keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

KT: Figaro episode 2 ~

Hey~ n___n
Vihdoin päätin jatkaa Figaroa... huh, on ollut ihan syyllinen olo siitä, etten ole postaillut .___. tämäkin osa Figarosta on aika lyhyt~ ,__, nyaa, se saa silti jatkoa <3
Alkuun kuva epämuodostuneesta piirroksestani:

hirveä u___u kamala epämuodostuma päässä, korjauslakkaa hiuksissa ja muuten vaan vammanen kokonaisuus, yäk .__.

~KT: Figaro, episode 2~

Rima: *pinkaisee juoksuun* ei, odota, Fig ! ;___; En jaksa juostaaaah~ !

...mutta Figaro juoksee vain.~
khyl, toi pieni täplä tuolla kynnyksellä on figaro~ 8D

Rima: Odota, ole kiltti !~ ;_;

Rima: Figaro, nyt odotat, tai- ... !!
Rima pysähtyy. Edessä näkyy vieras tyttö.

?: Kas, kissa~
Figaro: Nyaan ? ;O

Rima: Öh, tuota... siis, kun tuota... voisitko... tai siis EI, kuka-... ä-äh, anna fig-... ;//;

Tuntematon huomaa Riman takeltelun.
?: Kas hei~ Kukas sinä olet ja mitä teet täällä yksin ? Ja miksi selität jotain pelottavaa mongoliaa ?
miku lisää: toi ei kyl oo mongoliaa nähnytkään 8---D

?: Mitäs tuijotat ? ~ ^__^ Osaatko edes puhua ? Minun nimi on muuten Spectra.
Rima: äh mä en uskalla... toi on pelottava D: Ööh, tota... sulla on mun kissa...

Spectra: Hhhm ? Sinun kissa ? Ei käy, tämä on minun ~ Se tuli juuri syliini enkä raaski nyt millään antaa sitä pois. Mulla on kyllä kotona 1597 muuta kissaa, mut tää ois sit sopiva lisä niihin <3 Eli en millään voi nyt antaa tätä sulle ~ ♥ Sori !

Rima: O-okei... y-yyh... ;__; figarooo... ;w; *lähtee raahustamaan kotia kohti* hemmetin ilkeä akka.... ! D'--: Sais antaa MUN kissan heti takaisin, senkin noita !! En kyllä uskalla sanoa tota sille...

Spectra pysähtyy yht'äkkiä.
Spectra: H-hetkinen... mä otin ton tytön kissan... se on sille tärkee... hitto, se alkoi taaaaas !!
((jokin kumma ääni, joka puhuu Spectran mielessä)): Hehe~ n___n Alkaako se taas kolkutella?~ Pahoitteluni, kultaseni, en voi hallita itseäni. Olen luonteenpiirteesi enkä voi poistua sinusta ! Minun tulee ohjata sinut oikeille reiteille !~ Pidä tuo kissa, tai olen pettynyt sinuun. ♥

Spectra ei tottele ääntä.
Spectra: Hei, tyttö, odota !! Olen tosi pahoillani, en tehnyt sitä tahallaan... ;__;

Spectra: Se on taas sen vika. Käyttäydyn aina tällaisissa asioissa huonosti. Olen hyvin pahoillani. En voi sille itse mitään. Saat kissasi.
Rima: O-okei...? Mutta mistä "siitä" oikein puhut ?
~ TO BE CONTINUED ~

Hjeh, se oli sitten sellainen. Pitää varmaan jatkaa tätä pian. Vaaai ? Haluan kuulla mielipiteitänne ! ^__^ Bye !

XOXO: Miku_6


2 kommenttia: