lauantai 9. lokakuuta 2021

Lemppari stock-asut

 Mulla on taas tylsää :'D Tässä tulos. Eli postaus mun lemppari stock-asuille, you're welcome. Tykkään yleisesti ottaen lähes aina enemmän stock-asuista kuin mistään muista, ja usein käytänkin melkeinpä pelkästään stockeja nukeillani. Joten miksei saman tien tehdä postausta siitä, mitkä on mun lemppareita ikinä!

* * *

Lempparit niistä, jotka omistan

Pullipit


Milk Latte

Musta tuntuu, että Milk Laten stockit taitaa nykyään olla mun ykköslempparit! Valkeat ja eteeriset... paljon pitsijuttusia..... yeah...

Tykkään erityisesti siitä, että näissä on tiettyä vanhanaikaista eleganssia, joka on mun lemppariasia pukeutumisessa ylipäätään! Oon tosi onnellinen, että mulla on tää asu viimein. Näitä asuja omistais vaikka useemmatkin :'D


Seila

Mustaa :> Ja pitsiä. Sara kiittää ja kuittaa


Stica

Stican alusmekko on tyylikkäin ikinä! Se on niin kauniin klassisen muotoinen ja ihanan yksinkertainen. Käy vähän tähän ja tuohon. Tykkään siitä tosi paljon ja se onkin melkein aina käytössä :'D Siinä on kans tarpeen tullen hyvä kauhuviba


Bloody Red Hood

Probs mun toiset lempistockit kokonaisuudessaan. Nuo kengät on parhaat kengät ikinä koskaan ja asun yleinen metsävibaisuus on kuin mulle tehty. Jatkoon, kiitos. Asussa on kans tarpeeksi osia, joita hyödyntää! Tämä asu pääsee mun mielestä parhaiten oikeuksiinsa syksyllä.

Ja alusmekossa on tietysti hyvät kauhuvibat c:


Lunatic Queen

Voisin luetella kaikki lissuteemaiset stockit tähän samaan, mutta LQ on mun lemppari. Mikä dramaattisuus!! Tuo laahus on niin ihana. Muutenkin tässä on juuri sitä estetiikkaa, josta pidän ehdottomasti eniten.

Miinusta vaan siitä et kehikko menee sekunneissa rikki


Elisabeth

Lisää synkistelijöitä ja vanhanaikaisia viboja, juu, nää taitaa ehkä mennä nyt tällä kaavalla :'D Päähinesysteemi on mulla kans muiden asujen kanssa käytössä!



Prupate

Prupaten asu oli ennen mun ykköslemppari :< Tykkään lolita-muodista hurjasti ja rakastan tän asun sirkusteemaisuutta. Tää on kans mulle tosi nostalginen asu, koska ihailin sitä aina kaikilla muilla nukkeilijoilla nuorempana.

Ja siis tietysti tykkään siitä, että se on kokonaan punainen!


Merl

Tuo pahuksen alusmekko!! Mulla on kaks sellasta :''D Rakastan yli kaiken sen yksinkertaisuutta. Sitä voi käyttää hyvin sellaisissa metsävibaisissa kuvissa. Plus siitä saa helposti kauhutyylisen. Ehdottomasti yks mun lemppareista.

* * *

Isulit


Glen

Se on ihan hurjan kätevä! Etenkin kengät ja tuo ihana hartiajuttunen ovat mulla kokoajan käytössä.


Midnight Deja Vu

Juuri sitä estetiikkaa, jota rakastan 8) Mulla on näitä asuja kaksin kappalein, koska sekä Mercury että Adna haluaa pitää sitä kokoajan :'D


Romantic King

Pitsiviitta eli asia jota ilman en pärjäisi!! Toki kaikki muutkin hörvelöt tässä asussa on ehdotonta plussaa, mutta toi viitta ansaitsee kaikki oikeudet maailmassa


Johan

Miks en käytä tätä enemmän D: Yks mun grail-asuista! Se on ihana!

* * *

Taeyangit


Sebastian Private Teacher

Klassinen ja käytännöllinen! Tällasia peruspukuja voisin ostaa vaikka jokaselle mun Taelle, jos vaan tulis vastaan.


Nosferatu

Nosferatu on mun lempitae noin niinku muutenkin, joten luonnollisesti rakastan myös sen asua! Sillä on kivoin paita koskaan, se sopii sekä herkkään runopoikafiilikseen että tollaseen vampyyriestetiikkaan. Ja tuo eeppinen takki on paras!

* * *

Dalit


Joujou

*tyytyväistä hyrinää* VIHDOIN mulla on tää koko setti! Se on ihana, rakastan mintun sävyjä tässä niin paljon. Varmaankin mun lemppari AP-asu.

* * *

Wishlist

Ottaisin näistä tosi monen ihan nukkenakin mun luo :'D

Pullipit


Ririko

No tästä ei sitä draamaa puutu! Oon aina ajatellut Scarletille tän mekon, myyh. Todellakin kaipaisin sille tällaista vastaavaa eeppisyyttä, mistäs löytyis D:


Victorique de Blois

Tässäkin kunnon kauhuvibat oikein stailattuna! Ihanan klassinen. Monet mun nuket ilahtuis tästä. Tää on hyvin todennäköisesti Pullip-stockeista mun suurin grail-asu tällä hetkellä.


Nella

Edelleen suolailen sitä yhtä Nellan stockia jonka posti söi </3 Ääähhh. Tällekin löytyisi kaikkineen paljon käyttöä mun luota. Retro Memory -setin omistankin jo, se lohduttaa. Niistä sais veikeitä kuvia yhdessä.


Galene

Todennäköisesti mun toinen grail-asu!! (Mun ei tarvii alottaa eeppisistä laahuksista, right? I love them...) Tän puhtaanvalkoisuus ilahduttaa mua kans suuresti. Voisin ostaa joskus koko nuken ihan vaan tän asun takia *sigh*


Pulliphine IX

Janoan vaan päästä ottamaan sellasia horror bride -kuvia :'D Ja siis joo, muuten edustaakin taas tyyliä, josta pidän.


Miku Lol

Tää on niin tavattoman suloinen! Tästä tulee mulle vähän ikäviä muistoja, koska lainasin aina tätä ja Joujoun mekkoa mun ex-kiusaajalta :'D Ois kiva omistaa tääkin viimein ihan itse...

Etenkin mun ihan ekat nuket ois riemuissaan tällasesta söpöstä asusta! (Ja Kriko. Imagine her in this)



Cornice & Raphia

Voisin nääkin nuket hommata ihan vaan asujen vuoksi. Tykkään niiden yksivärisyydestä. Näitä ois tosi kiva hyödyntää yhdessä.


Blanche

KAUHUVIBOJA!! Pliis PLIIS antakaa tää mulle nii meen ottaan juhannuskuvia ;_; Mulla on pakkomielle tällasiin neitseellisiin valkoisiin asuihin + kauhufiiliksiin, ja tässä tää juhannustunnelma on ihan mun suosikki. (Rakastan juhannusta tosi paljon)

+ oon haaveillut ton tyylisestä päähineestä vuosia


Gyro

ÄÄääää ;-; Mun lemppari Nosferatun lisäks. Oispa. Tuo takki on paras asia ikinä, haluisin vaan viskata sen Griffinille. Tykkään paljon siitä, miten monta eri juttua tässä tulee mukana. Niin paljon pikkusälää jolle löytäsin käyttöä anytime. Voisin huutaa vuoden siitä kui paljon haluun tän asun, äähhh.

Multa meni vuosia tajuta, että tässä tulee mukana myös ase!! Omg... <3 (En omista yhtäkään nukenasetta. Siis ainuttakaan. Miten mulle ei kymmenessä vuodessa ole tullut yhtäkään??)


Lunatic White Rabbit

Toistan itseäni, mutta klassisuus ja lissuteema kelpaa aina. Noiden housujen malli on täydellinen!! Nää kamppeet vois viskata Lindrille koska vaan. Tuo maski on kovin siisti kans :'D


Pluto

Oonkin monesti sanonut, että Lindrin piti olla Pluto, joten haluisin nää releet sille! (Joskin en ikinä osais kuvitella Lindriä minään muuna kuin Nosferatuna :'D Lindri on paras. Also: mulla ois kohtalaisen eeppinen design Plutolle mielessä, löytys vaa se itse äijä)

En tykkää tästä niin paljon kuin Gyron asusta, mutta oikein hyvä myös. Tässäkin parasta tuo takki! Pikkusälä ilahduttaa mua kans aina kovasti


Akira

Tää tyyli on niin kiva! Tykkään kultaisista detaljeista. Kovin moni mun Taeista ei tätä välttis käyttäis, mutta osalle varmasti kelpais!


Timulus

Muusta viis, mutta haluan noi sen ketjusysteemit!! Omg


Captain Hook

Tarviin ton sen takin :( En kyllä panis pahakseni ihan tota koko asuakaan


Wati

Mariel kiittäis! Tätä oon yrittänyt metsästää sille pariinkin otteeseen, mutta ei ole tullut vastaan. Wati on myös ihan kiva Taeyang, en vaan välttämättä tarvi sitä itselle.


Sucre

Samassa asiayhteydessä mainittakoon myös Cocotte sekä innocent worldia edustava Hermine. Kaikki lolita-Byulien asut kelpais mulle ihan koska vaan. Mulla onkin jo Prupaten ja Joujoun asut, joten Sucre on ainut, joka puuttuu kolmikosta. (Ja Daleista kelpais Heart Macaron ja Chanti :c Tykkään AP:sta niin paljon)

* * *

Oisko siinä tarpeeks tälle kerralle :'D Näitä ois voinut listata vielä hurjan paljon enemmänkin, mutta tässä taitaa nyt olla ne päällimmäiset! Mitkä ois sun lemppari stockit ikinä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti