keskiviikko 7. heinäkuuta 2021

Miten niin on jo heinäkuu

 

Aina, kun näen Kajon, mulle tulee siitä niin hauraat vibat et haluisin vaan suojella sitä :(

Heipsun!

Pitkästä aikaa ihan vaan tällainen tavallinen kuvapostaus! Oon jättänyt taas paljon kuvia lojumaan ympäriinsä, joten aika dumpata ne kaikki sitten tänne.

Miten muilla on kesä rullaillut? En voi uskoa, että kesäkuu on jo takana päin. Sepä meni ihan tuhottoman nopsaan. Minähän tässä enimmäkseen olen töissä, siinä menee sit tämä kesä :'D Mutta se ei kyllä haittaa mua juurikaan, vaikka se paljon mun ajankäyttöön vaikuttaakin.

Mulla on muutenkin ihan kauhea kasa ihan kaikkea meneillään elämässä taas, mielialat sen kun heiluu suunnasta toiseen. Koen yhtä isompaa kriisiä, mutta se on ollut tässä käsillä jo tosi kauan, että ei sinänsä mitään uutta auringon alla. (Se vaan sattuu nyt aiempaa enemmän) Se ehdottomasti vaikuttaa myös siihen, miten jaksan nukkeilla, mutta koska asia ei muutu ehkä jopa vuosiin, on vaan pakko jatkaa normaalia elämää. Mun nukkeinspi on silti hurjasti nousemaan päin, vaikka ei olekaan ollut kauheasti aikaa kuvailla. Ajattelen nukkeja jatkuvasti ja puuhaan paljon kaikkea nukkeaiheista noin niinku muuten :'>

* * *

My love for you is like an undying rose

Aamu, Taeyang Another King
Kajo, Taeyang Natsume








Rakkaat äidin ruusupuskassa <3 Tuo spotti on ollut niin kiva nukkekuville tänä vuonna!

* * *

The sun goes down

Kanga, Pullip Ddalgi













Milloin Kanga ei ois kuvauksellinen :(

* * *


Random yksittäinen Sade tähän väliin! Olkoon kuinka grailpoika tahansa, kuvaan sitä aivan liian harvoin. Se on silti mun suurin grail ikinä. Muru <3



Jaaa pari satunnaista Valvea :0 Sitä on nyt ollut vaikeampi kuvata jostain syystä.



Ja MARIEL <3 Rakas Märppä ilahduttaa olemassaolollaan! En edes aloita siitä, että sitäkin vois kuvailla enemmän

* * *

Fragile

Kalma, Pullip fc





Rakas pieni ;-; Kalmaa on mukavaa kuvailla. Oon hyvin ylpeä siitä <3

* * *

Drown me in flowers

Ronya, Pullip fc by Poison Girl







Ronya pieni aarre <3 Halusin kuvata noita kukkia ja päästä esittelemään Rompun luomet. Oli tärkeää saada sille tollaset PG:lle ominaiset pilkulliset luomet :> Plus siis punaisuutta piti korostaa, koska meikkiin tuli muuten sen verran paljon mustaa. Jaksan olla tosi kiitollinen siitä, että sain kuin sainkin mun PG:n private salen. Nyt, kun ne on tilapäisesti kiinni, ilostun, että tämä tyttö on mulla.

* * *

On a summer day

Lindri, Taeyang Nosferatu
Memoria, Dal Tina
Daphne, Dal Angry











Annikaisen penkki pääsi heti tehokäyttöön <3 Also nyt sais jo potkia mua pepulle siitä, etten ikinä kuvaa Daleja. Harmistun siitä itse kovasti, mulla kun on kumminkin tosi ihana Dal-joukkio ja tykkään niistä kauheesti! Tässä nämä kaksoset Lindrin kanssa. Lindriäkään en ole kuvaillut, huh?? :0 

Molemmat Dalit on muuten canonisti Lindriä vanhempia, heh.

* * *

A moment on my own

Kiira, Pullip fc by Polka dolls fabrics





Penkkiautuus jatkuu. Kiira on paras ikinä!! Olipas jotenkin euforinen reissu tuo, mietin paljon nukkejen merkitystä mun elämässä ja tulin siihen tulokseen, että nukeilla oikeasti on mun hyvinvoinnille tosi iso merkitys. Tuijotin Kiiraa ihan rakastuneena ja tunsin syvää kiitollisuutta siitä, että mun syliini tipahti näin ihana ja kaunis nukke, jonka sain stailattua itseni näköiseksi. Kunniaa Kiiralle :<

* * *



Loppuun vielä rare MH-kuvia :0 Inspi MH-nukkeihin on ollut vähän maassa jo hyvän aikaa, enkä viitsi pakottaa itseäni kuvaamaan, jos ei tunnu siltä. Nyt kuitenkin tuntui, joten tässäpä nämä!

Kiitos katselusta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti