sunnuntai 31. lokakuuta 2021

Halloweenhyrinät vuosimallia 2021


Moi!

Tällee poikkeuksellisesti päätin koota tämän vuoden loput Halloween-kuvat yhteen postaukseen. Niitähän on jo aikaisemmin ripoteltu ympäriinsä pitkin syksyä, mutta päätin nyt nämä kaikki loput tunkea tänne samaan postaukseen.

Tää nukkevuosi on kyllä something else! Tuntuu, että inspiä tulvii ovista ja ikkunoista. En oo siltikään ehtinyt/voinut ottaa ihan täysin sellasia Halloweenräpsyjä, joita toivoin, mutta ei se mitään, jääpähän ideoita tulevaisuuteen c': (Ku en varmaan saa mitään joulukuvia otetuks :'D Mikä siinäkin mättää)

Multa siis puuttu kirjaimellisesti KAIKKI ne asusteet tai propit, joita oisin mun tän vuoden ideoihin tarvinnut :''D Pitäs melkein tehdä lista niistä ja ryhtyä kaivamaan... Mutta siitä huolimatta sain otettua kuvia, joihin oon tyytyväinen. Ja ennen kaikkea mulla on ollut tosi hauskaa etenkin editointipuolella! On vaan niin kivaa vihdoin kyetä toteuttaan itseään sillä tavalla kuin on aina halunnutkin. Oon niin ilonen ja ylpee itestäni :( <3

Nauttikaatten kuvista! <3


Tähän aikaan vuodesta tällaiset pienet manamönkiäiset nousee koloistaan...

Oikeesti LOOK AT HER sen naama on upein ikinä ;-;



Kalma pääsi hetkeksi olemaan morsian! Voi rassua :( Kalma oli kyllä ehdottomasti tän Halloweenin tähti. Täällä se on hengannut kuvasta toiseen...


Oho vau, sehän on Dal! Oikeesti joku muiluttakaa mut jos en rupee joskus kuvailee Dalejakin aktiivisemmin :/ Mutta siis! Klassikkokuva. Oon nähnyt melkein jokaisella jonkun tän tyyppisen, joten pitihän sitä itsekin! Rima kyl voittais tollaset mörkylit sata nolla

Fun fact: Rima on joskus ollut mun ykköslemppari mun nukeista! Se on edelleen erityinen

Tän version tipautan tänne kans:


En nyt jotenkin suostunut tykkäämään oikein mistään versiosta, vaikka yritin muokata tätä vaikka miten D: Ehkä muokkaan sen joskus miljoonannen kerran ja laitan instaan!


Ja sitten meillä on mun lempipoikaa 8) Lindri on mulle se maailman paras Taeyang





Lindri on niin mielettömän rakas, oon vaan tuijotellut sitä <3


Kävin nappaamassa tän Oonan kuvakisaan c: Tää oli tosi kiva kuvausreissu! Ja jotenkin aina, kun mulla on tuollainen vähän tavanomaisesta poikkeava asetelma (köh risti köh) meneillään, siitä kulkee ohi ihmisiä x) Nauratti. Vannon etten yrittäny summonoida mitään


Kiira living up to her name, siel se piharikkoilemassa :/

Nää seuraavat ei oo tarkoituksella Halloween-kuvia, mutta aattelin niiden sopivan enemmän tähän postaukseen:






Rakkaimpani ♥ Wilhelminkin kanssa piti testailla Halloween-tunnelmia. Se vois kyllä hahmonsa puolesta olla enemmänkin tällaisissa kuvissa, mokoma <3

Don't mind me I just love him very much


(tyytyväistä kihinää) Oon niin iloinen Kalmasta! Ja siitä, millainen fiilis tähän tuli. Hän näyttää jokseenkin orvolta



Herättääkö hän teissä luottamusta? Musta hän on söpöliini



Kalma on kyllä paras, kun voin vaan laittaa sen nököttämään melkeinpä mihin vaan, ja tadaa, instant horror



Sirkustelijat!! <3 Näiden ottaminen oli niin kivaa. Tuntuu, että teen viimein oikeutta sille lapselle mussa, joka ois aina halunnu tällasia kuvia. Oon aina rakastanu sirkusjuttuja ;-;

(Ronya saa luvan antaa mulle anteeks et tein siitäkin esiintyjän tän kuvan ajaks :'D Sori Ronsku)

En ookaan tainnut esitellä tuota mustaa lolita-settiä täällä vielä! Oon siitä ihan hemmetin onnellinen, oon hinkunut sitä vuosia. Romppu sai olla eka, joka saa sen päälleen. Yllättävän hyvin sopii <3

Loput sirkustelukuvat saa oman postauksensa vielä, ne ei sopinut tähän kauhufiilistelyyn :'D


Just olin ehtinyt kirota, ettei mulla oo enää aikaa ottaa uusia kuvia, kun keksin napata tän! Tästä tais tulla mun lemppari tältä vuodelta. Itsepintaisesti jaksoin muokkailla uusia versioita, kunnes tykästyin sitten tähän. Oon muutenkin tosi ylpee tästä, jee

Kiitoksia kovasti katsojille! Spookya Halloweenia kaikille 🎃🖤

2 kommenttia:

  1. Oi mitä kuvia! Niin hyviä :> kalma on niin ihana, jes monta kuvaa siitä!! En oo varma juoksisinko pakoon vai halausinko jos tulis oikeesti vastaan, mut ainakin kuvia siitä on kiva nähä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon <3 Ihan parasta kuulla, että tykkäät Kalmasta! Sitä kuvailee kyllä mielellään tähän aikaan vuodesta ^^

      Poista