maanantai 24. joulukuuta 2012

picfic; Jouluksi kotiin

"Onko sinulle ikinä käynyt niin, että kun menet kotiisi, sohvallasi istuu vieras ihminen?"
 
HUOM! Hinatalla on Grellin peruukki tarkoituksella. Yhteistyö stockin kanssa ei pelaa...
 
Muistatko vielä, mihin jäätiin ?
Kuoleman odottamiseen, tuskissaan vääntelehtimiseen ja kipuun. Jokin on nyt toisin. Kipu on poissa.
Hinata; Tsukiko... minä.. minuun ei..
Tsukiko; ... sinuun ei enää satu ? Ei minuunkaan.
 
Hinata; Mutta meidän ei pitänyt parantua koskaan ? Meidän piti kuolla tähän kamalaan paikkaan. Tsukiko.. onko tämä ihme ?
 
Tsukiko; *kömpii varovasti ylös* En tiedä. Tuntuu niin ihmeelliseltä. Selvisimme elossa. Tosin mitään ei jäänyt jäljelle - se Valtiatar vei aivan kaiken... ja Grell on poissa.
 
Hinata; *vaivaantunut, koska Tsukiko mainitsi Grellin* Joo, totta... Tuntuu vähän tyhjältä. Miten elämä jatkuu tämän jälkeen ? Ja miten Luna suhtautuu kaikkeen ?
Tsukiko; Nii-in.. olen miettinyt sitä samaa. Onkohan Luna edes kotona ? Vai menikö hän Riman luokse Taivaaseen, kukapa tietää....
 
Tärähtänyt tarkoituksella !
Hinata; *nousee seisomaan varovasti* Eiköhän mennä kotiin. Olemme olleet täällä jo niin pitkään. Kaiken sen jälkeen, mitä tapahtui... tuntuu niin hyvältä mennä kotiin. Enää ei tarvitse paeta.
 
Hinata; *huokaisee syvään* Eikö vain ?`
Tsukiko; .... niinpä kai.
 
Hinata; Tämä kamalan vaivaantunut ilmapiiri on saatava tapettua... Tule.
 
Tsukiko; Odota !
 
Tsukiko; *osoittaa joulukuusta* Nyt on joulu. *hymy*
 
Hinata; *yllättyy* Ai on vai ? Jaa... no sittenhän me ehdimme jouluksi kotiin ! ;) *vinkkaa silmää*
 
Tytöt jatkavat matkaansa..
Tsukiko; Hinata. Olen miettinyt tätä jo pitkään. Kadutko sinä mitään ?
 
Hinata; !!!
 
 
Hinata; ...
Tsukiko; Vastaa minulle ! Haluan tietää, kadutko sitä oikeasti. Grell kuoli. Se oli meidän kahden syytä. Tapoimme hänet. Etkö muka kadu sitä lainkaan ?
 
Hinata; Ei. Minä... minä en kadu sitä lainkaan.
 
Tsukiko; *ei saa sanaa suustaan* V-... vai niin..
 
Noin 30min päästä...;
 
Hinata; Taisin suututtaa hänet. Emme ole puhuneet mitään puoleen tuntiin...
Tsukiko; Miten hän saattaa ? Eikö hän muka oikeasti kadu mitään ? Kuinka tunteeton Hinata oikein on ? Minua pelottaa...
 
Hinata; *kääntyy* Tsukiko. Nyt on minun vuoroni kysyä. Ketä sinä oikein rakastat ?
Tsukiko; Ai että ketä ? Eikö se ollut sinulle jo selvää ?
 
 
Tsukiko; Minä rakastan Grelliä...
 
Tsukiko; ... nyt ja aina.
 
Hinata; Minä tiesin sen. Miksi se sattuu silti näin paljon ? Minä tiesin, minä tiesin... *puhkeamaisillaan itkuun*
 
Tsukiko; Hei, älä nyt näytä noin surulliselta. Minun tässä se surullinen pitäisi olla. Grell kuoli. Mutta Hinata... anteeksi. En vaan voi tehdä sinua onnelliseksi.
 
Tsukiko; *kävelee poispäin* Tule. Mennään nyt vaan.
 
Hinata; Hei Tsukiko, odota ny----- IIIPP !
 
Hinata; Pinkki lolimonsteri ?! Tsukiko, varo !
Tsukiko; Cha la la ~~ Hm, mitä se nyt taas huutaa ?
 
Tsukiko; En minä mitään näe. Älä yritä hujata minua, vaan tule ! *tuhahdus*
 
sinitarranäkyyy
Hetken päästä kotihyllyllä..
Hinata; Usko nyt, ihan oikeasti siellä oli pinkki hihhuli ! Usko minua !
Tsukiko; Joojoo. Ja lehmät lentää. Tule nyt auttamaan minua tämän oven kanssa, äläkä selitä.
Hinata; Muttakun---
 
*kiipskiips*
 
Tsukiko; Hiaah ! Pian perillä ! >A<
Hihihi ~
 
Hi hi hi ~
Tsukiko; Iiiipp ?! Joku on kodissamme ? KUKAMITÄAPUAAA
Hinata; Hei, tuo on se pelottava pinkki lolimonsteri ! ;__;
?; Non, en ole mikään monsteri ~ Nimeni on Sumi. Tervetuloa kotiin ! ♥
 
~~~~
 
Tiedän. Tämä oli vain tärähtäneiden ja paskojen kuvien sarja. Olen pahoillani. Sainpahan kuitenkin tehtyä, vaikka yksi tärkeä nukke puuttuikin ja juonikuvioon tuli muutos. Anteeksi. Tämä on kamala.
 
Hyvää joulua ~~ ♥
 
xoxo; miku ja tytöt. uusi myös ;3
 


5 kommenttia:

  1. Hyvää Joulua sinnekkin ja ihanaa että jaksoit tehdä tarinapostauksen näin joulun kunniaksi .
    Kuka välittää kuvien laadusta kun idea on tärkein ;) !

    ~Ameeba

    VastaaPoista
  2. tää on ihana :3 ja sumi on suloneeen c; mut hyvää joulua sinneki kultarakas <3

    VastaaPoista
  3. Sumi, jes! Uus nukke ♥

    nukkemeri.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Vähä ihana uus nukke ja hyvää myöhästä jouluu teille ♥

    VastaaPoista
  5. Miekin sain Sfoglian owo noh, mutta Sumi on oikein suloinen ^^ onnea hänen saapumisen johdosta <3

    VastaaPoista