torstai 27. maaliskuuta 2014

✰ Tampere Kuplii? ✰

Moiksumoi. ♡
Mun on jo koko viikon ajan pitänyt postata teille tästä, mutta no can do koska muisti kettuilee mulle. kuten aina  Mutta niin, kuinka moni on tulossa Tampere Kuplii -tapahtumaan? Minä olen menossa lauantaina. Hihhuloin siellä käsittääkseni varsin monen ihmisen kanssa, koska menen kerhon porukalla (niin kuin yleensä :D).
 
Mukanani pyörivät ainakin Rosa, Lee ja Kinoko. Heidäthän te tunnettekin jo, hmm...? B) Nyt minua kuitenkin kiinnostaisi, kuinka moni teistä on tulossa? mulla on taka-ajatuksena tulla halaamaan teitä kaikkia oikein lujaa ♡♡♡ ok ei XD  Olisi kiinnostavaa edes tietää keitä tulee, jospa vaikka uskaltaudun moikkaamaan... B---) <3
 
Näillä näkymin mulla ois päällä Percy Jacksoneista tuttu Camp Half-Blood -paita sekä varmaankin farkut (?) ja mahdollisesti joku villatakki. Ja tietysti kellokaulakoruni, mihinkäs minä ilman sitä lähtisin XD Lisäksi, sikäli paikalta löytyy yksikin alpakka niin sellaisen kanssa hihhuloin siellä tietysti. ♡ varokaa mua, syön jokaisen joka on mun tiellä kun suuntaan pehmoleluosastolle! jumaliste
 
En oo pelottava nii varmaa joten mua voi tulla moikkaamaan. ♥ Olen sosiaalinen >B) ♡
Niiin, ja en ota nukkeja mukaan (niiden kuskaaminen ois rasittavaa varsinkin kun en ole bongannut yhtäkään nukkemiittiä). Lupaan kuitenkin postailla kuvia sieltä. Tää oli nyt sitten lupaus, saatte syödä mut suolan ja sokerin kera jos en pidä lupaustani. XD
 
Siellä nähdään ~
 
ohessa kuva minusta matkalla alpakoiden luokse ^^

1 kommentti:

  1. Minä tulen! (/´3´)/
    Liikun peurana siellä hihhuloimassa hehe. >:3

    VastaaPoista