tiistai 11. huhtikuuta 2023

Pääsiäislomaa ja muita

 Heippahei!

Viimeaikojen kuvasia <: Laitan tähän myös mun pääsiäisloman kuvasadon! Tästä tulee taas tällainen kilometripostaus, contenttia nimittäin on ja loput menee sitten toiseen postaukseen jos löydän näitä viel jostain

Oona oli mun luona kylässä (💛) tuossa 18.-19.3. ja kerittiin onneksi vähän kuvata lähimaastossa! Meillä oli niin kivaa tuona viikonloppuna ;-; Tässäpä postauksen aluksi räpsysiä Oonan Chironista:


RAKASTAN sitä!! En oo päässy kameralla kuvaan häntä, ja tää nukke oli aivan ihana kuvata <: Oonan nuket on perhettä



Niinku MITEN KAUNIS OLET??? Mieletön


Oonan ilo täst pojusesta on kans niin tärkeää 💛 Niin hänen tuntuisensa möntti






Haluisin pääst kuvaamaan kaikkia Oonan nukkeja joskus ihan ajan kanssa...


Otettiin aluksi myös yhteiskuvia! Valve ja Chiron kieltämättä sopi hyvin toistensa estetiikkaan ja myös tähän taustaan



Sit oli muutama aikaisemmin otettu Valvekuva:




Ja sit jokunen kuva murun Amandasta:




Hän on muruin! En malta oottaa että saan keväisiä/kesäisiä kuvia Amssusta c: Hän on kaunein tolla uudella peruukilla, rakas babynen

* * *

Ja sit mennään pääsiäisloman kuvasiin!



Kultarakkaat pääs sylitteleen heti aluksi! Loma korkattiin tällä, milläs muullakaan <33




Nää on muuten muokkaamattomia kuvia! Ilta on kuumin heippa-


Tähän kuvaan tuli vahingossa Kajon more possessive puoli näkyville :'D Kajohan on itse asiassa yllättävänkin omistushaluinen



Sain vähän uutta vaatetta mun pojusille! Kattokaa mikä talviprinssi Kajo nyt on! <3 Aivan ihana



Ja Ilta sai ton paidan!!! c: <3 Mun täytyy piirtää se tossa koska aagghhh






Mä hankin G3 Monster Highin!! Draculaura oli ainut jonka halusin G3-linjasta omaksi c: (Jos se Abbey tulee joskus Suomeenki asti niin sen haluan varmaan kans) Mähän en enää aktiivisesti Monstereita keräile, vaikka mun kokoelmaa rakastankin. Mut musta on kiva silti hommata asioita ihan vaan itseä ilahduttamaan ja tämä mööpeli tekee niin <3


SEN KEHO ON SÖPÖINNNNN


Ihana c: 🌷 Onneks Annika spottas Helsingin Forumista uuden lelukaupan nii sain alesta tän mussukan (Mun loma alko meidän viikonloppulomalla Helsinkiin <33 Oli parasta ÄÄ)


Pinkkejä kuvia!!!





Näistä tuli söpöjä. Hän on söpö


Uus sohva! Kokeilin tällaista. Myös eri versio:


Mulla on ihan hurja kevätinspi, joten muokkasin sit vanhoja kuvia viimekeväältä uusiksi! Tässäpä:




Oispa jo tuon näköistä ympäriinsä! <33 Jokanen vihreä asia ja auringonsäde ulkona saa mut meneen sillee AAAA!! Tänä vuonna kevät tuntuu ihan eri tavalla

Pääsin kans Iltan ja Kajon kanssa metsään, se oli hyvä! Lunta oli vielä aika paljon, mutta aidosti ilostun tosta valosta ja lämmöstä NIIN paljon! Ja oli vielä mun turvababyt matkassa 💛



Ilta nukkuu siinä 💛 Ne taitaa molemmat nukkua

Vaikka mun äiti nää nähtyään toteskin, että Ilta on kesken kaiken nukahtanut :'DDD No mom, ei ollu mitään meneillään tässä :'DD Ei vaa äiti on ihana ku se ei sheimaa mun hiton hämäriä hahmokuvioita










Toi tausta! 💛 Oon kaivannut noita valoja ja värejä niin paljon, ne tuntuu niin omalta!


Hylkäsin Kaikun mättäälle heti, kun en tykänny näistä >:( Se on söpö mut ei ollu ihan riittävän vihriää viel



Samalla matkalla pysähyin kaupunkiin ottaan Krisusta parit kuvat:








RAKAS!! Rakkain!!!

Krisu ilostuttaa <3 Se sopii moderneihin kuviin niin hyvin, ja mua inspaa atm kokeilla kaikkea modernia ja arkista. Oon niin innostunut kaikesta tällasesta! Krisse sai ton Adidas-paidan Annikalta c:

* * *

Tää seuraava taitaa mennä jo shootista! Otettu meidän mökillä <3



















* * *


Yksi vanha muokattu Dal-kuva tähän väliin! MULLA ON IHAN KAUHEA DAL-KUUME

Siis tää tuli ihan out of nowhere. Apua. (Okei ei ehkä ihan out of nowhere, syytän kavereita ja Discordia mutta aaahhh) Yhtenä aamuna vaan heräsin sillee DALEJA ja ne innostaa nyt sitten! Olen tyytyväinen. Mun Dalithan oon stailannu joskus teininä ja siis..... joo. Pitää käydä heitä läpi että mitäs tälle joukolle onkaan tehtävissä

Ja haluaisin siis Pukin, Cinnamorolin ja Chibi Risan! Olin kauhuissani ku Pukii ei kauheen hyvin saakaan nykyään (Noiden kolmen nimet on järjestykses Manna, Latte ja Mila ja ne on sisaruksia!)




Kieloja mökiltä!

Lopetellaanpa tää postaus vielä Krisun mökkikuviin c: Hän sopi ihan mainiosti tällasiin kevään ensimmäisiin kuviin 💛





Oon jotenkin laittoman ilonen sen kasuaalista tyylistä!! Krisu on varmaan ainoo hetero mun hahmoissa vähään aikaan btw :'DD

Tilasin sille muuten peruukin kun olin kandisemmas ja toivon et se on hyvä!







* * *

Kiitos katsojille! 💛🦋

1 kommentti:

  1. IHANA!! rakastuin Illan (vai Iltan..?) meikkeihin ihan täysillä, apuva ;_;<3
    ja niin upeita kuvia muutenkin, hui kamala kun niitä on paljon, kuinka kommentoida kaikkia ilman että tulee maailman pisin kommentti x"D<333
    (sun äitikin muuten vaikuttaa ihanalta c"x)
    rakastan kaikkii noita ihanii mystisyyksiä sun nukeissa, esim Valve on ihan super ihana!!! ;^; iik. mut sit jotenkin Kris ja sen ihan arkinen tyyli on kans jotai nii mahtavaa? x__x aaaaaa, I'm just SO in love with this whole post x"D

    VastaaPoista