sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

KT: My heart is broken... episode 7 ~ !

Hello ~
Pääsin leiriltä tänään. Nyt oli pakonomainen tarve postata jotain, ja noooh, MH-blogiin en nyt jaksanut joten oli aika laittaa tämä MHIB'n kahdeksas osa. Osia tulee (kai?) kymmenen... Nauttikaa.

" Kun tuntee olonsa petetyksi ja jätetyksi, Pahuus voi ottaa vallan yllättävänkin helposti. "

Tsukiko : O-oh...! öwö"
Hinata : A-anteeksi.... ei olisi ehkä pitänyt suudella. E-en minä sinusta sillätavalla välitä... tai no välitän mutta--


Tsukiko : *hilaa itsensä kauemmas* s-se... ne kummatkin... miksi minä ? ;_; miksi kaikki tappavat vuokseni ?
Hinata : T-Tsuki ! Ihan oikeasti, anteeksi ! Olen pahoillani jos pahoitin mielesi jollain tapaa... Ole kiltti ja tule tänne...

Tsukiko : *vetäytyy nurkkaan* y-yh... .__.
Hinata : Älä huoli, minä olen tässä ~ *halaa Tsukikoa*

Selvisin siitä pudotuksesta kuin ihmeen kaupalla. Hilauduin ylös, ja tässä sitä nyt ollaan...
Luna : Älä sure, Grell.
Grell : ä-ääh... Kaikki niin turhaa ...
Luna : Minä huudan Emännän tänne ~ odotahan hetki--!

Luna : EMÄNTÄÄ~! Saimme vieraita.
Hinata : mit-?!

Hinata : *pomppaa vihaisena pystyyn* Kuinka... KUINKA SINÄ SAATAT ? Kuinka sinä pystyt tulemaan tänne sen jälkeen, mitä teit Tsukikolle? Et ole tervetullut! Kuulitko ? HÄIVY!
Grell : ...

Grell : Ja sinäkö sitten saat huutaa minulle ? Etkö ymmärrä, että olen myynyt sieluni Pahalle turhaan? Olen tutkinut ihmisten sydämiä ja etsinyt enkeliä kuin hullu, ja näinkö tässä sitten kävikin? Hinata. Kuuntele minua. Tein sen kaiken, että Tsukiko pelastuisi. Nyt... kaikki on turhaa. Kerroin aikeeni teille ja Valtiatar repii minulta silmät päästä. Elämäni loppuu aivan turhan takia...!

Grell : Ja sinä kehtaat tulla huutamaan minulle ... ?

Tsukiko vain ilmestyi viereeni. Se oli uskomatonta.
Tsukiko : Grell-san... sinähän luulet, että minä seurustelen Hinatan kanssa ? Ja että suunnittelimme tämän ? Olet aivan väärässä. Olemme vain parhaita ystäviä, usko pois!
Grell : ... mitä kuulenkaan ?

Grell : *nousee pystyyn* Hm, oletko tosissasi ? Etten ... etten kuolisikaan turhaan ?
Tsukiko : Höpsö ! Et sinä kuole. Et varmasti. Minä pidän kyllä huolen siitä, ettei se mikäonkaan Valtiatar tapa sinua !
Grell : juu...
Jäimme juttelemaan. Tuntui, että kaikki oli taas hyvin - ainakin meidän kahden osalta. Mutta...

... yksin jätetyn Hinatan ympärillä alkoi kerääntyä pahaa voimaa.
Hinata : Yksin ... jätetty ... kukaan ei huoli ....
Valtiatar (jonka ilmeisesti myös Hinata kuulee ja joka on uusi "uhri"): Onko sinut hylätty ? Haluaisitkos hieman ... auttaa minua ? ~
Hinata : S-... se käy.
Valtiatar : Hyvä~ Tätä et voi enää peruuttaa...--!

Ja niin tuttu Hinatamme alkaa muuttua.

Luna oli ainoa, joka tunnisti tulevan olomuodon.
Luna : Emäntä... EMÄNTÄ, EI ! ET SAA KÄYTTÄÄ TUOTA OLOMUOTOA----!!

Jatkuu ~

xoxo : miku-chan

4 kommenttia:

  1. Huuuuuu. O.O
    Voi miten jännää! Jatka pian!
    (Jotenkin tuntuu tutulta tämä, olenkohan kenties kirjoittanut tällaisen kommentin joskus ennenkin? :''D)

    VastaaPoista
  2. ö___ö nopea ! mut joo, hivenen tulee dejà vú tässä, mutta noooh... :DD

    VastaaPoista
  3. Huii! Jännää! Jatka pian!
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. wau, jännää jatka pian!! :3 mistä on tuo mustavalkoinen peruukki??

    VastaaPoista