tiistai 25. huhtikuuta 2023

Pitkästä aikaa

 Moi!

Tajusin, että en oo pitkiin aikoihin tehnyt niitä mun tyypillisiä haaveilupostauksia! :0

Mutta nyt! Mulla ois kerrankin huudettavaa ja ihan massiivinen nukkekuume! Laitan tähän oheen yhden illan räpsyjä lähimaastoissa 💛🦋 Näistä tuli tosi piristäviä c:


No alotetaan vaikka sillä, että uudempaa Poison Girliä oon hinunnut jo pitkään ja ihan äärimmäisen paljon :'D Tää on herättänyt jos jonkinlaisia tunnereaktioita, yall know me näissä asioissa...

En oo jostain syystä kauheesti tykännyt puhuu täst missää mut Annika raukka joutunu kestää niin paljon ja pitkään mun PG-haaveiluja :'D Ja nyt ku mulla on Varpu ja Krisu niin tää on sit mun ainoo iso haave


Kuva by Poison Girl

Joo niin tosiaan, PG:n Linnéa tuli ja pisti mun aivot uusiks :'D Räkätän ku tää keissi kuvaa mua ihmisenä niin paljon... Olin just ku tää nukke tuli lukenut yhen kirjan joka altered my brain chemistry for good (Siiri Enorannan Gisellen kuolema). Rakastin sitä ihan helvetisti ja sen toinen päähenkilö sattuu olemaan Linnea

-> tää nukke tulee
-> oon sillee ei hitto sen nimi on Linnea, heissan
-> tuntuu kohtalolta! VOI EI! Alan kiinnittyä nukkeen vaikka se ei oo sen tyylinen mitä sillon ekana olin etsimässä
-> olin älykäs ENKÄ EES YRITTÄNY OSTAA TOTA NUKKEE KOSKA. MITÄ. Joo en tiedä mitä ajattelin mutta hei ihan mahtavaa oli että en ees yrittäny mun lempparia

Si nimesin yhen mun sillon tuoreen OC:n Linneaksi kaiken tän seurauksena, ja kas poikaa, tästä OC:sta tuli ihan hemmetin rakas kun nimesin sen tärkeän kirjan pohjalta. Jotenkin tää mun hahmo ja sit PG:n nukke kietoutuivat tiukasti yhteen

Ja nyt mulla on sit obsessio saada kyseinen hahmo hankittua,, :'D Niin että kertakaikkisen mainiosti meni!


Antakaa mulle tällanen söpö pieni... Siitä mulle Linnea... Koska siis yritän nyt kovaa olla obsessoitumassa tosta spesifistä yllä vilauttaastani nukesta koska siinä ei käy ikinä hyvin kun rupeen obsessoimaan yhdestä (1) tietystä nukesta


Sitten ois tietysti myös tummempi tyty <3 Tai ei sen oo pakko olla edgy, kunhan ois punaset/punaisehkot huulet! Jo Ronyan aikaan haaveilin et mulla ois sekä mustahuulinen et punahuulinen, ja muistan miettineeni pitkään kumman tilautan tilaustyönä. Nyt kun PG ei enää tee tilaustöitä, oon aika hemmetin ilonen Ronyasta apua

Mutta siis! Tän tyylinen tytynen ehdottomasti vielä joskus



Asia, jota en todellakaan olettanut tapahtuvaksi tänä nukkevuonna: DAL-KUUME!!

Joo, sehän siis on. Ja varsin kova sellainen :'D Yhtäkkiä oon vaan sillee et antakaa mulle kaikki söpöt eläinasut ja hassut hatut! Haluun ottaa kuvia joissa nuket LEIKKII

Eli aikamoinen täyskäännös!

Puki on menneiltä vuosilta yks kenties ikonisimmista Daleista, ja se jostain syystä pompahti mulle nyt ykkössuosikiksi. Se on SÖPÖ! Tarviiko sen olla muuta! ÄÄÄ <3 Sen nimeks tulis Manna...


Ja sitten toinen ikoninen eli Cinnamoroll! Hauska fakta: n. 15-vuotiaana Cinnamoroll oli jonkin aikaa mun suurin grail ja haaveilin sen olevan jopa mun viimeinen nukkeni. Edelleen siis ihan mun suosikki-Daleja, rakastan sitä niin paljon <3 Se ja Puki menee mulla samaan kategoriaan, ne on vaan söpöjä ilman hyvää syytä

Hänen nimekseen tulee Latte <:


Ja vikana vielä Chibi Risa!! Yks parhaista Daleista koskaan, aa! En koskaan kuvitellut hankkivani sitä itselle, mutta tarpeeks omistajakuvia tuijoteltuani nyt vanhemmalla iällä oon erittäin tempted

Hänen nimensä ois Mila ja hän on noiden kahden aiemman mukulan isosisko!




Ei ole virallinen suunnitelma, koska Lylan hinnat on yleensä liian korkeat siihen nähden mitä oisin siitä valmis maksamaan :/ Mut Lyla on UPEIN! Edgy pieni!! Mulla on jo aika monta edgyä Dalia, mutta yks haamutyttö menis vielä




Endeä oon kans aina prokrastioinut ja sen voisin myös ehdottomasti ottaa, jos sopivan hintanen tulis joskus vastaan!





SIT TÄRKEE! Rosalind! Nyt viimein!! Aion potkii itteeni ostaan hyvän hintasen Rosalindin jolle tulis stockit mukaan, goddamn tarviin sen :'D Oon vitkutellut tätä riittävästi! Niin kaunis ja käy moneen




Mä yhä edelleen rakastan Nightmare-Taeja kovasti! En näitä kyllä millä tahansa budjetilla hommais (niinku en hommais nykyään enää mitään stock-nukkea), mutta haluisin silti viel joskus omistaa Hitsugin ja Rukan c: Onneks on Griffin niin tällä ei oo mitään kiirettä


Hide on yhä ajatuksissa, vaikka Atsushi Sakurai mulle tätä koloa kivasti täyttääkin! En silti kieltäytyis jos tulis joskus sopivan hintanen Doubt (tai muu) vastaan


AMA RAKAS!! Se on kans kaikin puolin tosi ihana, sen haluaisin myös yhä edelleen. Edgymiehet kotiin


Ja uutena lisäyksenä Mi-chan! Ei ollu ennen mun ykkössuosikki, mutta kun Oona haaveili tästä niin monta vuotta ja metästin sitä hälle, tulin itekin ajatelleeksi tätä mallia. Nyt ku ois kaikenlaisia hahmoja nuketettavana nii vois hyvinnn


Dodo kans roikkunu pienen ikuisuuden mun listoilla enkä oo vieläkään tehny asialle mitään! Sil on veikein meikki aah


Sit vielä sellanen epämääränen lista kaikesta, joka kelpais mutta joita en nyt välttämättä mitenkään jahtaa! (Eli suomeksi: rahatilanteen salliessa voisin nukettaa nuketettavia hahmoja näinä malleina / muuten vaan napata ne)


Dal Magical Pink-Chan


Dal Lipoca


Taeyang Suzumura Rei


Taeyang Hide Memorial


Taeyang Alberic


Taeyang Prince Ramiro


Pullip Blanche


Pullip Nana-chan Calico cat ver.


Pullip Vesta


Pullip Monglnyss

__

Sellaista tällä kertaa! Heips 💛

1 kommentti:

  1. Oli kiva lukee siun suunnitelmista! Oli kans kiva ettei tää ollu pelkästää stock kuvia vaan myös siun räpsyjä välissä ^^!

    -myrsky

    VastaaPoista