lauantai 11. helmikuuta 2023

Helmikuisia ja muita

 Heips!

Vähän viimeaikojen kuvia jälleen c: Tässä mm. yhden vanhan nuken uudistunut look! <3

Kiitos vielä ihan erityisesti kaikille Bethin postausta kommentoineille 🖤 Se oli mulle tärkeää!

* * *

Oon tässä viimeaikoina selannut paljon mun omia vanhoja postauksia! Musta on joskus tosi kiinnostavaa katsella, mitä on ollut milloinkin meneillään ja millaisia juttuja oon pyöritellyt päässäni. On kans ollut ilo huomata, miten omat kuvat ja nuket ovat menneistä ajoista kehittyneet. Tuli tosi paljon muistoja mieleen noita selaillessa, ja jatkan selailua kuten aina <: Ihanaa nähdä konkreettisesti oma kehitys ja kasvu nukkeilijana siihen pisteeseen, missä oon nyt!

Mulle ihan erityisen lempeät nukkemuistot liittyy itse asiassa koronakevääseen :'D Mulla oli paljon aikaa nukkeilla sinä keväänä ja kesänä, oli kivaa! Noista vanhoista postauksista näkee musta kans tosi vahvasti sen, että nukkeilu on aina ollut ihan henki ja elämä ja se kulkee mulla käsi kädessä mielenterveyden kanssa


Vahvasti @pure_embersin kuvaustyylistä inspiroitunut kuva! Oli kivaa testata jotain ihan kokonaan uutta, vaikka taisinkin märistä tästä aika paljon silloin, kun tän otin :'D




Mana rakkaimpani :c <3 Oon tosi ylpee tästä liikkeestä tässä! Lumi on siitä kiva asia, että sain ton hameen aseteltua noin ilman mitään grillitikkuja sun muita. Vielä ois vähän talvea jäljellä, pitääpä kaivella kaikki loput talvikuvaideat ja kattoo mitä ehtis vielä toteuttaa. 

MUTTA samaan aikaan haluisin vaan jo kevään D': Vihreys ja kukkaset ja aurinko, yyy


Lumikki! Jossain taannoisessa kuvapostauksessa mainitsin, että oli vielä toinenkin satukuvaidea. Tässäpä se c:

Nauran tosin hieman, koska Annelisen hahmo on about literally Evil Queen eikä suinkaan Lumikki itse... Koska siis. Oman lapsen kadehtiminen ja vihaaminen on juttu with her. Hänellä ja Kangalla on oikein terve äiti-tytärsuhde. En malta oottaa Parantajan tarinan kuvaamista tänä vuonna mmm!!



Annika märisi mulle kun haukuin tän kuvan sille pystyyn :'D Gaitri ansaitsee kaiken! Sori Gaiatri, ei ole hänen vikansa etten oo tykänny tarpeeks sen kuvista


Nämä ihanat sarvet on muuten tehnyt @vi_creating ! Annika tilautti ne mulle yllärinä :c <3 Olin toivonut tällaisia <3

(Tsekatkaa muuten ihmeessä Vin insta ellette jo ole, hän tekee upeita juttuja nukeille! IHANAA saada vanhoja nukkeilijoita takas harrastukseen <3)


Oli IHANA auringonlasku ja oli pakko ottaa nopea räpsy Kaikusta ennen kuin menin lenkille! Tää on mulle jotenkin tosi toiveikas yyh




Auri on täydellinen lopputalven nukke! Kaikki kuoleman väriset pensaat vaan taustalle. Auri on muuten kohta vuotias <3 Olen hänestä edelleen vaan niin kiitollinen! Niin mun tyyliseni murunen <3



Iika bebe ja leijuva tukka <3


Narnia-aiheista kuvaa Chiónista! Tän ei pitänyt olla ihan tällaisessa maastossa otettu, mutta olen happy either way. Annika tuli mun kanssa vielä iltakuvausreissulle seuraksi! Ois ollut ihanaa saada tähän nukelle sellaiset sorkkajalat, hitsi kun Pullipeille hankala toteuttaa moiset :'D

Katsoin lapsena sellaista jännää animoitua versiota Narniasta ja olin totta kai ihastunut siihen valkoiseen velhoon


Chióni on vauvapojista vauvapoikaisin, rakastan häntä :C Toi auringonlasku oli oikeasti niin maaginen, ja päästiin korkeammalle sitä ihastelemaan <33




Ja sitten mulla oli pieni ylläri!


Tässä on Varis 🖤 Moniko siellä muisti/tiesi, että mulla on Taeyang Alfred?

Herranen näytti vuonna 2020 tältä:


Tää poju oli aikanaan iso heräteostos. En koskaan oikein osannut tehdä hänen kanssaan mitään ja yritin turhaan innostua siitä ilman kunnollista syvempää hahmoa ja toimivaa ulkonäköä. Nyt, kun oon muutenkin saanut innostettua itteeni kuvaan vanhempia nukkeja pienillä muutoksilla (esim. rakas pieni Iika), päätin etten luovuta tän pojan suhteen!


Olin yhessä vaiheessa jo ihan valmis myymään tän :'D En haluis ikinä myydä nukkeja, mutta hän ei näyttänyt hyvältä yhtään millään. Yhtenä iltana tällä viikolla kattelin mun hyllyä sillee nyt lähtee ja LÄHTIKIN SIT LOPULTA


Pojun nimi on peräisin mun lempitaiteilijan OC:lta <3 (Se määrä mitä oon tän ihmisen taidetta ja OC:ita ihastellu esim. lukiossa oli JOTAIN)

Halusin hälle lintunimen. Eka lintunimi joka mun mieleen tuli oli Korppi ja olin sillee ei XDD Koska Oonan Korppi on jo tarpeeksi hyvä Korppi :'D EI SILLÄ, mua ei kyl nimikaimat haittaa, ei haittaa jos joku antaa saman nimen ko mun nukella. Mut periaatteesta en silti itse anna ystävän nukelle kaimaa :'D


Hän näyttää niin dramaattiselta ja edgyltä, mutta oikeesti hän on tosi rento tapaus :'D Highschool dropout joka on töissä bensasteissillä :''D Hän on ihmisenä aika kaoottinen ja äänekäs. Monen mielestä tosi ärsyttävä. Eli siinä mielessä ihan nimensä veroinen jätkä.

Hän on chilli ja hauska, mutta toimii ihan omalla tavallaan ja on tosi omapäinen tyyppi muutenkin! Ja hällä on myös poikaystävä, ja heidän ihmissuhteensa perustuu 99 % mutuaalille vinoilulle :p 🖤


Sitten kuvia maailman kauneimmassa säässä ikinä koskaan, mikään ei ikinä voi tuntua noin rakkaalta ja omalta ihanalta kuin tuo!





Tajusin, että se näyttää vähän joltain kpop-tähdeltä tällä asulla :'D Viimein sain parin vuoden jälkeen noi ihanat vyöt annettua Kharonin (Maguna) päältä jollekulle toiselle...

Variksen peruukki on muuten Manssun vanha! Mana tulee kyl varmaan joskus vielä käyttään sitä kakkosperuukkinaan


Spoileroin jo yhen mun talven lempikuvan tänne ennenko laitan instaan, mutta siis apua, rakastan talvisia taustoja yli kaiken! TOI AURINKO ;_; Pisaroi!! Kaunis!!

Tuun lätkiin varmaan nää kaikki instaan koska oon niin innoissani, mutta ottakaas almost shoottina ne tännekin:







Jep juu talvi on paras asia! Oon tosi kiitollinen, että pääsin ottaan vielä näin perinpohjaisen talvisia kuvia tänä talvena 🤍
____


Throwbackeja:


Jos tää on jo ollut täällä niin pardon me, siinä se uusiksi


Taas näitä, jotka jätin muokkaamatta, kun ei sillä hetkellä innostanut :'D

* * *

Ja näin! Kiitos katsoneille 💛

6 kommenttia:

  1. OOOO ihan mielettömän ihania kuvia oot helmikuussa ottanu! <3 Oon niin vaikuttunu kaikista näistä, mutta varsinkin noista Kaikun talvikuvista joille sain eilen rääkyä wapissa! Oot tavottanu niissä talven ytimen, tolta talvi tuntuu kauneimmillaan. Varsinkin toi puussamakaamiskuva, ah <3 Siihen kiteytyy sekä talven että Kaikun kauneus.

    VARIS!! Haluan aviomiehekseni tämän miehen! Hän on aivan ihana ja oon edelleen ihan järkyttyny miten yhtäkkiä vaan sisuunnuit ja päätit antaa tälle vanhalle hahmolle muodonmuutoksen. Ylijäämäperuukeilla ja -silmillä loit tosta noin vaan jotain ihan uskomatonta! Nuo Variksen kuvat on tosi upeita. Tää lukiopudokas jaksaa näyttää niin suudeltavalta tuossa tiiliseinäkuvassa, ja noissa valoisissa talvikuvissa hän on ku joku eteerinen olento!

    (Odotan edelleen näkeväni ton Gaiatrin kuvan instassa, mur. Ei vastaväitteitä.)

    Ihania kans noi Kimblen kuvat, sait niihin mitä ihanimman valon <3 Oli niin hauskaa olla sun assistenttina! Voisin olla useemminki.

    Kiitos postauksesta rakas, tää piristi tätä helmikuista lauantaita c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mussukka taas kommentoimassa vaikkei sun ees tarvis, yhyy kiitos rakas, olet ihana <33 Sun rakkaus näihin Kaikukuviin on ilostuttanut ihan sikana, voi kiitos murunen kun jaksat aina ihastella mun talviotoksia <3 c:

      HAAA ootan jo teidän häitä!! Myös sun rakkaus Varikseen on niin ihana, ää baby olet XDD <3

      (Jospa mä,, joskus,, sun pakottamana sen sinne laitan.......)

      PLIIS OO USEEMMINKIN oot ihaninta kuvausseuraa vaikka olin stressipampula :c Nyyh <3 Kiitos kommentoinnista rakas, tästä tuli hyvä mieli!

      Poista
  2. Varis on kyllä hyvä esimerkki siitä, ettei kannata luavuttaa! 😤💪🏻 Hänestä tuli upee!! Tykkään tosi paljon noista fiiliksistä ja siis vaatteet on IHANAT??

    Etenki housut ku kattelin sun stoorista ;___; i need nyyh (ja keppi wäääk))

    Tosi ihania kuvia ja kivan rento postausmeininki x--) ❤️ ihania kans Kaikun makailukuvat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos sikana, niin kiva et tykkäät Variksesta! <33 Niinhän se on ettei ikinä pitäs luovuttaa 😭🙏🏻 Ja siis aaa jep, noi vaatteet ollu ihan munkin lempparit!! (Aina voin suositella Taeyang Sakuraita-) Mut kiitoksia paljon kommentista c: <3

      Poista
  3. Oi miten paljon tässä oli kaikkea ihanaa!!
    Tohon vanhojen postausten selailuun kyllä samaistun, niitä on ihana katsoa (vaikka välillä tuleekin joku kauhea myötähäpeä pientä itseä kohtaan apua)

    Tää postauksen eka kuva on hirmu mielenkiintoinen, onpa kiva nähdä sulta jotain tällasta tosi erilaista, hyvin onnistunut tää! En ollut tuota instatiliä ennen nähnyt, woah miten hienoja! Noita sarvia kans ihastelin koko postauksen läpi, ne on ihanat. (ja sit mullehan kävi niin että lyhyen ajan sisällä näin niin paljon tollasia sarvikuvia eri nukkeilijoilla et suunnittelin yhden hahmon kokonaan tollasten sarvien ympärille apua)

    Toi Lumikki-kuva tais jäädä multa kommentoimatta kokonaan kaikessa tohinassa, mutta tykkään siitä valtavasti!! Täydellinen värimaailma ja tosi tunnistettavia elementtejä peuraystävää myöten <3 Tos kiva kans toi toinen Lumikki-kuva, siinä on jotain sellasta hyvää kuolemalla flirttailua kun on toi myrkkyomena. x)
    Musta on kans hauskaa et noi on otettu talvella, en ehkä heti sijoittais Lumikkia talvikuviin kiitos Disneyn. Mutta sehän on oikeesti tosi luontevaa, onhan Lumikin iho valkea kuin lumi! (Lumikki on muuten mun lemppareita Dsneyltä, kiitos mummolan ja Lumikki-VHS:n <3 )
    Houkuttais nähdä Annelisesta myös kuningatarkuva, se olis hänelle ilmeisesti kovin luonnerooli :D
    (JA MÄKIN OOTAN PARANTAJAN TARINAA AAAAA)

    Gaiatri-kuvat on ihania mustakin, Annika on todella oikeassa! Toi asu sopii hänelle täydellisesti.
    Ja aah noi Kaiku-kuvat on i h a n i a, oon katsellut niitä Instassa useamman kerran. Niissä todella on jotain toivoa, ah ja nyyh. <3 <3

    Chióni-kuvat on kans ihania, oot saanut niin hyvin tällasta talviaurinkoa tän postauksen kuviin <3 <3
    Narnia oli mulle ekoja kosketuksia fantasiaan pienenä, vaikka noin niinku kokonaisuutena se ei oo mun lempisarjoja ja maailmanrakennus, on noh, kummallinen, etenkin sillä ekalla kirjalla on paikka mun sydämessä. Hauskaa siis, että otit Narnia-aiheisen kuvan, niitä ei mitenkään liikaa näe!
    (Tumnus on ikoninen)
    (ja nauroin ääneen sille, että oot ollut ihastunut valkoiseen velhoon, tietysti, tietysti.)

    Varista ihastelin kovasti Instassa, taas tämmönen hottispoju. Ihana!! Todella onnistunut ulkonäön muutos. Tykkään noiden kuvien ympäristöstä, tollanen roso ja urbaanius sopii hälle <3

    Noille Kaiku-kuville voisin taas itkee, niissä on niin hyvin sellanen sininen talvi ja kauneus/karuus aaah <3 <3 Kaiku näyttää siltä, että sillä on hyvä olla tuolla nyyyh.

    Kaikke hyvää ja halauksia sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääkks kiitos taas ihan hurjasti blogiin kommentoinnista!! 😭💛

      Ihana et erilaisemmatkin kuvat nappaa! (JA SIIS JOO musta on ollu niin hauskaa kun sarvia on ollu around, ne on lempiasia niin happy to see them <3 MUT ÄÄ en kyllä nyt malta oottaa jos tätä hahmoa meinaat nuketella!!!)

      Ihana kans et talvisempikin Lumikki-kuva iski c: <3 Mä varmaan satukuvitusten vuoksi assosioin ite Lumikin aina nimenomaan talveen! :0 Mut totta joo et se Disneyn on ihanan keväinen <33 (Oon muuten useemmalta kuullu et mummolassa ollu Lumikki-VHS, itken, kui ihana asia ää <33)

      Siis mun täytyy myöntää etten ite kans oo ehkä sen koko kirjasarjan loren mikään ylin ystävä, mutta etenkin eka osa onnistuu pysyyn kivasti kasassa ja tykkään sen leffasovituksista kans <:
      (Tumnus oli!! JA KÖH JOO mulla ei toki ole typeä hahmoissa, ehei, not at all)

      Kiitos viel kauheesti aaaa <33

      Poista