sunnuntai 9. helmikuuta 2020

Kuulumisia


Moikka kaikille!

Vihdosta viimein ehdin tehdä kunnon pitkän postauksen! Tajusin tässä, että olen jättänyt postaamatta ihan hurjan monta nukkekuvaa tammikuulta. Siispä, spämmillä mennään taas. :'D Heittelen tällä kertaa tänne kaikki kuluneen kuukauden aikana otetut Pullip-kuvat, seuraavaan postaukseen tulee sitten kaikki muut nuket.

Maisemat vaihtelevat näissä aika lailla, koska keli on leikkinyt ihan omiaan. Onneksi nyt on ollut jo jonkin aikaa lunta! Se tekee minut hirveän onnelliseksi. On jotenkin kamalasti virkeämpi ja eläväisempi olo, kun on lunta. <3 Olen talvi-ihmisiä ihan henkeen ja vereen. Mitenkäs te muut?

Olen nyt myös lukulomalla! Eli toisin sanoen mahdollisuudet kuvata ovat laajentuneet, koska olen kokoajan kotona. Katsotaan, mitä tästä tulee. Koulu on taputeltu, mutta kirjoituksista pitäisi vielä selvitä hengissä. Wish me luck <3 Toivotan onnea kaikille, joilla on sama urakka edessä!

* * *








Tästäkin kuvaussessiosta on jo hetki, mutta unohdin tosiaan laittaa sen tänne. Rowania en ole tainnut koskaan kuvata stockeissaan, joten tulipahan moinen erhe korjattua näiden kuvien myötä! AIW-teema se vaan jaksaa aina ilahduttaa.

* * *







Edelweiss saattaa hyvinkin olla näin objektiivisesti tarkasteltuna kaunein nukkeni ;-; 

* * *





Muutama Mariel vanhalla ja uudella peruukilla. Rakkain... 💛

* * *









Näistä kahdesta on tullut mulle uudet talvinuket! Hankin molemmat viimekesänä, ja nyt talven myötä olen tajunnut, että niiden sävyt ovat ihan tosi talviset. Tervetuloa talvinukkesquadiin, Agathe ja Eden!

* * *




Olen laiminlyönyt Celinéä ihan urakalla, vaikka sekin on kamalan kaunis nukke...

* * *




Loppuun vielä pari kliseistä Auroraa, koska tuokin on vaan upea tapaus. Kuvaushetkellä ei ollut mitenkään kehuttavasti lunta...

* * *

Kiitoksia katselusta, nähdään taas!

1 kommentti:

  1. Voi miten kauniita kuvia <3 Olet kyllä taitava kuvaamaan ja sulla onaivan ihania nukkeja!


    https://whatalittleworldpullip.blogspot.com

    VastaaPoista