sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

picfic; Luovuttaja

Moikka taas (: Sara on päättänyt leikkiä aktiivista bloggaajaa ja postata 2 kertaa viikonlopun aikana XD ei vaiskaan, bloggaan vaan siksi ettei mulla ole muutakaan tekemistä.  Kuvasin jonkun randomin kuvatarinan jälleen, koska nyt on aikaa ja inspasi muutenkin. B) Tästä tuli aika lyhyt mutta tulipahan kuitenkin! :D
 
picfic; Luovuttaja
 
 Shirei: *juoksee hengästyneenä*
 
 Shirei: *kiipeää puuhun*
 
 Shirei: *hengästynyt* ... pääsinpäs pakoon.
 
 Shirei: Mihin ihmeeseen minä nyt itseni majoitan...? *vetää syvään henkeä* Nyt kun Grell tietää minun olevan yksi Päättäjistä, hän ei halua nähdä minua silmissään.
Taas minä menin sotkemaan asiat. Mitähän johtajakin tuumii...? *naurahdus*
 
?: Shirei. Sinun pitää ryhdistäytyä.
 
 Shirei: *silmät laajenevat järkytyksestä* Johtaja? Oletko se sinä?
 
?: *naurahdus* Voi kyllä. Ja sinun on korkea aika toteuttaa tehtäväsi. Saat viikon aikaa. Jos et viikon aikana saa tuomittuja toimitetuksi kadotukseen, niin...
 
 Shirei: Hyvä on, hyvä on! Minä hoidan asian pian pois alta.
 
?: Hyvä tyttö. *kylmä nauru* Olenkin jo ehtinyt epäillä sinun uskollisuuttasi.
 
 Shirei: *kylmiä väreitä* S-sinä.. sinä olet väärässä. Minä olen uskollinen. En ikinä jättäisi tätä työtä. En koskaan. *tekohymy*
 
?: *tyytymätön* Shirei, sinä olet surkea valehtelija.
 
 Shirei: *ahdistunut* Niinpä kai sitten.
 
?: Harmi, etten voi pistää sinuun vauhtia mitenkään. Sinullahan ei ole enää ketään tärkeää ihmistä jäljellä, ei ketään, jota voisin käyttää syöttinä...
 
 Shirei: *sulkee silmänsä* Lopeta.
 
?: *nauraa* Älähän nyt, minä vain leikin sinun kanssasi~
 
 Shirei: ... minä vihaan sinua, Lucifer.
 
?: Älä lausu nimeäni! Olen sinulle 'johtaja', muista se!
Minulla ei ole vielä keinoja pitää sinua uskollisena, mutta usko pois, minä keksin ne vielä. Voin lähettää perääsi muita Päättäjiä - miten olisi vaikkapa Ami? *naurahdus* Tehän pidätte toisistanne niin kovasti.
 
 Shirei: *pidättelee kyyneliään* Lopeta tämä. Nyt heti. Minä kyllä hoidan tehtäväni, sinun ei tarvitse kiusata minua näin... Pärjään yksin, voit käskeä Amin *sensuroitu*
 
?: *nauraa* Oi, niinkö? Voin kyllä viedä terveisesi hänelle. Hän on tässä varsin lähellä, ja jos sinua kiinnostaa, me ---
 
Shirei: Ei. Minua ei todellakaan kiinnosta, mitä te olette tehneet. Jätä minut rauhaan.
 
?: Selvä, selvä. Mutta muista, sinulla on vain viikko aikaa. *ilkeä nauru* Jos viikossa ei ala tapahtua mitään, lähetän Amin sinne. Usko pois, sinä et pitäisi siitä.
 
Shirei: *ajattelee* Minä vihaan heitä. Minä vihaan Päättäjiä, Luciferia, Amia, kaikkia heitä. En tahdo tehdä tätä enää. Olisiko vain helpompi luovuttaa nyt, kun minulla ei ole enää edes mitään syytä jatkaa?
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Teille kyllä selviää ennemmin tai myöhemmin keitä ovat Lucifer ja Ami. Kuten varmaan huomasitte, Lucifer on Päättäjien johtaja. >B----) Kuulette näistä hahmoista vielä.. no, myöhemmin. :D kesällä viimeistään jos saan hankituksi, eww


5 kommenttia:

  1. Uuu menee jännäks 75sent.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Wow, aivan ihana kuvatarina > u <
    Shirei on oikea kaunokainen, niin lutuinen että huhuh ;---3

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvä kt! Oot hyvä keksimään näitä tarinoita! nwn

    ketuth.blogspot.fi

    VastaaPoista