maanantai 13. toukokuuta 2024

Ja taas mennään

 Hey!

.::*🌿:.🫧.:*🪻:.*🩵.:.🌻*.:.

Jälleen mulla olisi tuutata ilmoille postauksellinen muiden nukkeja >:D Pyörähdettiin jälleen kamusilla kuvailujen merkeissä 🩵 Kiitos jälleen Janelle ja Eemille for having us <3

Mulla on varmaan vielä muokkaamatta osa kuvista, joten you know me... Niitä näkyy sitten kenties jatkossakin :'D


Aloitamme Janen Aaveella 🧡

Oon tähän kuvaan varmaan tyytyväisempi ku mihkään kuukausiin :'DD Oon NIIN innoissani! Tää vibe on just sitä, mitä oon janonnut kuviini 🧡 Tää on so far ainoa kuva, johon oon saanut just eikä melkeen sen viban, jota oon toivonut jo tosi pitkään mun kuviin! Jeee

Vaatii näemmä Aaveen kuvattavaksi,, Kiitos lapsen lainaamisesta, olen tosi onnellinen kuvista nyt :>




Eemin Reverie! En ollut ikinä kuvannut sitä aikaisemmin >:/ Höh! Nää modernit vibat lähti heti oikeeseen suuntaan, I liked it 💛 Hän oli tosi hauska kuvattava, mielelläni kuvaisin lisääkin :>>


Menin sit ottamaan kuvia omasta nukestani, vaikka ois ollu muidenkin nukkeja tarjolla :'DD Shiralle löysin täydellisen kuvausspotin, joten sitä piti heti päästä testaamaan!


Janen Tabi! Ahh sitä oli ihanaa kuvata sen kokomustassa lookissa 🖤 Kaunokainen


Janen Virna!! Hänen kuvaamistaan odotin innolla, koska oon jotenkin tosi ihastunut häneen c: Niin söpö ja elämäniloinen lapsi, hänestä tuli hyvä mieli :> 🌻🌿💛





Tää oli yks mun lempikuva tältä reissulta! Reverien kroppa oli kans mitä kivoin käsitellä


Eemin Svajone!! Hän oli kans jotenkin tosi helppo ja mukava kuvattava C: Nää räpsyt on melko nopeita nyt mut tykkäsin räpsiä häntä!



Hän lisää elämäniloa 💛🌈 SÖPÖ


Suutun Faylle kohta jos se ei rupee onnistuun mun kuvissa XDD Ei oo Fayn vika, mut en selkeesti oo päässy koskaan räpsiin sitä sillee et oisin täysin tyytyväinen siihen mitä teen


Svajone kompensoi onneks




*pihinää*




Jotta ei loppuis Aavsut kesken niin tässä vielä aikaisemmalta reissulta XD Mulle tulee aina tarve muokkailla hänen kuviaan joten otan niitä sata varastoon

Lopuksi puhelinräpsyi:


Fay!! Aina lemppari uwu


Tykkäsin näemmä Virnasta paljon! 🤍🧡 Pieni lapsi!!!


Eemin Willih! Pötkö <3 Eienin kustomoimat taet(kin) on niin kauniita, oli kiva tuijotella häntä nyt pitkään




Tilannekuvat omasta mussukasta saa nyt lopettaa postauksen 💛🌿🌻

Kiitos kaikille vielä seurasta, oli tosi kiva sunnuntai jälleen! <3 Näkyillään taas c:

1 kommentti:

  1. Oi miten kauniita kuvia🥰 On kiva nähdä kuvia etenkin Shirasta koska Shira on yksi mun lempinukke sun nukeista😄👍 Sellaista kysyn että kun mulla on ihan tosi kova ikävä sun kuvatarinoita että milloin taas kuvatarinaa?❤️

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista