perjantai 8. kesäkuuta 2012

Outoja mieltymyksiä ~

Hej.
En jaksa vieläkään laittaa My heart is broken ... 'n kuutos-osaa, sry ~ Sensijaan postaankin tänään ... hhhm, kummallisista mieltymyksistäni.

Aloittakaamme ~ !

Pullip Yomi~
Joskus mun mielipide tästä nukesta oli vähän turhankin negatiivinen...~ Nyt suorastaan rakastan nullea ja harkitsen jopa sen ostoa! owo Maailma muuttuu~

Pullip Catwoman~ (SDCC & Wonder Festival)
Wonder Festival-versio-----!! ♥ Oon aina tykänny meikeistä, nyt kolahti ja kovaa... owo <3 Vaatteet on ihan kamalat, tukka ihan jees. Meikki ihanin koskaan ja silmät myös~ Voisin kuvitella hankkivani joskus. SDCC on myös kiva, senkin tahtoisin.

Regeneration Fantastic Alice~
Oon aina tykännyt tästä ihan pikkiriikkisen. Nyt rakastan sitä owo ♥ Silmät, vaatteet, tukka, HUULET <3 Kaikki aina haukkuu Alicen huulia, minä juuri rakastan niitä. Nuken otsa näyttää korkealta, kun peruukki menee noin oudosti... ;_;

Regeneration Anne Shirley~
Yeah, tämä on siisti ~ !Silmät ja hiukset ovat ihanat. Mutta noi vaatteet ja pisamat lentäis pellolle alta aikayksikön. Hyi olkoon.

Olisi tullut liian pitkä postaus, jos olisin laittanut kaikki, joita rakastan ... Tässä nyt muutamia:
Regeneration -Fanatica ja -Noir, Seila, Snow White, Nella, Victorique
Nuo ovat siis niitä, joihin olen viimeisen viikon sisällä rakastunut tappavasti. <3

Olisi yksi juttu, jota toivon nyt julkaistavaksi ... nimittäin Regeneration -versiot Rozen Maiden -nukeista. Ostaisin jokaisen, ihan varmana. <33 Suigintou ja Shinku ovat valmistajalta loppuneet, joten heidät ostaisin heti. Kira olisi myös iiiihana ^w^ Unelmoidahan aina voi...~

xoxo : miku

2 kommenttia:

  1. Minäkin pidän Yomista. ^w^ Aluksi olin sillei "what? o.o", mut kun katoin siitä enemmän kuvia, niin aloin tykätä siitä. ^__^ Vaatteet. ♥
    Ja samaa mieltä olen kanssasi, Catwomanilla on aivan ihanat meikit. ^w^

    VastaaPoista
  2. Kivoja mieltymyksiä. Ja Alicen otsa näyttää kyl oikeesti korkealta peruukin takia...
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista