lauantai 2. huhtikuuta 2022

Hartsikuulumiset

 Heyaa

Hartsikuulumisia pitkästä aikaa! Mua on nyt inspannut taas pitkästä aikaa ihan kunnolla mun hartsiset, mikä saattaa olla osittain senkin ansiota et päätin uudistaa mun esikoista tässä vähän. Aattelin muutenkin höpistä tähän vähän kuulumisia näiden nukkejenkin puolelta.


Mun Dollzone Megi näyttää nyt sit tältä! Synkkä laps. En yhtään tiiä kuka hän on, enkä oo ihan varma onko hän edes täysin binäärinen tyyppi. Ei välttämättä. Vibe iski kuitenkin kovaa ja tällä nyt sitten mennään näillä näkymin.



Pari versiota tästä kuvasta ^^ Onpa ollu ikävä vihreetä mun nukkekuvissa, sos













Murusia kans tähän väliin c:



Wilhelmin nukkeversio täytti jo VUODEN!! (31.3.) En jaksa uskoa, että tää nukkemööpelikin on oikeesti ollut täällä jo näin kauan! Vastahan mä stressasin sen saapumista ;-; Mitä tää onnn


Joka tapauksessa on ollut kyllä ihan uskomatonta omistaa kaikkein rakkain hahmo myös nukkena.  Mä toki hengailen mun hahmojen kans muutenkin 24/7, mutta nukkeversio on ihana plussa siihen


* * *

Sit ois vielä muutamia hartsisuunnitelmia! Eli kauhee kasa höpötystä näin lopuks

Mun uusin kiintopiste elämässä on se et haluun mun rakkaan hahmon, Bethin, hartsisena tänne :( Toitotin joka paikassa et haha joo en varmasti halua uusia BJD:itä aikoihin *meanwhile googlailemassa eri vaihtoehtoja joka ilta*

Annikan sanoin: "Jos sanot ettet todellakaan tee jotain, se tarkottaa että sä nimenomaan aiot tehdä niin"


Hänet haluan :( Rakkaani

Mulla ois alustavasti kroppasuunnitelma hälle jo valmiina, mutta pää on vielä vähän harkinnan alla. Siis mä oon aina ihaillut monien BJD:iden kasvonpiirteitä ja etenkin neniä, mutta MITEN on mahollista et sitten kun rupeen ettiin sopivia nii ei. Ei sitten millään löydy.

Bethillä pitäis olla hyvin kapeat kasvot ja vähän sellanen koukkunenä. Luulis olevan helppoa MUT KUN EI NÄEMMÄ OLE

Ringdollin K ois ollu ihan veikee, vaikka senkää nassu ei oo tarpeeks kapee. Ja tietenkin just tällanen miljoona vuotta sitten loppuunmyyty malli ois hyvä :''D Kai mun pitää tehdä kompromisseja niinku Wilhelminkin kanssa. (Wilhelm esim edelleen kaipais sellast hyvinkin laihaa Doll Chateaun kehoa joit nyt ei satuta enää valmistaan)


Bethillä pitäs olla sellanen vähän sulkeutunut ja omissa maailmoissaan oleva ilme. Hän elää hyvinkin päänsä sisällä monesti, ja haluaisin sellaisen aika rauhallisen ja sisäänpäinkääntyneen ilmeen hälle. Meikistä en oo varma, ei motivois yhtään meikata ite mut aika harva firmameikki on sit taas riittävän tumma :/ We shall see. Ja siis sekin et Beth on melkein nelikymppinen aikunen äijjä, ei se voi näyttää miltään siloposkiselta ja liian kauniilta pikkuselta :D Kaipaan rosoisuutta, kiitos

Upd8 nyt kun kirjoittelen tätä postausta vähän myöhemmin (31.3.): Musta tuntuu, että löysin Bethille sopivan päänkin! En nyt vielä uskalla sanoo tästä mitään koska en tiiä myydäänkö tota nukkee enää sillo ku sen ostaminen ois mulle taloudellisesti mahdollista öäö

Huomaan kans kiinnittyneeni ajatukseen saada Bethmuru nukkena tänne :( Aattelen sitä kokoajan, samal tavalla kun aattelin sillon Wilhelmin nukettamista ihan alituisesti. Mulla on yks tosi iso elämänmuutos tapahtumassa tänä vuonna ja mä saakeli vihaan sitä koko hemmetin olemuksellani, mut koska en voi sille mitään nii aattelin et keskityn siihen et sen jälkeen saan tilata Bethin!!! Mun aivot tarvii tämmösiä klikkejä et jaksan selvitä elämästä yhh

Niin ja!


Tottakai sit joskus Bethin kumppani, Rani, tänne myös :c Mun OC:t tulee aina pareittain :'D Ranin malliks pohdin tätä:


(Kuva Lutsin sivuilta)

Eli Lutsin Aragorn! (Mun lotr-obsessoitunu pää nauraa vielki näille Tolkien-nimille näillä :D Eihän se ees näytä Aragornilta, duuuude??) En oo varma onks tää satasella mitä haluisin Ranille. Ykköskriteeri on että sen pitää näyttää nuorelta ja sen moldia pitää saada tannina. Rani on tosi kiltti ja hyväntuulinen, eli mitään liian myrtsiä naamaa sille ei vois hommata. Toi default-meikki sopis sille musta hyvin c: Muitakin Lutsin nukkeja oon alustavasti silmäillyt. Mua ei myöskään haittaa, vaikka Ranista tulis nukkena helkkaristi pienempi ko Bethistä, koska Rani on tosi paljon sitä lyhempi ja nuorempi.

Oon huomannut jo ajat sitten, että en osais nukettaa mun kaikkein rakkaimpia hahmojani Pullip-muotoisena. (Metsäsakki taitaa olla poikkeus, koska ne ihan ilman mun lupaa kasvo niin tärkeiks mulle :'D) Mun ei oo kyl tarkotuksenakaan nuketella tällä haavaa muuta ku nää lapsoset, ja nääki oli alun perin tarkotus hankkia joskus tyyliin viiden vuoden päästä. Elämä kuitenkin päätti heittää mua liian monella kivellä päähän, ja päätin motivoitua jaksamaan sillä et hankkisin Bethin ja Ranin :'c

Lopuks vielä se et yks mun yks vakkari valituksen aihe BJD:issä on se että varsinkaan isoilla firmoilla ei oo ikinä mitään muuta kun nuit kauheen lihaksikkaita kehoja. Antakaa mulle variaatiota, kiitos. Siis oikeesti varmaan millään mun hahmolla ei oo tollasta kehonmallia. Äääähhh. Saadaanko joskus enemmän erilaisia kehoja noiden iänikuisten lihaksikkaitten ohelle :p Thank uuu

* * *

Sara ja babyt kiittää ja kuittaa <3

4 kommenttia:

  1. Oi!
    Etenkin nuo kuvat joissa Wilhelmillä on noi silmät peitettynä tolla pitsillä iskee <3
    Hartsikaverit on mulle ihan vieras maailma, sen takia on tosi kiinnostava lukea näitä sun postauksia aiheesta.
    Tsemppiä jo nyt elämänmuutoksen kohtaamiseen, nukkeen on hyvä turvata. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit <3 Kiitos kovasti! Kiitos myös tsempeistä ;-; Nukkeasiat todellakin auttaa <3

      Poista
  2. Apua, toi ringdollin nukke näytti NIIN sun tyyliseltä noiden kuvien perusteella!

    Ihanaa, jos löytyi kuitenkin toinen korvaava pää tilalle tähän hätään ୧(^ 〰 ^)୨ kiva katsella kuvia sun ekastakin bjd:stä taas! Tummempi teema sopii myäs hyvin hälle ❤️

    Bjd juttuja on aina jännä seurata ja lueskella (sekä suunnitella!) Niin erilainen homma kun pullippien kanssa (ノ゚0゚)ノ~

    Ja oon samaa miältä noista lihaksittaista kehoista, mun hahmoista vaan harvalla on minkäänlaisia lihaksia, ja lopuilla on tiatokonenörtin huano ryhti ja tuskin koskaan päivänvaloa nähnyt ruumis (╥﹏╥) hard

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää kiitos paljon kommentoinnista c: Ja JEP, kiva et säkin oot sitä mieltä!! Hitto kun pitääkin olla tollanne antiikkinen malli tuo :((

      Mut siis niinpä, on aina ihan eri juttu tsekkailla näiden nukkejen asioita ku Pullipeja, on niissä vaan aivan eri tuntu kumminkin!

      Ai apua siis juurikin tämä :''DD Mahtava kuvaus, jep, näitä ei juur nää edustettuna näiden varsin lihaksikkaiden kroppien joukossa D: Ärr

      Kiitti vielä <3

      Poista