sunnuntai 28. heinäkuuta 2024

Kustomointia: BJD edition

 Moii!

Pitkästä aikaa kustomointia! 

Mulla on talvesta asti odotellut sopivaa hetkeä mulle tosi rakas BJD-pää, Mori9s Doll Lyra (aka ihan vaan Asael). Mulla on ollut pitkään tosi kummallinen suhde kustomointiin. Ne kerrat, kun kustomoin Pullipeja, oli tosi kaoottisia ja mulle selvis kans jälkikäteen et oon lähteny kustomoimaan iiihan väärin as in, käyttäny liikaa voimaa esim

Mulla oli joskus ajatuksissa kustomoida lisää Pullip-perheen nukkeja, mutta tämä idea pakon edessä jäi, kun tällainen nukke ilmestyi jo communityyn ja se on hienoin ikinä x) Joten, toistaiseksi mulla ei ole hinkua kustomoida Pullipeja.

Mua jännitti ruveta kustomoimaan Asaelia, koska en ollut koskaan tyytyväinen mun Pullip-kustomointijälkeen ja en ois kestänyt, jos mun unelmapää näyttäis ihan kauheelta :'D (Oisin sit ojentanu sen vaan mun ystävälle kustomoitavaks, ei siinä. Mut halusin välttämättä tehdä itse.)


Ja tässä mennään! Alotin nyt kerrankin RAUHASSA enkä ruvennu hinkuttaan väriä tonne kauheella kiireellä. Olin todella zen siihen nähden, että mulla oli ollut vähän hardcore työpäivä takana ja yleensä oon kaikkee muuta ku chilli näissä

Mut nyt tää anto jotenkin mulle mielenrauhan! Oli tosi kivaa pakertaa. Mulla ja Venlalla on aina niin kivoja sessioita, tehtiin siis sen luona c: Hän teki omia projektejaan ja minä tätä ukkoa


Siellä kuivuu!


Rakennellaan värejä... Rakastuin BJD:iden blushaamiseen täysin, haluan tehdä lisää! No, mulle on toinen unelmapää tulossa ettäää-





Mun INHOKKIVAIHE eli se kun pitäs päättää oonko jo tarpeeksi tyytyväinen blusheihin ja voinko edetä piirtään kulmia ja ripsiä... Muutenki vähän kompastuskohta nämä, turhauduin niihin enemmän ku muuhun tässä projektissa.

"Lopetan blushien kanssa nyt ennenku menee ihan dragiks" -minä Venlalle

(Ei sillä, jonku toisen pään kans ois saanu vetää täysin överit mist tykkään aina sikana, mutta Asaelin hahmo ei oo sellanen :p)




Tyytyväisyys ??? ? ?


Katsos miestä, rakentuupi


Nää on nyt aivan vääräs järjestyksessä, mutta tekoprosessista vielä kuvia:



Joo mun paletiltahan se väriensäkin puolesta näyttää...




Tässä kuvassa on filtteri! Pitihän nekin heti koeajaa


Ja sit ois tukkaakin nopiasti päässä testissä!


Ah YES



Olin niiiin tyytyväinen! En odottanut, että oisin, koska en ikinä ole. Tää koko projekti jotenkin paransi kustomointia mulle kokonaisuudessaan! Nyt uskaltaisin jopa sanoa, että mulla on parempi suhtautuminen koko touhuun. Oon tosi ylpeä itsestäni! Nyt uskallan jatkossakin kokeilla matalammalla kynnyksellä, jos tulevia hartseja tarvitsee meikkailla itse.

__

Sit kamskukuvia:







Ja nuuuuin 🩷

Asael itse ei ole vielä valmis, joten palaillaan asiaan sitten, kun oltas joskus valmiimpia hänen kanssaan. Oon tosi onnellinen, että viimein mun mussulla on kasvot! Askel lähempänä valmista. Peruukinkin tosiaan sai, kiitos @studio.sestraluna siitä <3 

__

Kiitos katsoneille!

3 kommenttia:

  1. Vau miten upea hänestä tuli😍 Upeaa jälkeä kerta kaikkiaan! Oot tosi lahjakas melkein kaikessa nukkeihin liittyvässä♥️👍

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu, voi kun tästä tuli hyvä mieli! ;_; <3 Niin hurjasti kiitoksia! Oon tosi otettu siitä, että oot tota mieltä ;v; <33

      Poista