keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Sekopostaus X suunnitelmia, & tarina

Hyvää iltapäivää lukijasieneni~ ♥
^^ äläkä piittaa otsikosta tai lempinimestä, repäsin sen jostain kuusesta ettäh...
Nukkekuvia ei ole luvassa, yyh, mutta saattepa taas kirjoitusintoiselta Miku-chanilta vähän draamaa eli tönkön ja huonon tarinan  joten lukekaa jos kiinnostaa. Aloitetaan siis sillä. Joo, tätä turhaa
hömpötystä jota asiaksi kutsutaan, oli enemmänkin ...


Misae's memories~
Tänään on taas koulua, voi ei. En halua mennä sinne. Minulla ei ole yhtään ystävää. Se kaunis vaaleatukkainen tyttö ei katsokaan minuun päin, ja sen pikkusisko on liian nuori ja muutenkin äääh...
Juuri tällä viikolla he ovat syrjineet minua erityisesti, ja se on kamalaa.
Mielestäni se tyttö on koko koulun kaunein ja miellyttävin ihminen, haluan kovasti tutustua häneen. Mutta hän ei halua tutustua minuun, joten antaa olla. Minuahan on aina syrjitty.
Jos minuun sattuu, kukaan ei ole lohduttamassa minua - niinkuin sille blondille aina tehdään.
Jos loukkaannun jonkun sanoista, kukaan ei sano minulle: "Älä välitä tuosta!".
Ja jos saan kokeesta huonon tuloksen, minua korkeintaan moititaan ja pilkataan siitä. Miksi olen hylkiö ?
Miksi elämä on näyttänyt kovan puolensa minulle eikä jollekin toiselle?
Pelkään niin kovasti joutuvani näin heikkona ja arkana, sekä syrjittynä, väärälle raiteelle ja älämä suistaa minut ulos... kuolen nuorisorikollisena - se on pahin pelkoni.

Nyt juuri istun keinussa yksin ja olen miltei purskahtaa itkuun yksinäisyyttäni. Sitten toiseen keinuun tulee joku. Se on sen blondin pikkusisko. Äääh, ei juuri nyt... "Moi, Misae", tämä sanoo.
Olen otettu siitä, että joku tietää / muistaa vielä nimeni. "Moi...ööö, mikäs se nimesi olikaan? Anteeksi, en muista sitä enää.", vastaan hänelle. Tyttö on kyllä sievä, mutta minua 7 vuotta nuorempi.
En halunnut, että minua pilkataan jo siitäkin, että olen 7 vuotta nuoremman kanssa välituntisin... Mutta kiva, että edes joku vaivautuu olemaan kanssani. "Nimeni on Rima. Ollaanko tämä välkkä yhdessä? Sisko on omien kamujensa kanssa, en voi olla hänen luonaan juuri tällä haavaa.", tyttö vastaa vihdoin.
Hymyilen hänelle. Haluan olla hänen ystävänsä. Sitten hän kysyy, olenko yksinäinen.
Nyökkään vaisusti. Rima hymyilee ja sanoo: "Minä voin olla ystäväsi, Misae!"

Ihanaa, että joku muisti nimeni. Opettaja sanoi minua aina Hanajimaksi, mutta se ei ollut oikea sukunimeni. En ole koskaan kuullut sitä. Kukaan muu ei varmaan ole niin tyhmä, ettei ole kuullut sukunimeään, mutta minullapa ei ollut edes vanhempia. Asun yksinäni. Opettajat olivat keksineet minulle "Hanajima" -nimen, koska he luulevat, että sukunimeni alkaisi H:lla. Enpä oikein tiedä.
Olisi hirmu kivaa omistaa sisaruksia, ja kysyin Rimalta, millaine hänen siskonsa oikein on. "Jaa, nooo... ei se kauhean kivaa ole siskoa omistaa. Minusta on hänelle enemmän hyötyä kuin hänestä minulle.", hän vastasi. Naurahdin ensimmäistä kertaa vuoteen. "Tjaa-a, minä haluaisin oman siskon",vastasin. Ja kyllä velikin kelpaisi, lisäsin mielessäni. Rima oli hetken hiljaa, ja sanoi sitten:
"Sinä olet ihminen, joka tarvitsee yhden isosiskon pitämään yllä rauhaa, ja yhden piristävän pikkusiskon."
Riman sanat kaikuivat päässäni: isosisko, pikkusisko... Oi, omistaisinpa sisaruksia ! Suurin unelmani olisi juurikin se. "Mutta Rima... olet ihan oikeassa!", sanoin hänelle.
Silloin kellot soivat, ja otin Rimaa kädestä  - kävelimme yhdessä sisälle.

♫-------END-------♫

Tarinan kertoo siis Misae, nukke, jonka ostan seuraavaksi. Tämä on tapahtunut ennen Misaen riivaamista oho en olisi saanut kertoa , ja hän on nykyään ihan erilainen.
Rima & hänen siskonsa ovat siis OFC nukkejani niinkuin kaikki tajusivatkin varmaan~
Misae siis liityy Hinataan ja Rimaan olennaisesti, erityisesti Rimaan.
Ja kun neiti puhui pahoille reiteille joutumisesta heikon luonteensa takia, hän oli ihan oikeassa & arvasi, mitä tuleman pitää, haha...
Sitten seuraavaan aiheeseen, eli nukkesuunnitelmat !

~ Thö Romantic Alice
Rakastuin häneen =3= En tajua miksi ja milloin se tapahtui, mutta näin pääsi käymään.
Mutta joskus ostan, yay~ Jos en saa seuraavaa nukkea koskaan, otan tämän.



~Thö Romantic Alice Pink ver.






Yay, rakastan tätä enemmän kuin normi-Alicea~ ♥
Yippii, saatan saada limited-neitokaisen joululahjaksi !!
Olen innoissani, koska hän on ihana~
Nimeksi siis Alice, ja luonne onkin jo mietittynä, haha...

~ Thö Dal Phoebe
...no joo, hän on nyt lempidalini Riman jälkeen !! ...ja kaikki ties ?
Nimeksi siis kauan harkitsemani May. Hänen tarinansa saatte lukea aiemmista postauksista.
Dalit on kyllä sulossei~ ♥ Tykkään tästä punkkarikisusta, nam.
May on kyllä liian mauton ja söpö nimi hänelle, mutta Phoebelle silti sopii Mayn tarina.
Hihihi meillepä tuleekin lähiaikoina paljon kuolleita...
eiku enhän mä saanu sitä kertoo ...!!


Sellasta~ See you my dear !! ♥

Sorry, but this post is only Finnich ! ;__;

Xoxo: Miku-chan ja neitokaiset


3 kommenttia:

  1. Nyt musta vähän tuuntuu , että tollasen tarinan kirjottamisen suhteen matkin Tappa99:ä -.-'

    VastaaPoista
  2. hmm hmm, oon jotenki itekki tykästyny tohon Romantic Alicen pinkki versioon...

    VastaaPoista
  3. Doll♥Lover: En ole matkinut Tappaa tässä tarinassa yhtään, kaikki on ihan omasta päästä keksittyä & Misae on oma hahmoni... piirtelenkin häntä jokapaikkaan~

    VastaaPoista