tiistai 20. maaliskuuta 2012

Picfic ja jotain randomia~

Konnichiwa ~
hehe, päätinpä nyt postata sen kuvatarinan + jotain randomikuvia [ = säätöä MH-nukeilla & uusi tulokas ]. Lukekaa ihmeessä.~
+ VAROITUS. Kt'n laatu on påskå, sen toteutus on påskå ja lisäksi asennot, ideat ja kaikki mikä liittyy tuohon kuvatarinaan on påskåå. Varoitan siis. ♥

Meidän perheeseen liittyi uusi jäsen ! ^__^ Suzu, josta jo aiemmin olen puhunut. Tämä tyttö oli kauan kaapissa, mutta sain sitten vihdoin avata hänet. :'D

Best friends.

Suzun suloinen lemmikki, Momo. (Persikka). Suzulle hyvin tärkeä, neiti ei mene juurikaan minnekään ilman Momoa.

Mutta kuvatarina voi alkaa ! :'D

Grell: Tsukikohan on tuolla.... nyt kai täytyy tehdä se...

Grell: *vetää pussia*

Tsukiko: UAAGH ?! Grell, mistä sinä siihen tulit ?
Grell: Hehe ~ Etsitkö minua ?
Tsukiko: J-juu... sinä menit jonnekin... ;A;
Grell: Sori. Tulin hyvittämään sen.~

Grell: *ottaa pussin esiin*
Tsukiko: Eh ? Kenelle se on ?
Grell: Sinulle. Kaikki, mitä sisällä on, on itse tekemääni.
Tsukiko: E-eikä !! >W< Tuo on varmasti poikaystävällesi. Anna se hänelle.
Grell: Minulla ei ole poikaystävää. Rakastan sinua. ♥

Grell: Minun täytyy nyt mennä, rakkaani~ Ikävä kyllä en voi luvata palaavani pian. Hyvästi nyt, Tsuki-chan ! ♥
Tsukiko: ...?! Hei, odota !!

Tsukiko siirtyy alas pussin kanssa. Hän on aivan ymmällään.
Tsukiko: M-miten... ? Grell rakastaa... minua ?! Ja hän antoi minulle tämän pussinkin.. O///O

Tsukiko: Täytyy kai katsoa, mitä se sisältää.

Tsukiko: OH ~ ! Lempiruokaani, sushia. Ja vielä onigireja. En tiennytkään, että Grell-san osaa tehdä niitä.

Tsukiko: Piiras. ♥

Tsukiko: Mustikkapiirakkaa ! Rakastan sitä. Ei Grell-sanin olisi pitänyt antaa näitä minulle... en ansaitse tätä kaikkea...

Tsukiko: Kirja~ Voisin lukea tätä Rima-chanille...

Tsukiko: ...laatikko ? Mitäköhän se sisältää ?

Tsukiko: *avaa laatikon* Ihana kakku ! ~ ♥

Tsukiko: Oi, paperista tehty kimonopukuinen tyttö ! Upea !
( minä olen kyllä tehnyt tuon, mutta sovitaan nyt, että Grell teki sen~ )

Tsukiko: Grell-sanin lempimekko...! Kuinka hän voi antaa sen minulle ? Ja hetkinen... "Kaikki tuon pussin sisältö on itse tekemääni." Niin hän sanoi. Grell-san teki tämän siis itse ! Uskomatonta~
( tämän mekon taas sain kaveriltani.... :'D )

Tsukiko: Hän haluaa siis osoittaa rakkautensa minua kohtaan näin. Minun täytyy kiittää häntä ! :'3 Ikävä kyllä en voi antaa hänelle vastarakkautta... minulla on poikaystävä... ;__;

Tsukiko saapuu kotiin.
Tsukiko: Huhuu !  Grell-saaan ! ~ Häntä ei näy...

Tsukiko: Grell-san on....KADONNUT ?!

~the end~
> Tämän oli tarkoitus kertoa Grellin tunnustuksesta Tsukille. Tämän jälkeen Grell siis muutti pois. Emme tiedä, minne. ~ Mutta eiköhän hän palaa, siitä voimme olla varmoja ! Ja kun hän palaa, lupaan, että tapahtuu jotain yllättävää, jota ette ole osanneet arvata ~

Lopuksi jtn säätöä.

Kuvasin ystäväni nukkea, Aquaa. Aivan ihanahan tämä on ! <'3

Samikset, vas. Sin, kaverini nukke, oik. Lumia, minun nukkeni. Tätä kuvaa katsellessa tekisi mieli ostaa toinen Skull Shores -Abbey.

Lopuksi vielä ihanainen Aqua ! :3

Nähdään taas !

xoxo miku-chan & nuket


4 kommenttia:

  1. hyvin toi kuva tarina onistu!=D

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia + kuvatarina. ;)
    Hhmmm, minnehän Grell meni? Jatkoa!

    VastaaPoista
  3. fjobeiehbf et tiedäkkään kuinka paljon iloitsin tästä... *_* Toivottavasti Grell tulee pian takaisin D: *enkeksimitäänkommentoitavaa~*

    VastaaPoista