torstai 21. lokakuuta 2021

Lokakuisia

 Heippa!

Ennen Halloween-postausta koetan ehtiä änkeä tänne kaikkia muita räpsyjä :'D (Eipä sillä, että osaisin välttämättä tehdä selvää rajausta mikä on Halloween-kuva ja mikä ei :'D)

Mulla on edelleen vahvat syksyinspit!! Yeehaw. Kelithän menee vaan kylmempään, pimeempään ja märempään suuntaan, mutta tappelen vastaan. Kylmyys ja pimeys tuntuu hyvältä, on ollu ikävä sitä absoluuttista pimeää syksyä, mutta toi sateisuus lievästi nyppii ko haluisin 24/7 juosta kuvaamassa... Et muuten tää vuodenaika on ihana ja pidän siitä, mutta se ei aina edesauta kuvaamista D:




A queen!! (Literally) 

Allyria on niin jumalaisen upea D: Mun on jotenkin kauhean vaikea sisäistää, että se on mun nukkeni. Tää vuosi on saanut mun pään ihan pyörälle, tänne on tupsahtanut niin monta uutta ihanaista että vaan tuijotan hyllyjä hämilläni. Oikeastiko noi on mun??

(Tajusin muuten viimein, että mun alitajunta in fact ON ottanut Allyrian nimen joltai muulta nukkeilijalta :'D Mulle jää aina kivat nimet pyöriin tajuntaan enkä sit tajua et ne on oikeesti myös tulleet jostain. @jadiinachanilla on sen niminen Ririko! Se on tosi upea omg)


Mulle kävi taas tää tyypillinen: lähden varta vasten kuvaamaan jonnekin vähän kauemmas, enkä lopulta ole tyytyväinen yhteenkään kuvaan :''D Tää alkaa olla jo turhankin tuttua, hah. Jostain syystä joskus ne lempparikuvat syntyy ihan kotipihassa mut sit nää muut reissut ei ota onnistuakseen

Also:


Mun vesikuvailut päättyy usein tällee :''D Voi Kangaa. Osuinkin ottaan tota kuvaa just sillon ku hän päätti mennä uimaan (oli muuten kylmää vettä kun Kangaa kuivailin)








En pääse yli siitä miten ihana Kiira on?? Tänä syksynä se on inspannut niin kovaa, että nimitän sen kohta mun viralliseks syysnukeks :0 On kiva kuvailla sitä taas aktiivisesti, tossa välissä olin hetken räpsimättä sitä (köh, #vainisokokoelmajutut kun ei vaan fyysisesti pysty kuvaileen kaikkia kokoajan)

Toi kuvaushetki oli ihan uskomattoman terapeuttinen. Mulla ei ollut kiire mihinkään, aurinko laski, oli ihana kirpeä ilma ja kaikki oli vaan niin kaunista, että itketti. Just tuollaiset hetket muistuttaa mua siitä, miten tärkeä tää harrastus mulle on.


Rakas :( Pojistakin sellanen pienempi postaus tulossa taas, pitäs vaan jaksaa kuvata jotain sitä varten

Oon miettiny Wilhelmiä taas ihan kokoajan, kiitos muru kun oot olemassa <3 Love him



Griffin!! <3 En oo saanu räpsittyä häntä hetkeen, mutta here u go, hänen olemassaolonsa tekee mut iloseks. Siellä se viipottaa sateessa

Kiitos katsojille! <3 Minä täällä oon jo ihan Halloween-täpinöissä, joten sitä kohti!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti