perjantai 5. elokuuta 2022

Kesäisiä


Moikka!

Kuvapostauksen aika taas. Tähän nyt sitten taas perinteisesti vähän kaikkea, mitä on tullut tässä kesän aikana räpsittyä. Postaan tän äkkiä pois alta, kun nyt on tullut taas otettua enemmän uusia kuvia viimeaikoina :'D <3

Tätä alun lissukuvaa oon hautonut peräti talvesta asti! Mulla ois ainakin yksi isompi AIW-idea vielä, mutta sen toteuttaminen taitaa jäädä sitten ensi kesään. Tuntuu kuitenkin ihan kotiinpaluulta ottaa näitä taas!

___________

.*..:.🌿*.::.🦋.*..💛::.*




Scarlet ja Ronya pääsivät pusuttelemaan. (Priden kunniaksi ja toki myös ihan muuten vaan) Näiden kahden ihmissuhde ei tosiaan ole terveimmästä mahdollisesta päästä. Oon sitäkin saanut alkukesästä pohdittua, ja musta oli kivaa olla pitkästä aikaa näistä kahdesta inspiroitunut

Myös se teki mut iloseks et yleensä kahden Pullipin luonnollinen asettelu on mulle jotain niin vaikeeta et kiroilen ja huudan pihalla, mut nää kaks käyttäyty exceptionally well tällä kertaa <3




Taipuupi :( <3 Ihanat


Ja kas tässä yks mun lempikuva pitkään aikaan!

Katoin Arcanen nyt hitto vihdoin, hajosin ihan totaalisesti ja vedin semmoset inspihepulit ihan joka taidemuodossa että huhhuh :'D Nohhh Arcanessa oli hyvä soundtrack, vibasin kovin, ja sieltä sit Ramseyn Goodbye inspiroi tähän kuvaan!! Etenkin nämä linet:

Be still, 'cause I see smoke up ahead and I got steel in my hands
We will return like warriors, I swear, that we'll find glory up ahead


Kajo rakas...



Näistä en pahemmin tykännyt kun ötökät söi niin ettei ehtinyt asetella, mut menköön tänne silti :'D



En muistanut yhtään et otin nää... Mulla on kyllä tältä kesältä niin monta tämmöstä "olin 2 min kukkapuskassa, hyttyset murhasi, unohdin kuvat" -settiä


Ja sitten tosiaan! Tämä tapahtui. Sain Annikalta viimekesänä tuon Made to move -kehon Ambrelle, mutta oon erinomainen prokrastinoimaan asioita jotka ei oo mulle tuttuja ennestään, JOTEN vaihdoin sen sit tällee tyylikkäästi vuoden myöhässä! (Eikä ollu ees vaikee projekti mut. En vaan handlaa uusia asioita)



Mut katsokaa nyt sitä!! Another Queen on ehkä kaunein Pullip ikinä koskaan ja nyt rakastan tätä nukkee 100 % enemmän! Ambre on ihanin </3


Siltä puuttu paremmat ripset vielä näissä


Ambren original design ei oo ihan noin valkoinen mut enhän mä voinut vastustaa valkoista peruukkia, yllättyneet parijonoon





Mulle tulee tästä stailauksesta vähän Atlantiksen Kida mieleen! Atlantis on kyl yks mun lemppari Disney-leffoja, underrated favourite


Jotain pyörimään jääneitä Kallevibailuja, en innostunut näistä riittävästi mut nyt ne näyttää jo oikein kivoilta kuvilta. Kannatti antaa hautua hetki. En kyllä jaksanut silti muokata niitä :'D Katsokaa heitä, he välittävät


Valve on yhtäkkiä ihan mun lempinukke

(Mikä on OIKEIN, kattokaa sitä)




Ja sitten muutama tuoreempi viritelmä näistä kahdesta:


Tää ilostuttaa aivan erityisen paljon <3




No NIIN

Tää kesä on selvästi tällainen "Sara kaivaa kaikki menneiden vuosien haavekuvat haudastaan ja TOTEUTTAA NE"

Tässä jonkinlainen Ofelia-kuvaelma, u know the typical tyttö ja kukkia vedessä. Tällasesta oon haaveillut tosi kauan, ja aion varmaan joskus kokeilla vähän toisella tavalla tällasta samaa. Mutta siinä se nyt on! Oon niiiin ilonen


Annelise lainasi tätä vakio valkeaa peruukkia tähän :'D I swear joskus mulla on vaa joku 20 nukkee joilla on tää sama peruukki


Muutama muokkamaaton versio:









En aluks meinannut olla millään tyytyväinen tähän, mutta nyt kun näit katselen, oon erittäin iloinen tästä kokeilusta! Ja mikä parasta, nyt kun oon kerran uskaltanu läträtä kunnolla nuken kanssa vedessä nii uskallan tehdä sen jatkossakin


Sitten Mana rakas <3

Manssu täytti tässä vuoden! Viime heinäkuussa kotiutui mulle maailman rakkain pieni tyyppi. Tää nukke on edelleen omalla tavallaan merkityksellisin nukkehankintani koskaan.


Ja kuten huomaatte, sillä on nyt myös toinen peruukki! Onnistuin nappaamaan @pando_lgs tekemän alpakkaperuukin c: Halusin Manalle aina Pandon peruukin joten tää on ihan unelmien täyttymys! Se tulee jatkossa pitämään molempia.




Näitä kuvia ei muuten ole muokattu ollenkaan. Manan uus peruukki saa sen värit näyttämään heti pehmeämmiltä. Tykkään ihan hirveästi tästä! Pandon peruukit on jotain niin upeaa enkä vieläkään käsitä et onnistuin tän nappaan. Joskushan mietin et oisin yrittäny saada commission slotin Pandolta jotta saisin Manalle jonkun ruskeen mut... eipä tarvii <3 ÄÄ



Se on maailman täydellisin 🤍


Lisää kesäisiä Lissuja <: Rakastan kuvata ilta-auringossa


Tää on tosi tällanen ranskaestetiikka, anteeks :'D Rakastan Manaa



MUN UUS LEMPIKUVA moikka!!!

Taisin joskus aiemmin sanoa et mulla ei juhannukset ota loppuakseen, ja no, eihän ne tosiaan :'D Kukaan ei kohta enää jaksa mun intoiluja MUTTA joka tapauksessa tääkin ois ylläri ylläri sellanen kuva jota oon hautonut kauan! Joskus aattelin, että en onnistuis kynttilöiden kans mut hyvinhän tää meni! Just nimenomaan tällasta kuvaa oon aina haaveillu ottavani

Tajusin myös, että aina selitän tästä "juhannusestetiikasta" ilman et spesifioin, mitä tarkalleen ottaen meinaan. (Voin kuvitella että moni ei-suomalainen instaseuraaja ei ehkä ihan tavota mitä meinaan mut ehkä se ei maata kaada)

Mut tässä pari screenshottia mun pinterest-tauluista näin referenssinä:





Menin taas metsään ottamaan yhtä tiettyä kuvaa enkä vieläkään ottanut sitä... :'D Mutta tykkään tästä tosi paljon! Väreistä tuli vahingossa kivat. Olin ikävöinyt metsään niin kovaa et itketti


Sirkustelua! Pitkästä aikaa. Anjaa on ollut ikävä. Tän kuvan muokkailin moneen kertaan ennen kuin olin siihen tyytyväinen :'D Tarvisin enemmän sirkusproppeja ja sirkuksellisia taustoja. Nuket ja asut kyl löytyy mutta muut asiat hieman uupuu


Kesä-Kalla... Itku pääsee, voi että se on rakas :(

Se varmaan miettii Valvea siellä



Kysyin itseltäni et miksi en kuvaa tuossa paikassa useammin

Kalla kesähattuineen sopii tuonne täydellisesti c: Vauva




Annikan mielestä nää pitäis laittaa instaan >:( Ehkä joskus laitan, postauslista on vaan hitsin pitkä

Ronyan kanssa mulla on muuten kriisi. Haluaisin sille kokonaan uudet silmät ja peruukin, mutta en oo löytänyt tarpeeks realistisia simmuja sille oikein mistään. Etsy deepdive jatkuu... Ja peruukin mallista mulla on myös kriisi koska sille sopii sekä pitkä että lyhyt :'D Valo taas syksyllä perii tukkansa takas niin sit me Rompun kans ihmetellään että mitäs sulle sitten




Kalla kutsuu Valvea valoon :>>> Hehe hih rakastan heitä, tää on nyt Kalle fanpost selkeesti



Ambrella oli tää lämpöisempi vaihe kans. Tää on enemmän sen hahmon näköinen, mutta kas kummaa kun valkonen peruukki voitti taas



Aiemmasta kuvapostauksesta unohtunut Annikan Sofie tekemässä eteerisiä sarajuttuja as always


Jos postasin tän jo aiemmin niin sori, se tuli sit uudestaan :'D Mariel on rakas




_______

.:.🦋🌷*.:💛..*🐥:..🌿.💛.:.

Kiitos katsojille! <3

4 kommenttia:

  1. Voi ei mikä ihana katsaus sun kesään! <3 Pääs näkemään kaikkia sun lempiestetiikkoja, niin juhannusneitoilua ku kukkaisvibailua JA KALLEA (sekin on estetiikka apparently) ja sirkustaiteilua. Kalle-kuvat piristi kyllä erityisesti, oon ilonen siitä miten ahkerasti oot niitä kuvannu! Myös toi yks Kajon kuva ihastutti missä sen kasvoille tulee kukkien varjo :( Ihana! RONYAN KUVAT odotan näkeväni instassa, mur!

    Olipa tää leppoisaa luettavaa, niin paljon erilaisia tunnelmia ja värejä ja nukkeja <3 Kiitos tästä!

    - your gf joka ei pääse kirjautuun puhelimella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana baby :( Oon ilonen et halusit kommentoida ihan tänne tätä!! Ihana kiitos <33 Kalle on, in fact, estetiikka nyt!! Kiitos baby <3

      Poista