koskaan sietää sitä, mitä minä, Ami ja Kaito olemme joutuneet kestämään!

22.2. vuosi ei tiedossa - Tauko
Voi ei, en uskalla enää kirjoittaa moneen kuukauteen, sillä äiti on ihan hurjana nykyään... Temari on sentään kunnossa. Kerron n. kahden kuukauden päästä kaikki kuulumiset paljon tarkemmin! Äiti tulee ihan pian kaupasta, ja jos en piilota päiväkirjaani ajoissa, äiti luultavasti lukee tämän kaiken! Anteeksi!

19.4. vuosi ei tiedossa - Pahoitteluni ihan kaikesta!
Voi, meni ihan liikaa aikaa... mutta onneksi tilanne on jo rauhoittunut. Temarikin on jo kasvanut ja osaa miltei ryömiäkin! Ihan uskomatonta. En minä osannut tuossa iässä vielä mitään tuollaista. No, äiti ei onneksi hakannut vielä silloin. Puhumaankin opin isoveljen opastuksella. Hän on kultainen! Mutta nyt täytyy mennä vahtimaan Temaria, nähdään!

- tässä välissä ei tapahtunut mitään merkittävää-

14.1.2010 - Vihdoinkin, vihdoinkin!
Oi, tämä on se vuosi ! Kun jaksan odottaa vuoden loppuun asti, kykenen jo muuttamaan omilleni tästä kamalasta paikasta. Enkä minä ole se, joka on kärsinyt eniten - Ami on ottanut tästä eniten nokkiinsa. Toivottavasti hänkin jaksaa odottaa vuoden loppuun, jolloin me täytämme 14 kumpikin !

20.1.2010 - Surun täyttämä päivä
Tänään on tapahtunut jotain ihan kamalaa. Kaksoissiskoni Ami, joka vihaa perhettämme yli kaiken ( paitsi minua, Kaitoa ja Temaria ), on karannut ! Ei, ei, ei.... nyt kaikki on jo pilalla ja muutenkin... missähän sisko mahtaa jo olla ? En halua miettiä, mitä tämä kauhea maailma tekee rakkaalle siskolleni. Vai hetkonen... onko tämä maailma oikeasti paha, vai olenko minä vain saanut siitä pahan käsityksen ? Vaikea sanoa, rakas päiväkirja. Rukoillaan yhdessä hyvää siskolle !

- tässä välissä Kaito karkaa ja on tullut jo joulu-

24.12.2010 - Syntymäpäiväni ja muutto
Jee, täytän tänään 14! Tänään päätän vihdoinkin muuttaa pois kotoa - eli pahimmasta paikasta maan päällä. Temari on jo 8, ja hän voi viestitellä minulle kodin tapahtumista. Voi, kunpa maailma olisi minulle hyvä! Jos pääsisin hyvään paikkaan, saisin hyvän kämppiksen ja hyvän kämpän, kaikki olisi hyvin. Ja niin - saisin poikaystävän ja uuden kesätyön ! ( tai ei nyt ole kesä vaan joulu... ) Toivotaan niin. Olen jo muuten päättänyt, että muutan Tokioon ! No, kirjoitan, kun olen perillä uudessä kämpässäni !

2.3.2011 - Uusi koti ja bestis
Vihdoinkin olen asettunut aloilleni Tokioon! Olen saanut uuden asunnon, jonka jaan parhaan kaverini ja kämppikseni Hinata Aya Hotorin kanssa. Hän on kiva ja ihana ihminen, en uskonut sellaisia olevankaan. Hänellä on pikkusisko, ja hän muuttaa meidän luoasumaan joskus. Lisäksi olen kuullut, että meille muuttaa piakkoin myös Grell -niminen tyyppi. Mikäköhän hänen sukupuolensa on? Hhhm, odotan innolla...lisäksi minulla on poikaystävä, Mel nimeltään. Hän ei asu luonamme, vielä. Olen kuullut Temarilta kuulumisia kodista, ja mitään erityistä ei ole tapahtunut. Siskosta ja veljestä ei kuulunut mitään. Ikävää... isästäkään ei ole kuulunut mitään. Tosin hänhän ei ollut paikalla edes silloin, kun synnyin. Luultavasti teki itsemurhan äidin luonteen takia. Millainenkohan isäni oikein oli? Mutta jokatapauksessa, minä en kirjoita tähän päiväkirjaan enää moneen aikaan. Minulla on paljon muuta sisältöä elämässäni. Toivota minulle hyvää elämää, rakas päiväkirja!
~ Tsukiko Kazami

Sellainen ^^ Tämän tyylisiä ns. "tarinoita" on kiva tehdä :DD Luultavasti näit tulee viä myöhemminkin !
Tsukikon perheen ostojärjestys: 1. Kaksoissisko Ami, malli Ddalgi. 2. Isoveli Kaito,Taeyang Filato / Sebastian. 3. Poikaystävä Mel, Taeyang Wayne. 4. Pikkusisko Temari, Little Pullip Black Diamond. Kuitenkin tarkoitus hankkia näitä ennen viä monta muutakin nukkea, että saa nähdä nyt... Noh, Rima ja Takumi ainakin varmat ! ♥ :) Toivottavasti jaksoit lukea tuon :) Kommenttikin olisi kiva. See ya, baby ! ♥

XOXO: Miku-chan ja neidit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti