keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Tampereen nukkemiitti 9.7.

Hejsan. Tänään oli Alien-chanin nukkemiitti Tampereella. >U<
Minulla oli hurjan hauskaa.~ Sen pitemmittä puheitta kuviin (joita tuli muuten 66, karsin hieman :D).
Ja anteeksi te jotka ette pidä Monstereista tjs. nukeista, niitäkin tulee näkymään tässä postauksessa kun en jaksa erikseen laittaa kuvia niistä toiseen blogiin...
 
 
Tässäpä vähän Monster High -ryhmistä. Nukkeja oli... no, riittävästi. Oisin vaan halunnut kaapata ne kaikki matkaani ja juosta pois ;w; <3
Yllätyin siitä miten ihania esim. Viperine ja Jane ovat livenä ;_; Ja Alienin kustomit, aaahh.. <3
 
 
Pullip-ryhmäkuvaa. Minulla oli Pullipeista mukana ainoastaan Tsukiko.
Miitissä oli kaksi Naomia, minun Tsukikoni ja Stafiren Yuri (???). Sikäli se oli nuken nimi... Saa korjata jos olen väärässä. Stafiren neiti katsoo Tsukikoa "KUKA SINÄ OLET, MENE POIS SIITÄ MAAN MATONEN, minä olen ainoa oikea Naomi" -tyyliin... :D
 
Tsukiko pitää Kinokon Morganaa sylissään. ^w^ Kun isäni näki kyseisen kuvan, hän kysyi kuka lapsen isä on. Rikoin hänen unelmansa kertomalla ettei Tsukiko edes tykkää pojista. :c
 
 
Tässä vähän lisää täydellisyyksiä. Erityisesti tuon Stafiren Lunatic Queenin (nimi oli Lizzy/Lizzie tai jotakin siihen suuntaan, eikö?) perään kuolalin kokoajan.. ;_; Mun ikuinen unelmani on ollut Lunatic Queen, vielä joskus sen hankin.
 
Nämä muutkin pikkuiset olivat tosi ihania. <3 Nuo Dalitkin olisin voinut about syödä.
 
 
Ever After High'eja. Cedar Wood on ihana livenä, oi että! Cedar on Kentsun omaisuutta. :) 
Ja Alienin Omena on tottakai ihana. <3
 
 
Alpakoita.~ Minun omiani ovat valkoinen (Sparkle) ja tuo mystisen värinen (Fluffy).
Tangkout ovat myös ihan mielettömän ihania livenä.
 
 
Hnngghh. taas se ihana lunatic queen
Alarivissä vasemmalla oleva Alien-chanin Kanna on ollut sellainen nukke mikä minun piti itsekin huutaa Huuto.netistä itselleni. :D Alien ehti ensin.
 
 
Vielä vähän Monstereita. Pääasiassa Alienin ihania nukkeja. <3 (Joskin ylärivissä oikealla minun ja Leen isosilmäiset pikkuiset.)
 
Joka tapauksessa, paljon kiitoksia kaikille ihanasta miitistä. Ensi vuonna uudelleen, eiköstä vaan?
 
Jos Mollamaniassa ollaan ystävällisiä ja nopeita, Lucifer ja kamat saapuvat ensiviikolla. Sitä odotellessa. ;_; Eli jos hyvin käy, kuvatarinaa saattaa olla luvassa ensiviikolla!
 
PS. Annika, jos luet tämän postauksen, niin tiedoksi että meillä oli yhdessä kohtaa sinun ja blogisi ylistämisvaihe :D <3
 
 


25 kommenttia:

  1. Ah, tuolla oli niin hauskaa :D Ja joo, Naomini nimi on tosiaan Yuri ja Lunatic Queenini on Lizzie, sait ne oikein :3 (ja hah, Yurin ilme tosiaan on murhaava XD )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :D Ja hyvä, kerrankin muistin nimet oikein... XD

      Poista
  2. minäkin haluan nukkemiitteihin, nyyh ;__; toivottavasti piditte hauskaa minunkin edestäni! onpas muuten mielettömästi monstereita, minullekkin kelpaisi :D keitä sulla muuten oli mukana (monstereista)? olin bongaavinani lavinian tuolta, voihhh minäkin tahdon päästä hiplaamaan sitä, se on ehkä ihanin monsteri ikinä.... <3 ja tuo alienin(?) venus on ihan älyttömän makee kans
    ~alice

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhh vielä sä joskus pääset nukkemiittiin! >W< ♥
      Mulla oli mukana Riona, Lavinia ja Raien. Niin ja Lav kiittää! ;u; <3 (Ja Alienin vielä nimetön Venus tosiaan on ihan mielettömän ihana!)

      Poista
  3. Ihania kuvia! <3 Olen ihan täpinöissäni kun on niin paljon ihania nukkeja!! ♥♥ Tahdon pölliä ne kaikki, ihaniaaa <3 Oliko siellä muuten myynnissä nukkeja? Voi kun olisin päässyt.... :(

    Sori muuten kun en oo kommentoinu, en oo vaan keksiny mitään järkevää kommentoitavaa. Se edellinen Tsukiko&Grell -postaus on niin ihana etten keksinyt sanottavaa ♥ Toviottavasti Lusse tulee kohta niin päästään taas lukeen sun kuvatarinoitas!! (paitsi että Lucifer on kyllä semmonen poika että murrrrrr voisin vaan pistää sen grillitikkuun ja heittää susille, kovin rasittava mutta ihanasti kehitelty nukke.).

    En perusta mh:ista mutta pakko sanoa että nuo kustomit ovat tosi siistejä! Kenen nukkeja tuossa vikassa kuvassa on, toi isosilmäinen villatukkainen nukke on tosi ihana!Ja toi Pajan stockeinen myuös
    - Lumiruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaww voi kiitos ;///; <3 Paikalla oli myynnissä kaksi nukkea, joista toinen ostettiin 15 eurolla. Harmittaa x666 kun en ottanut rahaa mukaan. ;;___;;

      Ei minun blogiini ole pakko kommentoida :''D Ja kiitos vaan, hyvä jos tykkäsit.~ Mun kuvatarinoita ei kannata odottaa, se seuraava tulee olemaan melko tylsä osa. (JA EIEIEI älä vielä ainakaan pistä sitä grillitikkuun! >///<) Niin, ja tuossa viimeisessä kuvassa on Alienin, Leen ja minun nukkeja. Mainitsemasi villatukkainen on Leen, sen vasemmalla puolella oleva (jolla on Pajan stock-alusasu) taas on minun.

      Poista
  4. Oli mukava ja hauska (ja ensimmäinen minulle) miitti! Olisinpa kerennyt halata sinua. :c Toivottavasti en ollut kovin nolo. >< T: se punapää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin oli! :3 ♥ Harmi, minäkin olisin halunnut halin ;;_;; (Keh tykkään halailla kaikkia >.<)
      Et tosiaankaan ollut nolo. :D Minusta tuntuu että taisin itse olla (olin tosi paljon äänessä, pitäisi ehkä vähentää). Niin ja sun hiukset oli tosiaan kivat *_*

      Poista
    2. Kiitos! :) Ja sä et ollut yhtään nolo, vaan tosi kiva. Mäkin tykkään halailla. :D

      Poista
  5. Miitissä oli kyl tosi kivaa :D
    Ja sun nuket oli tosi ihania c:
    t: ruutumekko tyyppi :D

    VastaaPoista
  6. Hauskaa oli :D Tuo on aaaivan ihana kuva Angelicasta, täydellisyyttä :)) ! ~Siis tuo viimeisten kuvien joukossa oleva ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps. Voi kiitosta >//w//< Se olikin ainoa kuva jonka Angelicasta otin.

      Poista
  7. Oli ihana miitti!!! Olit tosi söpö >w< Tahdon takaisin miittiin! ;__; Ja hyviä kuvia sait :3 Ja tuo RA pinkissä mekossa ja valkoisilla korvilla on minun Kurini owo Ja tuo ruskeatukkainen Dal myös pinkissä mekossa on kaverini Kami K:n nukke :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olikin >v< Ja voi kiitos, sinä myös ;u; ♥
      Muistelinkin että ne olivat teidän nukkenne ~

      Poista
  8. Ihania miittikuvia, olipas siellä mahdottoman paljon nukkeja! Ihastelin pitkään tuota ekaa kollaasia, koska nuo Monster High -nuket on aseteltu tosi hauskasti. x'3 Ja silmääni pisti myös nuo kuvat, joissa Tsukiko ja tämä toinen Naomi-neiti istuvat vierekkäin. Niiden kahden yhteiskuvat on tosi suloisia, ja kuvateksti kruunasi koko kollaasin :D <3
    Mutta ilmeisesti teillä oli mukava miitti! Kaikki nuket on kyllä älyttömän ihania, ja mahtavia kuvia sait otettua siellä! :3

    Nyt mua ärsyttää kun en ehtinyt kommentoida viime postaukseen, mutta kai mä nytkin siitä voin jotain kommentoida. Nimittäin taas kerran löysin itseni lattialta kuolemassa söpöyskohtaukseen nähtyäni Tsukikon ja Grellin samaan aikaan kuvissa. ;___; Nuo kaksi ovat niin suloisia yhdessä että en kestä ; - ; Kaikki kuvat oli upeita ja ihanan erilaisia, eikä mun söpöyskuolemaa helpottanut myöskään se hempeä tunnelma, joka niistä kaikista kuvista välittyi <3

    Muokkauksetkin oli taas ihanan erilaisia, en vaan koskaan voi kylliksi ylistää sun nerokkaita muokkaustaitoja. Jos nyt pitäisi lempparikuvia valita, niin seitsemäs ja viimeinen kuva räjäyttivät tajuntani kyllä totaalisesti. Oot mahtava shoottien ja kuvatarinoiden tekijä, minkä takia sun postausten lukeminen on aina tosi piristävää ja inspiroivaa <3

    Eikääh, jos Lucifer saapuu ensi viikolla, eli just sillon kun mä oon matkoilla niin.. ;__; *hakkaa päätään seinään* Joka tapauksessa halkean innosta päästä lukemaan seuraavan tarinan ja näkemään Luciferin hahmon! Toivottavasti Lucifer pääsee siis pian perille <3

    ..... Olin just lähettämässä tätä kommenttia, kun vasta tajusin lukea tuon pienellä fontilla kirjoitetun lauseen lopussa 8-----D YLISTÄMISVAIHE?! Apua. Nyt mun poskiin sattuu koska hymyilen liikaa 8DD <3 Kiitos teille, höpsöt ylistäjät. Oon liian sanaton sanomaan muuta. ^///^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... voit vain kuvitella ilmeeni kun luin tätä aamulla :'D <3 Ihan mielettömästi kiitoksia taas, sun kommentit on vaan jotain ihanaa ;u; ♥ Hh yritän rauhoittua ennen kun alan taas itkeä /)///(\
      (Ja joo, ylistämisvaihe. Eipä mitään, sinulla on vaan niin mahtava blogi >u<)

      Poista
  9. Miitissä oli tosi hauskaa. :D

    Kivoja kuvia ♥

    VastaaPoista
  10. Voi että kun olikin hauskaa! Muute, toi Cedar on sitte mun ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, tahdon takaisin D: ♥ Aa okei, täytyykin vissiin päivittää se ^^

      Poista
  11. Ihana miitti varmasti oli!

    Osallistuitko jo giveeni?

    Lovelypullip.blogspot.fi

    VastaaPoista