maanantai 21. lokakuuta 2024

Syys rakas

 Moy!

Jeejee, lisää syysjuttuja 🧡 Niiltä ei mun blogissa vältytä, heh. Nyt tässä samalla saatte kuulla mun intoiluja! Niitä nimittäin riittää.

ೃ⁀➷🖤୨୧⋆。˚ 🍂🧡⋆


MMM JOO, syksy on ollut inspiroivinta aikaa (jälleen)! Oon tänä vuonna ollut jotenkin ihan erityisen innoissani kaikesta. (Tai sit musta vaan tuntuu tältä joka syksy, heh) Joka tapauksessa kiitolliseks vetää! Syyskuvaaminen on ollut ihanaa 🖤 Oon nauttinut niin syvästi.

Tämän tässä yllä näkyvän kuvan tyyliset räpsyset on ehdottomasti kivoimpia ottaa <: Valot ja kaikki syksyiset värit ilahduttaa mua superisti


Mulla on sekä ihan kauhee nukkekuume että vahva kiitollisuus mun nykyisistä mussuista 🧡 Tää on taas joku outo tienristeys. Kun saan paljon sellaisia nukkeja, joista oon haaveillut pitkään, oon aina ihan että :OO mitäs nyt! Oon kovasti koittanut ohjata itseäni lempeästi siihen suuntaan, etten kokoajan tavoittelisi jotain mahdottomia graileja vaan rauhottusin slowly sen kanssa. Eihän tää ookaan ollu mun tavoite ku kepeet pari vuotta ::D On siinä eteenpäinkin tultu, yayy


Pariskuntakuvien ottaminen on yks mun lempiasioista 🤍 Tämmöset sisäkuvat tekee mut kans todella iloisiksi

Mutta joo, oon oudossa välitilassa, koska mulla ei ole ns. saavutettavia graileja oikeastaan ollenkaan. On toki semmosia, joita on just joku yks kpl maailmassa, mutta en halua jäädä semmosiin kii. Joten, hmm, mun kaikki nukkeinspi on vaan semmosta epämäärästä sinkoilemista atm

Mut mulla on uskomattoman kiitollinen olo! Se ehdottomasti päällimmäisenä 🤍 Tää vuosi on ollut hankintojen kannalta uskomattoman ihmeellinen <3


Krisu näyttää tässä vaan siltä, että se näki et kuvaan

Legit katon mun tän vuoden uusia nukkeja ihan sillee AAA

Mun kokoelmassa on kaivattua variaatiota 🩷 Oon siitä valtavan iloinen! Mussa on paljon puolia, joita en ole päässyt esittämään nukkemuodossa lainkaan. Usein ne puolet ilmenee esim. piirroksissa ja etenkin mun kirjoittamissani tarinoissa, mutta pikkuhiljaa myös nukeissa!


Speaking of puolet, tämä lapsi tässä!!!!

Lintu tuntuu niiin tärkeeltä 🩷✨ Se on uskomaton <3 Oon tosi iloinen siitä, että sain sille kaiken tän kauniin ihanan kimaltavan!

Lintu on mulle monella tavalla tosi merkityksellinen <3 Mulle tuottaa valtavaa nepsyiloa tujotella kimaltavia asioita ja oon oikee tietosesti kuorruttanut itseni kaikilla koruilla ja ihanilla kynsilakoilla ja nyt sit myös nukeilla <3 Tää kaikki kimallus edustaa mulle sitä mihin oon slowly tullut elämässäni. Tuntuu hyvältä 🩷


Olin just se lapsi joka oli sillee "yök vihaan pinkkiä I can't stand pink I'm not like the other girls!!!111" ja nyt se on ollu jo useemman vuoden mun ultimaattinen turvaväri


Joo ja sitten voidaankin ottaa heti tälle MEKOLLE

Mun tän vuoden yks isoin ilonaihe on ollu upeet mekot! Oon nyt saanut/saamassa mun unelmamekkoja, toinen ei oo viel mulla mutta tämä ihanuus saapui jo 🤍

@moy_zakytokin jokainen työ on puhdasta taidetta, ja tää mekko on mun ultimaattinen lemppari häneltä koskaan ;__; Se on niin miljoona kertaa ihanampi ku aattelin ja haukon vaa henkeeni joka ikiselle yksityiskohdalle... Toi kangas, liikkuvuus, PERHOSET(!!! oonks jo sanonu et ne on TÄRKEINTÄ)

Tän saapuminen oli vähän jumpscare kun luulin et sitä ei oltu lähetetty. Menin ystäville kylään, avasin mysteeripakettia ja mietin et mitä hittoo oon tilannu ja miks en muista... ja sit sielt tuli TÄÄ


Lintu on taideteos, nyyh


Mut mitäs mun nukkeplääneille kuuluu? Kovin rauhassa ajattelin nyt olla (mun fun moneys on jo käytetty dhdgdfdf) vaikka ainahan mulla nukkekuumetta on

Mulla on ainaskin nää selkeät hahmotoiveet:

- Julius Taeyangina (Arianan kustomi ois paras optio atm)
- Solas, Lilikan mies Taeyangina (myös Ariana, muut ei kelpaa Solkuks)
- Endelion, Remin ex ja Lilikan veli (määä en tiiä???? Haluisin ehdottomasti eniten Polkan taen nyyh ääh mau mut mul on literally 2 jotka haluisin ja uusiika ei oo näkyny XDDDDD eli varmaan joku muu, en usko et commissionaan Endelionia mistään ku brainrottaan viel noista polkista)


Sit mulla on aina se et oikeanlainen PG, Noidanpenska tai Polka tai joku tietty ihailemani yksilö on aina tervetullut


Remi inspaa mua NIIN paljon, mun tärkeimpien hahmojen nukettaminen on ollu ihan parasta ikinä 🖤

__

Jooppis, semmosta! Kiitos kaikille <3

Remssin hahmopostauksen julkasin kans justiinsa, jos sitä haluaa käydä kurkkimassa!

3 kommenttia:

  1. Tosiaan upea mekko Linnulla. Kimaltavat asiat puhuvat sielulle omalla kielellään. Varmaankin se liittyy valoon.

    VastaaPoista
  2. Miten ihana mekko Linnulla onkaan! Hän on niin kaunis😍 Ja pariskuntakuvat on ihania👍 Itsekin rakastan ottaa niitä🥰

    Amanda
    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Jos saa esittää toiveen, niin olisi mahtavaa jos innostuisit tekemään postauksen noista erillaisista taeyangien kropista. Olisi kiva kuulla mitä erillaisia kroppia niillä on ja mitkä ovat lemppareitasi ja vertailukuvat kiinnostavat myös. Ja jätä vaan ihan huomiotta tämä toive, jos tuntuu, että ei ole yhtään sun juttusi moinen!

    VastaaPoista