maanantai 24. syyskuuta 2012

Lé Kriisinpoikanen on kuoriutunut ..

heyAA
Oon täs miettinyt että mulle on pieni kriisi. joo ainahan mulla, mut... B""D  Eli oon ihan lähipäivinä rakastunut erääseen tiettyyn Pajakopioon nimeltä Froggy. Lisäksi mun piti suunnitella Merlin ostoa, mutta Nellakin houkuttas ...
 
Nyt te varmaan arvaatte mitä meinaan sanoo. Juu. Niin meinaankin B"D ~ Eli siis, nyt kun asiaa tarkastellaan niin tarkastellaan sitten hienon gosusilmän kera.
 
 
Lé voilà ~ Niin, sitten asiaan.
 
Mikä mun pitäs ottaa ? Merl, Nella, Froggy ? Mikä sopisi semmoiseen aika kylmänrauhalliseen ja hivenen omituiseen luonteeseen ? Nuken nimee en voi paljastaa koska varmaan tietäsitte kuka hän sitten ois... ^^" ~
 
Nonnih. Asia kerrottu. Ja oikein kursivoidulla fontilla. Olkaa tyytyväisiä eiko-
 
btw edellinen postaus piti tulla toiseen blogiin ♥ antakaa minulle anteeksi~
 
xoxo: miku
♥

7 kommenttia:

  1. Olisin eniten Merlin puolella, mutta Nellakin olis kyll ihan kiva.... Mutta ei Froggya, ei missään nimessä! Merl and Nella RULES! >"<

    VastaaPoista
  2. Nella sopis tohon luonteeseen ehkä parhaiten, mutta Merl ja Froggy on kans ihania... <--- Tosta ei ollut mitään apua mutta saitpahan mun mielipiteen. n___n"

    VastaaPoista
  3. Mä sanoisin että Nella. :)) Mutta sulla on hyvät vaihtoehdot, kaikki on ihania. >w< Mutta omasta mielestäni Nella sopis tohon luonteeseen parhaiten. :))

    VastaaPoista
  4. Tää on liian hankalaa Sara-kulti ~ ö.ö

    VastaaPoista