keskiviikko 11. elokuuta 2021

Satunnaisia

 

Yks mun uusista lempikuvista iteltäni ;o; Yoo siit tuli kiva

Heij!

Tällanen tavanomainen kuvapostaus jälleen, kun en jotenkin nyt saa itseäni tekemään oikein mitään muutakaan :'D Muita postauksia luvassa taas jossakin kohtaa

Mulla on kauhea nukkekuume!! En vaan osaa millään päättää, mitä sen kanssa tekisin. Mulla on tosi usein sellanen olo, että jos nyt tuhlaan rahaa ja tilailen nukkeja ympäriinsä, joku menee ja myy jonkun sellaisen mallin tai kustomin, jonka haluaisin. Ei olis eka kerta kun niin käy. Eli vähän nyt ehkä jarruttelen vielä, vaikka haluaisin aika monta uutta mallia...


Ristikuvia 8)))

Olen odottanut tätä! Oon tosi monesti inspiroitunut monen ranskalaisen(?) nukkeilijan uskontoteemaisista kuvista, mutta enpä ole saanut mitään omaa kivaa ideaa toteutettavaksi. Siitä lähtien, kun sain Byul Lilithin, olen tiennyt, että tuolle majesteettiselle ristille pitää keksiä käyttötarkoituksia. No tällä on hyvä aloitella!

Tässä kuvassa piti olla joko kokovalkoinen tai kokomusta asu, ja mitä mä teen? Lätkäsen punaisen asun Kiiran päälle. Hyvin meni according to my plan taas kerran




Öääh Kiira on ihana ja oon niin onnekas, kun mulla on se :( <3


Sinfonia pieniii ;-; Ihan liian vähän on tätä jätkää kyllä tullut kuvattua. Tämä nimenomainen otos tässä yrittää ilmentää sitä faktaa, että Sinfonia edustaa tarinassaan himon kuolemansyntiä. Haluisin esitellä koko sirkusgangin teille mutta inspiraatio missä oleeeet

Sinfis on kovin ihana kyllä. Tässä hän tekemässä sitä, mitä parhaiten osaa :'D



Lisää "öistä" Kaikua c: Tuohan on muuten oikeastikin hautausmaan portti. Mun piti mennä ottamaan ihan toisenlaisia kuvia, mutta jotenkin tuli taas tätä vakiosynkistelyä. No siis, I don't mind, oon iloinen näistä kuvista.



Tällasia menin siis ottamaan, mutta näiden valotus juoksi roskiin joten ei sit väkisin :'D Kaiku on maailman kaunein pieni pampula tho!


Yksittäinen Ambre! 


Otin niin ikään uudelleen näitä punaisia yhteiskuvia Scarletista ja Kharonista, kun en ihan 100 % tykännyt edellisistä. No nää toimii sentään



Kaunokainen <3 Oon also ihan todella huono vaihtaan nukeille vaatteita, as you can see


Sinfoniakin meni vielä sörkkimään :'D Sinfonialla ja Kharonilla ei ole mitään juttua ikinä ollutkaan, mutta Sinfis tykkää kokeilla ihan jokaista. Pojulla on ihan oma eksäkin sirkuksessa, iiks, mutta hänestä kuulette sitten joskus hieman myöhemmin 8')

Kiitos katselusta <3

3 kommenttia:

  1. Tosi upeita kuvia, tykkäsin erityisesti Kaikun porttikuvista ja Kiiran ristikuvista. Musta suunnitelmiesi vastainen punainen asu paitsi näyttää hyvältä niin myös sopii Kiiralle hyvin. Mielenkiinnolla ootan kyllä päädytkö toteuttamaan suunnitelmasi joskus. Ihastuttavia nukkeja sulla myös.♡

    VastaaPoista