tiistai 12. kesäkuuta 2012

KT: Back to heaven~

Hej. Uusi kuvatarina, tälläkertaa vähän selvennystä Rimputtimen nykyisestä tilasta! :3 Toivottavasti nautitte~ KUVATARINA ON KUVATTU KYLÄSSÄ. Omassa kodissani ei ole yläkertaa~

...Jalat~ Kenenköhän ne mahtavat olla?~

Kappas, Rima ! Hänenhän piti olla Taivaassa, kotonaan ? Tai... ehkäpä tämä paikka on Taivas?
Rima : hm...

Rima : *mietiskelee* Ehkäpä...

Rima : ...minulla on tunne, että unohdin jotakin? AINIIN... Taivaan Portaat jäivät auki! KÄÄKS! Johtaja höyhentää minut! >"< Nyt kuka tahansa saattaa kävellä Taivaaseen!

Portaat ~

Rima : *laskeutuu*

Rima : *hiippailee alemmas* trallalaa~ Johtaja ei huuda minulle, Johtaja ei huuda minulle, Johtaja ei huuda minulle...~ *viaton*

Rima istahtaa katselemaan, ettei kukaan vain tulisi.
((Ääni)): RIMA! Sinä unohdit jotakin!
Rima : ..hä? :o Shisa? en minä mitään unohtanut è__é

Rima : ...vai unohdinko ? Mikä tuo piste on ? o__O

No mutta sehän on Figaro !

Figaro : Nyan... ; W ;
Rima : EH! Fig...~

Rima: A-anteeksi... ei olisi pitänyt jättää sinua ;//;
((Ääni)): Rima!~ Tule äkkiä ylös ja sulje portaat, ennenkuin Johtaja huomaa! Minä lupaan olla kertomatta kenellekään~
Rima : Kiitos, Shisa. E-ei kai Yaru ole huomannut mitään?
((Shisa)): Ei vielä. Mutta pidä kiirettä!~

Rima : Heh... pidänhän minä. Tuletko minua vastaan, Shisa?
((Shisa)): En taida. Saat löytää itse tiesi perille, pieni Rima~ Me odotamme sinua. Ja meillä on sinulle jotakin... jotakin kivaa.
Rima : Ai, tosiaanko ? äläkä kutsu minua pieneksi, olet itse pienempi kuin minä. >:(

Rima : Perillä, Fig~! Toivottavasti Taivaaseen saa tuoda kissoja!
Figaro : Meow...~

Rima : Toivon myös, ettei Johtaja huomannut pikku... hm, vihrettäni. :'D ~ Yarukaan ei saisi huomata... viimeksi hän läksytti minua, kun en ollut jo tullut kotiin. Vaan nyt olen...

Figaro : Meeow...

Rima : *vaihtaa makuu-asentoon*

Rima : Ainiin...! Yksi juttu vielä...


* välähdys *
Sekunti vain - ja portaat ovat kadonneet.... tavalliset ihmisen pysyvät maan päällä ja enkelit Taivaassa. Näin olisi hyvä.

Rima : No nyt on hyvä...! Fig, eiköhän jatketa matkaa!

XXX END XXX
x välähdys-kuva failaa :D
x laatu ja tarkennukset, love u ♥
x RIMAN ASU ;A; <3
x Rimpulaisen kengät~
x ... ja tarkennukset, jotka osuu kenkiin. :3
x toivottavasti piditte.

love u,
miku_6

2 kommenttia:

  1. On se Rimputin vaan söppänä. ♥ Ihana asu, tosiaan. ♥

    Taivaan portaat näytti kyllä hienoilta, tollaset vitivalkoset, sopi erittäin hyvin, plussaa siis kuvauspaikasta. ^__^ Hyvä tarina, jatkoa, kiitos~!

    VastaaPoista
  2. Kivan valoisia ja hyvälaatuisia kuvia! Söppänö Rima!
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista