tiistai 8. maaliskuuta 2022

Emme unohda vauvapoikia

 ...paitsi että unohdin et nää mun miljoona uutta kuvaa vois vaikka tunkea tännekin! Eli Wilhelmiä ja Juliusta jälleen c:

Pojupienet elää mun päässä muuten vaan 24/7, mutta mua on inspannut nyt uuden kameran myötä näiden nukkeversioiden kuvaaminenkin ihan eri tavalla. Näiden kuvaaminen on ainakin toistaiseksi enimmäkseen sisäkuvausta.  (Kattellaan jos kesällä menis uloskin ^^)

Pikkuset on kans saanu kaikkee uutta tässä!


Wilppu sai MEKON

Äääää <33 Sen hahmo viihtyy enemmän mekoissa kuin muissa, joten oon tästä tosi ilonen! Kerkeen vielä kerryttämään sen mekkovarastoa tässä. Mut ihana. Aaa





Söpöin pienin rakkain äää!!! Willen ovat kaikki superlatiivit <3


Joo nää kuvat on otettu just ku kaikki valo oli hiipumassa






Mä viel haaveilisin et saisin sille joskus hahmouskollisen ihan tosi pienikokosen kehon mut mennään tällä nyt





Julleliini sai uuden peruukin <: Hän saapi jatkossa pitää varmaan molemmat peruukit, hahmokin on canonisti vaihdellut tukkansa pituutta jonkin verran eri elämäntilanteissa niin kumpikin wigu on ihan hahmouskollinen


Jullea selvästi ilostutti tää mekko kans




Paidat on yliarvostettuja anyway



Pylly (Ok ei haittaa, hahmouskollista on, Venla just nauro mun luona käydessään et noni tietenkää sillä ei oo mitään tuol alla... Ei ole ei :') Hjeh)


Minunnnn rakkaaat wääh








Nää onkin sit sitä estetiikkaa, jota henkilökohtaisesti rakastan eniten! Hunnut on se juttu



Um rakas olet maailman kaunein











Julle sai harnessin <33 Oon siitä niin ilonen! He's hot af


Oisin nii kaivannu sille jotain hihnaaki viel köh


Yeahhh ehkä tungen jonku narun sille tohon niin sais spicyjä kuvia








Jotain se taas pohtii niin kovaa











Kaunis olet :(


Tällaista tällä erää ♥ Noiden ruusujen kanssa otin eilen ihan kunnon kuviakin, mutta jätetään ne toiselle kerralle. Kiitos katselusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti