tiistai 28. joulukuuta 2021

Joulu 2021 (ja vähän muutakin)

 


Hyvää 11. nukkeiluvuosipäivää mulle ja Tsukikolle <3

Heippa kaikille!

Toivottavasti kaikilla on ollut lämmin ja turvallinen joulu ❤ (Ja jos ei, niin sekin on okei <3) En oo useampaan vuoteen postannut ihan erikseen mitään kunnon joulupostausta / joulunukkejen esittelyä, joten tässä nyt sitten sekä joulunukkejen esittely että jouluaattona otetut nukkekuvat!

Ja näemmä myös aikaisemmin otetut räpsyt, koska en enää tässä vaiheessa vuotta viitsi laittaa niitä johonkin muuhun postaukseen... :'D

Mun jouluperinteisiin kuuluu lahjojen avaaminen vasta illalla <: Tänä vuonna hankin itse itselleni joululahjaksi kaksi joulunukkea! Piti hankkia vaan tämä yksi, mutta viime tingassa sainkin erään toisen suurella innolla odotetun tapauksen tänne.


Tästä voikin sit päätellä, mitä sieltä ekasta paketista ilmestyi... 8') Tää mies on istunu tuolla oottamassa jo lokakuusta lähtien


Ja sieltähän paljastui Taeyang Gyro, mun virallinen joulunukke ❤


Haaaa


Shoutout mun ensimmäiselle nukkekokoiselle aseelle! Ykstoista vuotta näemmä piti tätä harrastaa et tällasen sai


Gyron stock-sälät on kyllä parhaat, oon autuaan onnellinen et mulla on vihdoin toi koko stock-romppeisto <3 Tätä on todellakin odotettu, nyt pitäs vaan keksiä mihin kaikkeen tätä hyödynnänkään...


Niinku look at it

(Miinusta kyl siitä ettei nää tietenkään oo parhaan laatuiset </3 Ylläriii)


Toi takki on upein asia!! Oon malttamattomana oottanut sitä :'D (Toki ite miestä myös lmao) Se on vaan ihan mieletön. Noi kaikki pikkureleet siinä on tosi kivoja, mun on pakko ottaa joskus sellanen kuva jossa toi kirves joteski näkyisi

Mutta kukas tämä ukko nyt sitten on?



...hei, tässä on Inan ♥

Eli paholainen itse! Mun tänhetkisestä kirjoitusprojektista. (Rupesin nyt näemmä nukettaan sen hahmoja, mikäs siinä :'D Inanin halusin ihan alusta asti nukeks) Siinä, missä Agnos on jumala, Inan on sitten paholainen. Kristillisiä otuksia nää ei kumpikaan ole, "jumala" ja "paholainen" on ihmisten näille olennoille antamat nimet. 

Tuun varmaan höpiseen näistä mööpeleistä tänne joskus, katsotaan! (Idk man lukekaa se tarina si ku se on valmis pffft)



Mä äidille illalla ku istuttiin olkkarissa: "Mul on terapia-saatana täällä :(" *jatkaa Inanin tukan silittelyä*


Sen pitäs kyl hengata alasti tai muuten vaan puolipukeissa mut en tietenkään voinut vastustaa tuota takkia

Mutta! Mulle tuli tosiaan viime hetkellä vielä toinenkin joulunukke (8


...eli HÄN

Tuota noin, apua?? Ririko?? Sos


Jep juu, toivottakaa tervetulleeksi siis myös Annelise

Ihan viimetingassa tuli hänet tänne hankittua, kiitos vielä Camillalle kun tämän neitokaisen halusit myydä ;-; Ririko on kyl se yks malli jota en ihan heti ajatellut omistavani, mutta siinä se nyt onnn



Tämä ei tule jäämään neitokaisen pysyväksi lookiksi, mutta jotain oli testattava ^^ Haluaisin sille itse asiassa lyhyen peruukin, tarkotus ois tässä alkuvuodesta varmaan laittaa peruukkitilausta tulille. Ja simmutkin vaihtuu, haluun sille kultaset

Joskin ei tää joulunhengetär-look ollenkaan paha ole c: Hän on kaunotar myös näin


Meil oli tän kanssa hyvä ystäväsolidaarisuus ko minä menin kirjaimellisesti parhaalle ystävälleni sillee saanko ostaa Ririkon, tapaks mut jos ostan :'D (Riri on sen suuri grail niin siksi siis näin) 



(Annikamuru teki päähineen :c Sain hältä muutenki niin ihania joululahjoja et olin vaan ihan häkeltynyt ja onnellinen!! Love u)

* * *

Jaja sitten vielä niitä jouluna otettuja kuvia!





* * *

Aattelin nyt laittaa samaan postaukseen myös muita loppuvuoden kuvia, joita otin tuossa ennen joulua. Uhreina Kaiku ja Tsukiko!


























Tsukiko pieni tuntuu pääsevän aina näin joulun alla kuviin, esikoinen kun on. Jotenkin musta tuntuu et nää on ehkä talven kivoimmat kuvat so far, oon jotenkin tosi ilonen siitä millasia näistä tuli!

Löysin kans yhden julkaisemattoman Kielonkin vielä:


Nyt tuli pitkä postaus, kiitos kaikille katsoneille! <3

1 kommentti:

  1. Onnea uusista nukeista!!
    Innolla odotan lisää kuvia heistä.
    Ihania myös nuo muut kuvat, etenkin nuo kuvat joululta, niin kivat noi valoefektit!! <3

    VastaaPoista