perjantai 7. lokakuuta 2011

Otsikonkeksimisenongelmia.com

Sain tällaisen awardin da hae cho:lta, kiitoksia siis, joten katsokaapa vaikka läpi.

1) Kerro henkilö linkin kera blogissasi, joka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 5 parhaalle blogille/bloggaajalle

Randomifaktat~
1. Olen täysi mangahullu, kaikki varmaan tietää.
2. Lempimangasarjojani ovat mm. Chrono Crusade, Shugo Chara, Rozen Maiden ja Naruto.
3. ...ja minulta meni sitten Shinku ohi eBayssa, äiti ei antanut tilata.
4. Olen hulluna myös Deidaraan ! ^^
5. ...ja olen muutenkin vaan hullu o3o
6. Lempimusiikkiani on Vocaloid & An Cafe.
7. Olen hulluna neljään pullippiin yli muiden: Shinku, Yuki, Suigintou ja Prunella.

Ja awardin saavat seuraavat:
Oceana
Miku-chan :3
Ami
Hompsantoosa
Memorial

... eli ainoat, joita satuin muistamaan, mutta toki hyviä bloggaajia OFC (: ♥
Hyviä illanjatkoja teillekkin !

XOXO: Miku

3 kommenttia:

  1. Kiva, että teit tän!^^
    Mäkin rakastan An Cafea. w

    VastaaPoista
  2. Halusin tehdä ehdottomasti, koska kun kerran sain tämän (: An Cafe on kyllä hyvä bändi ♥

    VastaaPoista
  3. OMG , ootko säkin hurahtanut An Cafeen ? *o* möhöhöhöhöööh pitääks munki tehä tää ?? joo ehkä mä teen tän ;D

    / soriettäolenseko

    VastaaPoista