torstai 30. joulukuuta 2021

Nukkesuunnitelmat vuodelle 2022

 ...ja myös vuoden 2021 suunnitelmat auki purettuna! Niitä suunnittelin tähän postaukseen. Eli toisin sanoen, miten meni noin niinku omasta mielestä?

Vuoden 2021 suunnitelmat - Toteutuivatko ne?

No siis, eihän tää vuosi mennyt kyl yhtään miten ajattelin. 

Mun pääsuunnitelma oli hommata Julius nukkena, moldinkin olin päättänyt. Tän tilaamisen toteutin ihan vuoden ekojen päivien sisällä, well done! Preorderasin Pullip Seilan kans ihan heti vuoden vaihduttua, joten joo, toteutin sit mun koko vuoden pääsuunnitelmat kolmessa päivässä :''D

Haaveilin kans paljon nukkejen stockeista. Niitä kyllä sain! Galenea ja Nellaa, jotka tuossa suunnitelmapostauksessa mainitsin, ei valitettavasti tullut. Mut mulla on nyt esim Milk Laten stockit, jotka on parhaat koskaan, joten voin hyvin! Sain ylipäätään panostettua vaatepuoleen tänä vuonna, joten en moiti laisinkaan. Ainahan niitä vois olla lisää, mut vaatteita tuli onneks tänä vuonna hankittua.

Mulla oli kans muutamia nukkemalleja, joita pyörittelin päässäni, mutta ne ei nyt kotiutuneet tällä kertaa. Sen sijaan kehitin hillittömän kustomikuumeen ja elin sit sen mukaisesti, voi luoja :'D Tätä mä en todellakaan odottanut. Tää oli nyt se yllättävin juttu tältä vuodelta. Tuntuu, että tää on jäänyt mulle päällimmäiseksi mieleen tältä vuodelta. Tää oli kustomien vuosi ehdottomasti.

Lisää tästä vuodesta sit vuosikoosteessa erikseen!

Suunnitelmat vuodelle 2022

Uus kamera UUS KAMERAAAA

Ja joo, nyt jos ois ostamatta hirveesti nukkeja. Yritän ainakin parhaani. Mulla ei nyt ole tällä hetkellä mitään ihan ehdotonta pakkohankintaa, joten pyrin katkoon kaikki impulssihankinnat. Jos se nukke on sellanen, että sen hankintaa joutuu hirveesti pohtimaan, en osta sitä. (Joo as if. Katotaa ku tulee taas 10 impulssiostosta)

Mä en ihan oikeesti haluais ostaa yhtään sellasia nukkeja, jotka ei oo tosi tarkoin mietittyjä. MUTTA mulla on toki muutama, joille en sanois ei (jos löytyisivät hyvään hintaan):


(Kuva by Poison Girl!)

Poison Girlin uudempi kustomi, mahdollisesti tummempaa tyyliä


Taeyang Hide Doubt (tai Tell me)


Nightmare-Taeyangit (Hitsugi ja Ruka)

Mutta näitä stock-malleja en millään miljoonalla eurolla kyllä ostaisi, ei ihan ne eBay-hinnat iske. Kyllä pitäs ihan järkevällä hinnalla tulla vastaan, että jaksais innostua. Muutenkin pyrin nyt oikeesti pitään ihan minimissä kaikki mahdolliset uudet nuket. (Melkein toivon et mitään "löytöjä" ei nyt tulis vastaan :'D)

Ja sitten sellaiset, joita vähän vielä pohdin:


Pullip Monglnyss


Pullip Vesta


(Kuva by Elfique Lunatique!)

Elfique Lunatiquen kustomi, nimenomaan tuollainen goreystävä

Ja sit vaatteita. Mä haluan ihan hurjasti vaatteita mun nukeille. Ne on mun prioriteetti tälle vuodelle. On ne sitten stockeja, etsylöytöjä tai mitä tahansa. Varsinkin pojusille haluaisin ihan kaikkea mahdollista. Tarvisin kans ihan rutosti kenkiä. Et ei muuta ku hankkimaan vaan. 

Jaja tahtoisin tosi paljon nyt VIHDOIN niitä flowercrowneja!! Nyt for real, mun joka ikinen kuva koskaan tarvis flowercrownin ://

Stock-asuista kelpais etenkin:

- Galene
- Ririko
- Victorique de Blois
- Henri
- Blanche
- Nella
- Nanette (ja Nanette Erica)
- Byul Hermine
- Myra & Aira

Ja sit hartsipojuille meinaisin lisää hahmouskollisia vaatteita, SAISPA WILHELMILLE MEKON D:: Jaja Julius tarvii uuden peruukin. (/kakkosperuukin, voi se käyttää molempia)

Muut jutut:

- Ois tarkotus alottaa Metsän kuiskauksen toteuttaminen kuvatarinana. Jos homma menee niinku ajattelen, kuvaisin sen kesällä.
- Haluisin lisää proppeja! Kaikkia mahdollisimman kummallisia juttuja tekis mieli ostaa. Ei muuta ku etsyseikkailulle
- Vähän aattelin uudistaa muutamaa vanhaa nukkea
- Yritän kehittää kaikkia kuvausteknisiä juttuja
- Ois kivaa kuvailla Daleja vähän enemmän, Isuleita myös

* * *

Tällaisilla suunnitelmilla mennään c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti