lauantai 26. helmikuuta 2022

Kuvapostausta

 Terve đŸ€

Ja taas ois perus kuvapostausta, olkaatten hyvÀt!

* * *

Aloitetaan vaikkapa sillÀ, ettÀ mÀ voitin give awayssa ;-;;


Hei pieni <3

HÀn on @noidanpenskan kÀsialaa! En todellakaan give awayhin osallistuessani kuvitellut sitÀ voittavani, apua. Muistan, kun nÀin tÀn tytsyn storyssa ja olin jo ihan valmis kaivamaan sÀÀstöjÀ sen ostaakseni, kunnes nÀinkin et se on give awayn palkinto ja aattelin ettÀ nonnih sinne meni mahdollisuudet. Mutta?? Here she is, en vois kyllÀ olla ilosempi ja hÀmmÀstyneempi

Isot kiitokset vielÀ tÀstÀ tapauksesta, oon hÀnestÀ kovin innoissani <3


TÀÀ nukke on kyllĂ€ yks unelma, voi apua <3 Mua inspiroi kaikki myyttinen ja alkukantainen ihan hurjasti, ja oon tÀÀllĂ€ hautonut kaikenlaisia mytologiavibaisia kuvaideoita kesĂ€lle. TÀÀ nukke ei vois olla tĂ€ydellisempi kaikkea sellaista varten! Aaaa oon vaan niin ilonen 



PÀÀsin ottaan Annikan CelestestÀ kuvia 8) Cellu on mun lempivauvoja Annikan nukeista ja oli ihanaa pÀÀstÀ rÀpsÀseen tÀstÀ neitokaisesta kunnolla kuvia! (MikÀ yllÀri mut noi kortit on saatu Annikalta kans,,)



Oon kans kuolaillu Galenen stockeja ihan hurjan ankarasti, ja sain Annikalta nÀÀ lainaan c: SillÀ sekunnilla kun pÀÀsin kuvaamaan nÀiden kanssa, tajusin et nÀÀ stockit on ehdottomasti se asia jota oon eniten kaivannut mun nukkeiluun :''DD AAA


Tirpat kuolee!!!

...eli hyödynsin yhtÀ kammottavaa kokemusta ja nappasin kuvan siitÀ inspiroituneena. Viimevuonna oltiin kesÀllÀ Àidin kanssa pyörÀlenkillÀ ja törmÀttiin jollain tiepÀtkÀllÀ useampaan kuolleeseen lintuun. Se oli tosi rankkaa aikaa mulle noin niinku muutenkin, joten tÀmÀ ei varsinaisesti rohkaissut, vaikka tottakai lintujen kuolemalle oli jokin natural syy. Hirvitti se silti.

CredittejÀ myös Annikamurulle, jonka ihanin lintukuva inspasi tÀssÀ myös c: (TÀÀ on selkeesti gf appreciation post, oikein, she's the best)





TÀssÀ muutama eri tyylillÀ muokattu, nÀÀ oli yks yolotus mut ihan tykkÀÀn kyllÀ


MÀ en vielÀkÀÀn suostu uskoon et tuo ÀijÀ on mun oma

Rakastan mun Taeyangeja ihan hirveesti, mut jotenkin Griffin on aina ollu niinku ihan liian hieno :'D Oon ihan laittoman ilonen siitÀ ja tÀstÀ asusta


Haaveilin Gyron stockeista niin paljonnn mut mulla ei lopulta oo ku ihan muutama nukke, joka niitÀ voisi aktiivisesti pitÀÀ :'D Griffin sai nyt leikkiÀ niillÀ

(Griffy on tyylii ainut mun Taeista joilla legit pitÀs olla vÀhÀn synkempi tyyli niin se sit joutuu aina mun lempiasujen uhriks hjeh)


Vihdoin keksin jotain actionia ton aseen kanssa B') Semmostakin tÀssÀ sen 11 vuotta odoteltiin


NÀÀ kaks oli eri pÀivÀnÀ otettu:



Ja sit muokkamattomana muutama:



ÄijĂ€ pliiiis



Halusin vaa esitellÀ tota asuu koska musta se oli loistava, tÀllanen joku edgecowboy mikÀlienee, rakastan joka tapauksessa



Okei mutta ajatusleikki: tĂ€mĂ€ asu mutta KESÄLLÄ

Jep. NiinpÀ. En malta oottaa.


I believe in Lindri supremacy đŸ™đŸ»đŸ™đŸ» HĂ€n on muruin kaikista




MÀ en tiedÀ mikÀ tÀÀ on, mutta siin se nyt on!

Pimeyden tassut grabbaa Kangan :''DD Peruslauantai siis. Kanga ei oo kyl millÀÀn muotoa viaton ötökkÀ niin et mun puolesta saakin vÀhÀn hengata jonkin voidin kanssa


Rakkaan Venlan Blanca <33 Se on niin hiton ihana! Rakastan tuota vihreÀÀ peruukkia sillÀ. Venlan kanssa tosiaan vibailtiin mun luona jonkin aikaa sitten, ja pÀÀsin rÀpsimÀÀn tÀtÀ neitokaista nopeasti c': Oli hirveen kivaa, piristi!! <3 Loving my brother





God tier asut osa 2! Sinfonialle vaihtelin asut samalla ko Griffinillekin. (How to viihtyÀ etÀnÀ pidetyillÀ aamuluennoilla, köh köh) Classy poika, voi kun tykkÀÀn siitÀ nyyh <3 Sinfis on yks eniten mun ystÀvien/lÀheisten kehuma nukke muuten! Legit mun Àitikin joskus mun luona kÀydessÀÀn osoitti ekana Sinfoniaa sillee "Tuo on ihana"

YstÀvÀnpÀivÀksi otin kans Aurorasta ja Irinasta muutaman kuvasen:





Sit mulla oli nÀemmÀ Caiuksesta vielÀ muutama muokkaamaton kuva, jotka haluan laittaa tÀnne:








Aidosti rakastan sitÀ aaaaa

Muutama muokkaamaton Aamu (ja Kajo) löytyy kans:





Haluisin sanoo et söpölit, mut oon atm riidoissa Kajon kanssa :/// Joka kerta kun kirjotan siitÀ mitÀÀn kuvatarinakÀsikirjoituksiin, suutun sille verisesti jostain :'D Se on siis ihana ja pehmeÀ eikÀ siinÀ mitÀÀn mut luoja yritÀ nyt hyvÀ mies

Aamua sen sijaan rakastan kokoajan vaan enemmÀn <3 En malta oikeesti oottaa, ettÀ pÀÀsen kuvaan kuvatarinaa ÀÀhh

(Random sidenote: Oon piirrelly tĂ€stĂ€ sakista taidetta nyt ihan kauheesti viimeaikoina! Ihme, ettĂ€ ees innostaa nĂ€in paljon piirtÀÀ, hah. Iso osa niistĂ€ taiteista on kyl nii goddamn illegal ettĂ€ ne ei nÀÀ pĂ€ivĂ€nvaloo ikĂ€vĂ€ kyllĂ€ 😳)


Niin siis rakastan tÀtÀ Galenen stockia enemmÀn ku monta nukkea omg se on paras ikinÀ



Loppuun vielÀ spÀmmi uudesta tulokkaasta:













TÀstÀ postauksesta jÀi nyt ihan vaikka mitÀ uupumaan koska joku on vÀhÀn tullut kuvanneeks tÀnÀ talvena :'D No mutta, johonkin toiseen postaukseen lisÀÀ sitten. Tack tack vaan kaikille lukijoille <3

6 kommenttia:

  1. sun talvikuvat on upeimmat <33 tunnelmointi niissÀ on omaa luokkaansa

    VastaaPoista
  2. Ai ettÀ kun rakastan kuvapostauksia<33 Tosi kauniita kuvia :) ja onnea ihan kauheesti giveneidista!!:O Se on kyllÀ ihan tÀydellinen! TykkÀÀn kans kauheesti noista Krikon kuvista, en tiiÀ millÀ hattarahöttö pÀÀllÀ oon atm kun nÀÀ vaaleenpunaiset tytöt iskee niin kovaa<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TÀÀ on aina tosi ihana kuulla, kiitos paljon! <3 Joskus vaaleenpunaset tytyt vaan on se juttu aiai ;-;

      Poista
  3. I wish talvi ois oikeestikkin niin ihana kuin sun kuvissa! Sun tÀmÀn talven kuvissa on taianomainen tunnelma <3 SÀ olet kehittynyt erilaisten tunnelmien luomisessa kovasti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi ei, kiitos paljon! <3 Musta talvi on oikeestikin maagisin ja ihanin asia ikinÀ x) TÀn kuuleminen merkkaa kovasti, kiitokset!

      Poista