perjantai 17. joulukuuta 2021

Talvi jee

 

Jee talvi nimenomaan, rakastan talvea <3 JA MANAA, jestas, katsokaa sitä! Mikä ihana!

Möi!!

Täällä on painanut kauhea koulukiire päälle, juuri äsken tein vikan tentin! Hyvää lomaa mä <3 

On tässä jotain ehtinyt kuvaillakin aina silloin tällöin, mutta surullisen vähän siihen nähden mitä ois tehnyt mieli. (Mulla on kans joku miljoona postausta, jotka vielä haluaisin tän vuoden puolella julkaista... :'D No mut en ota paineita, omaks ilokseni oon tehnyt kaikenlaista)

Mua nuketuttais vaihteeks kauheesti enkä malta oottaa, että lomalla pääsis syventyyn nukkejen kuvaamiseen taas paremmalla ajalla <3

* * *

White as snow

Faith, Kirakishou 2007






Faith on kyllä yks talvisimmista nukeista joita omistan :c Ihanainen! Vieläkin tulee muuten sellasia hetkiä ku tuijotan sitä ja mietin et onks mulla muka oikeesti Kirakishou

* * *

Cold

Mana, Pullip full custom by Polka dolls fabrics




Tässä toinen muru jonka omistamista en tuppaa sisäistämään! Rakas ihana :( Mana se vaa jaksaa olla mun lemppari. Oon tosi ilonen että se sopii talvinukeks myös hyvin! En ehtiny ottaa siitä kesällä sellasia kuvia ku toivoin nii tää talvikuvailu piristää kummasti c: Manssu sopii kaikkeen

* * *

Longing

Kaiku, Pullip Seila




Kaiku ja sen valoleikit. Mietin Kaikua hahmona just iltalenkillä ja pääsin ehkä vähän lähemmäs sen ajatuksia, nyt tekis si mieli piirtää sitä. En oo koskaan tainnu! 

(Ilahduin kans ajatuksesta et se juoksis valkosena peurana jossain siinä missä Valve ois ruskee peura)



Griffin moi- 

Tarpeeks kauan ku tuijottelee mua tollee nii suutun, mitäs kehtaa olla noin upea! Oon vieläkin nii älyttömän ilonen millaseks sain tän nukkeversion. Griffypoju on yksiä mun suosikeita designinsä puolesta

* * *

The god's dream

Agnos, Pullip full custom by me








Agnossss :> Bby! Ja joo, Allyrialla ja hällä on tekemistä toistensa kanssa, niillä on yhteinen lapsikin.

Tästä mööpelistä lisää varmaan sitten joululomalla, koska hänen rakkaansa ja vihollisensa (yes he's kinda both) on tulossa mulle jouluna <3 Heistä tulee niin näyttävä kaksikko, jessus. Mun taideinstaa seuranneet on saattaneet jo nähdä Agnosin ja kyseisen miehen yhdessä 8) Oon heit piirtänyt




Mun pitää kuvata tätä lookkia vielä kunnolla (ja ostaa tälle tytölle legit oma peruukki), mutta mun Kirsche on saanut vähän uusia kamoja. Kuva ei ehkä anna oikeuksia mut Aldreia on kaunotar! Saattaa kyl saada eri mallisen valkosen wigun mutta either way hyvältä näyttää

(Also pyörittelin ajatusta et jos ~joskus~ haluaisin ja jaksasin nii voisin muokata Parantajan tarinan, josta tää tyttö on, kokonaan uusiks ja toteuttaa kuvatarinana niinku aina haaveilin. Yeah?? Miksi ei! Haluisin ainaki päästä jakaan teille Kangasta asioita koska Kanga on hahmona nii veikee :'D)


Ja sit täällä on tällanen synkempi tapaus, tääkin kyllä ihan talvella otettu :'D

* * *

Kiitos katsojille <3

2 kommenttia:

  1. oon jotenkin aivan hirmu ihastunu siun lumikuviin tältä vuodelta! Ne on hirmu nättejä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! c: Oon ottanut niitä jotenkin tosi innoissani tänä vuonna, joten tosi mahtavaa, että pidät!

      Poista