Moi!
Mulla oli ihan taianomaisen ihana juhannus, voitteko uskoo! Tää antoi takas jotain uskomatonta elämäniloa, voi pOJAT!! Olin eka omien sukulaisten kanssa ja sit heivasin itseni Annikan perheen kanssa viettään juhannusta ja oli jotenkin todella täydellinen reissu. <3 Sain pööpöillä lasten ja koirien kanssa, tyytyväinen mieli siitä. Luin kans ihan helveTIN hyvän kirjan (Marisha Rasi-Koskisen Mykkien lintujen museo) ja se veti mun inspit niin kattoon et nyt vaan kinda huudan.
Mutta! Juhannuskuvia otin tietty kans:
Markku pääs eka kuvattavaks, nää mun vanhemmat akkelit KUULUU juhannuskuviin <3
En meinannut millään ehtiä ottaan tätä! Kelit ja aikataulut eivät ihan mätsänneet, joten nappasin juhannustyypit sitten äidille mukaan. Oon tähän ihan sairaan tyytyväinen, ehkä jopa yksi mun suosikki omista juhannuskuvista! Oon yllättynyt et kerrankin toteutus vastas mun visiota?? You know how rare this is!
Sit vielä arboretumia, Fay ja Daphne kuvissa kuuluvat Eemille <:
Ei lisättävää! Huomenna mun työpaikka on vikaa kertaa auki ja ensviikolla loppuu sit työt </3 Niissä tunnelmissa täällä lähinnä. Juhannusseikkailut oli erittäin tervetullut sidequest tähän väliin.
Mun piti pitää heinäkuussa miitti, mutta instead oonkin tulossa tähän miittiin! Mutta stay tuned, haaveilen että elokuussa pitäisin itekin taas. <3
Pus!






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti