perjantai 20. elokuuta 2021

TOP 3 julkaisut per vuosi

 Tän postauksen tarjoilee extremetylsyys ja virikkeitä kaipaava pääkoppani! Olkaatten hyvä, suosikkijulkaisuni (TOP 3) jokaiselta vuodelta.

Heitän perustelut vain joillekin malleille, ettei tästä tule superpitkää!

* * *

2003

1. Pullip Noir


2. Pullip Leprotto


Tiiän että tosi moni ois valmis myymään mummonsa Leprotosta, mutta mä en jotenkin ole koskaan ymmärtänyt hypeä sen ympärillä. Se on ihan hurjan söpö tho, ei siinä mitään. Ehdottomasti söpömmästä päästä. Kai meen vaan goottiprinsessoineni johki nurkkaan tuumimaan tätä

Don't get me wrong, she cute as hell

3. Pullip Street



* * *

2004

1. Pullip Principessa


My goddess aaaa!! Tykkään Princistä enemmän Regenerationina pään muodon vuoksi, mutta ah, on se originaalikin kaunotar. Yksi upeimpia meikkejä for sure. Tummat meikit köh köhköh

2. Pullip Panda


Underrated baby. Se on NIIN ihana

3. Pullip Oren


En tiedä muistaako kukaan tätä upeutta ikinä missään! Ihana

* * *

2005

1. Pullip Raphia


2. Pullip Paja


3. Pullip Mercu


* * *

2006

God tier nukkevuodet alkaakin sit tästä! Parasta nukkeaikaa

1. Pullip Shinku


Leikitään yllättyneitä, että Shinku on täällä :'D

2. Pullip Chill


Chill ansaitsisi niin paljon enemmän rakkautta! Oikeasti!

3. Pullip Cornice


* * *

2007

Ehkä lemppari nukkevuoteni. Melkein kaikki mun lempimallit on täältä. God tier vuodet nämä tässä, kuten jo sanoinkin.

1. Pullip Kirakishou


Aka paras stock-Pullip in existence, change my mind. Se on täydellinen.

2. Pullip Another Queen


Ja no, siinä toinen heti perään.

3. Taeyang Another King


Tähän olisi voinu mennä myös moni Rozen Maiden -Pullip, mutta Another King ansaitsee paikkansa tässä listassa. Nosferatun ohella täydellisimpiä Taeyangeja kaikista Taeista koskaan. Rakastan sitä niin paljon. Kulmakarvakuningas!!

* * *

2008

1. Taeyang Sol


Sol kans lempitaeja koskaan ikinä!

2. Pullip Kirsche


3. Pullip Cinciallegra



* * *

2009

Tääki vielä näitä mun lempparivuosia! Musta tuntuu, että mulla on kamalasti just tänä vuonna julkaistuja nukkeja.

1. Pullip Mir


2. Pullip Naomi


3. Pullip Neo Noir


* * *

2010

1. Taeyang Nosferatu


Okei mutta Nosferatu saattaa olla ehkä mun lempimalleja koskaan! Kirakishoun ohella. Hitto, kun on hankalaa nimetä nykyään mitään selkeää ykköslempparia.

2. Pullip Eos


Taas näitä mun lempimalleja koskaan <3

3. Lunatic Queen


* * *

2011

Nyt aletaan vedellä viimeisiä mun lempparivuosissa. Kaikki tän vuoden jälkeen tulleet on mulle "uusia nukkeja", hitto Prupatekin on mulle vielä ihan uunituore. Aaa.

1. Pullip Jaldet


Jos me kilpailtais kaikkien Pullipien kesken pelkistä meikeistä, Jaldet ois mulla tosi korkealla. Uskomattoman kaunis.

2. Pullip Yuki


3. Pullip Bloody Red Hood


* * *

2012

Tää on kans hyvä vuosi vielä!

1. Isul Midnight Deja Vu


Hän kans mun lempijulkaisuja koko maailmassa! Ihan täydellinen, ois mun "Top kaikki Pullip-perheen nuket" -listalla korkealla.

2. Pullip Seila


3. Taeyang Hide Doubt ver.


Rääh oispa Hide

* * *

2013

Downfall alkaa!! Jee

1. Pullip Wilhelmina


2013 saa anteeks koska täällä on Wilhelmina, jolla on paras meikki ikinä <3

2. Taeyang Hitsugi


Tulispa tääki mun luo :(

3. Taeyang Ruka


* * *

2014

Inhokkivuodet alkaa! :'D Tää ei oo pahin though

1. Taeyang Akira


2. Isul Vermelho


3.Dal Vendettina


* * *

2015

Tääl yks inhokkivuosista kans! Tosi vaikeaa löytää lemppareita.

1. Pullip Mad Hatter in Steampunk World


2. Pullip Alura



3. Pullip Laura


* * *

2016

1. Taeyang Albireo


Hands down parhaita Taeja taas kerran. Ja parhaita julkaisuja ikinä. Rakastan Albireoa nykyään ihan hirveästi ja se kyllä pelastaa tän koko vuoden. Niin upea.

2. Taeyang Dodo in Steampunk World


Gimme this man D:

3. Pullip My Melody x Hen-Nako


Tänki salee haluisin ihan pikkuisen!

* * *

2017

Tervetuloa inhokkivuoteeni nro 1!!

1. Pullip Optical Alice


2. Pullip Shion


3. Dal Dana


* * *

2018

1. Taeyang Hide Memorial ver.


Huuuhhh haluun hänetkin D: Hypetän aina vaan punahuulisia Hidejä, mutta hän on myös aivan mielettömän upea.

2. Pullip Arianna


3. Pullip Kayano


* * *

2019

Ja täällä todistamme taas Pullipien nousukautta 8) Tästä lähtien on tullut tasaisesti kivoja julkaisuja.

1. Pullip Kumiho


Yksiä parhaimpia viimevuosien julkaisuja for sure.

2. Pullip Margrethe


3. Pullip Jeanne


* * *

2020

1. Taeyang Hide Tell me ver.


Mun ei tarvii enää toistella kui paljon haluan nää Hidet tänne :'D

2. Pullip Keres


Keresistä on tullut yksiä mun suursuosikkeja, hups. Oon tuijotellut sitä nyt tarpeeksi ja rakastunut siihen syvästi. Sillä on niin toimiva kokonaisuus meneillään että huhhuh.

3. Pullip Claudia


Claudiakin on yhä tiiviisti mun lemppareita uusista julkaisuista. Parhaat kulmat ja huulet <3

* * *

2021

1. Pullip Minervah


Ostaisin sen heti, jos vaan keksisin jonkun toimivan lookin sille. Sen meikki on ihan täydellinen. Rakastan pehmeitä huulia ja paksuja kulmakarvoja, äääh. Luonnonläheiset värit ei vaan juttele mulle, en osaa muuta ku musta-puna-valkosia nukkeja :''D Mut haluan Minervahin joskus ehdottomasti!

2. Pullip Vesta


Nyt, kun Vesta on sold out, mulla on hyvin aikaa tuumia sen hankkimista tässä restockia odotellessa. Sen asu on ihana, samoin huulet ja silmämeikki. Olin siihen tosi ihastunut sen julkaisun aikaan, ja vieläkin tuumin, että mun varmaan pitäis oikeesti napata se kotiin, kun sitä taas sais. Tää ois nyt taas sitä mun värimaailmaa ja estetiikkaa parhaimmillaan.

3. Pullip Monglnyss


HÄN!! Rakastuin siihen heti. Mulla on uus tarina tän neidon takia :'D Sain hyvät vibat sen ulkonäöstä ja inspiroiduin miettimään. Jos tyty näyttää hyvältä myös omistajakuvissa, ihan hyvin voisin sen kotiuttaa.

* * *

Noin! Siinäpä olisi. Ois tosi hauskaa nähdä vastaavia muiltakin, mutta aika pitkähän tästä tuli :'D Mulla on ollut kans sellanen toisenlainen suosikkipostaus tulosallaan, mutta saapi nähdä mitä sille käy, kun mun mielipiteet muuttuu jatkuvasti...

4 kommenttia:

  1. Hauska huomata et meil on tosi samanlainen maku näissä! Itellä olis ehk ollu muutama isul enemmän mutta varsinki 03-11 tosi samat mallit pyöriny lemppareissa :> joskin en näin tarkkaa listaa ikin oo tehny

    Ja samaistun tohon et "uudet mallit" on jotai -11 ilmestyneitä... hämmennyin nii paljo kun seila julkastin uudelleen koska "eiks se oo ihan uus malli" :'D hups

    Tosi mukava lukee tälläsii postauksii välillä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että luit ja tykkäsit!

      Ja oo, onpa hauska kuulla et sullakin on samoja nukkeja ollut mielessä. Mullakin osa saattais toki vaihdella riippuen siitä, milloin asiaa mietin, mutta päällisin puolin about nuo on mun suosikit :'D Ja äh niinpä, mullekin Seila tuntui vielä uudelta, samoin ne aikasemmin uudelleenjulkaistut Wilhelmina ja Midnigth Velvet x) Aika kuluu niin nopsaan

      Poista
  2. Kivaa nähdä pitkästäaikaa tämmönen perinteinen listaus. Itse olen tykännyt kaikista steampunk nukeista, mutta Another King for the win! Jos saan äänestää, niin huonoin nukkevuosi oli ehdottomasti 2015. En henkilökohtaisesti halua nähdä enää ikinä uutta Sailor Moon julkaisua xp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa tosi kiva kuulla, kiitoksia! Mullekin kyllä nuo steampunkit on iskeneet vuosien varrella, etenkin vanhemmat ovat olleet tosi upeita. Ja voi kyllä, Another King on täydellisin <3 Onneksi sait sen!

      Mullekaan ei 2015 nappaa sitten ollenkaan :'D Se on näitä välivuosia ennen kuin alkoi tulla taas tasaisemmin kivoja julkaisuja.

      Poista