lauantai 3. elokuuta 2024

Parantajan tarina: luku 11

 Pieni alkuspiikkaus tälle luvulle, koska tää vähän disgusts me :'D Tää on taas temaattisesti vähän "hurjempi" kuin tarinan muut osat. Caius on ällö, ei mulla muuta. En supporttaa häntä enkä sitä, että ekat jotka pääs tähän mun lempisängylle on NÄÄ KAKS,, yääähhh menkää pois

Ai joo, Kanga on aikuinen tosiaan

Anyway! Olkaatten varoitetut. Edellinen luku!
___

Parantajan tarina

Luku 11: Teatteri

SV: s*ksuaalinen sisältö

__


Kanga: *istuu hiljaa odottamassa ja kuulee askelia*


Kanga: Siinä hän viimein on.


Kanga: *pehmeällä äänellä* Hei, isukki. *hymyilee*


Caius: Montako kertaa sinulle on sanottava, että minä en ole isäsi?


Kanga: *hymähtää* Enhän minä niin sanonut.


Caius: *hätkähtää*


Kanga: *kikattaa* No, mitä? Etkö tullutkaan minua tapaamaan?


Caius: *vilkuilee häkeltyneenä muualle* Tulin, mutta...


Kanga: *vetää hameenhelmaansa ylemmäs* Mutta mitä?



Kanga: Tässä minä viimein olen. Tätähän sinä halusit.


Kanga: *kiepsahtaa makuulle* Etkö halunnutkin?


Caius: *istuutuu varoen sängylle* Kanga, etkö sinä...


Caius: En tiennyt, että sinäkin...

Kanga: Mitä sinä vielä odotat? Olen tässä.


Caius: *silittää Kangaa* Sinä olet niin... *värähtää*


Kanga: Niin?


Caius: Minulla ei ole sanoja sille, miten upea sinä olet.


Caius: *hivuttautuu lähemmäs* Kanga...


* * *

Hetken päästä


Caius: *hengästyneenä* Olet niin upea. Unenkutojan tähden…


Caius: Minä olen ajatellut sinua niin pitkään.


Kanga: Mmh, niinkö?


Caius: Nuo sinun silmäsi...


Caius: En vieläkään saata uskoa, että ne näkevät kaikkeuden halki. Sinun pitäisi joskus kertoa minulle niistä sinun välähdyksistäsi. Siitä, millaista näkeminen oikeasti on.


Kanga: Niin, olet oikeassa...


Kanga: Kyllähän minun pitäisi.


Kanga: Mutta juuri nyt minun on niin hyvä tässä.


Caius: *hymähtää* Niinpä. Niin minunkin. Kanga pieni, miltä sinusta tuntui? 

Kanga: Ai olla sinun kanssasi?

Caius: Niin.


Kanga: Hyvältä. Erilaiselta.


Caius: Arvasin, että oikeasti pidät minusta. Näin sen kauas. Tiedätkö, tämä on varmaan kamalasti sanottu, mutta sinä olit jo nuorempana vastustamattoman viehättävä.


Kanga: Vaikka olit jo silloin naimisissa äitini kanssa?


Caius: Ei pahalla Anneliselle, mutta kuka tahansa ottaisi mieluummin tyttären kuin äidin. Olet nuori. Sinulla on kaunis iho ja… *hymähtää* No, monta muuta asiaa, joka nuoren naisen vartalossa miellyttää, tiedäthän.


Kanga: Minä tapan tämän paskakasan. Tapan hänet. Minua oksettaa. Lopeta jo.


Kanga: *rykäisee kurkkuaan* Aivan.


Caius: Halusin aina olla sinun kanssasi. Nain äitisi vain päästäkseni lähemmäs sinua. Vihdoin olemme tässä. Kanga, minä olen rakastunut sinuun.

Kanga: Voi, Caius...


Caius: Mmh, nyt minun pitää mennä. Sinun äitisi varmasti… hmm, tarvisee minua. Hänen ei tarvitse epäillä mitään, eihän?


Kanga: Ei tietenkään.


Caius: Hyvä.


Caius: *hellemmin* Minä tulen taas tapaamaan sinua, Kanga pieni. Voit sitten kertoa minulle silmistäsi.


Caius: *kävelee pois*


Kanga: *tärisee inhosta* Minua oksettaa.


Kanga: "Nuoren naisen vartalo"... Tuollaiset pitäisi kastroida. Hän menee kuvottavan pitkälle tuossa teatterissaan vain anastaakseen silmäni. *sylkäisee maahan* Hyi helvetti.


Kanga: Mitä nopeammin tämä näytelmä on ohi, sitä parempi.

* * *

3 kommenttia:

  1. Vaikka tää olikin hurja niin tätä oli myös hurjan miellyttävä lukea! Hyvin tuli näiden kahden dynamiikat esiin

    VastaaPoista
  2. Tää on todella kauniisti kuvattu ❤️ Loistat aina näissä aiheissa

    VastaaPoista
  3. Olihan tää aika raju mutta tämä auttoi ymmärtämään miltä näiden hahmojen pään sisällä näyttää. Caius on tosi limainen tyyppi. Olet kuitenkin rakentanut hyvin nämä hahmot ja juonen. Odotan jännityksellä miten tarina jatkuu👍

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista