perjantai 8. huhtikuuta 2022

Kuvapostausta (taas)

Möi!

Heti ekana sellanen valitus, että kuvauskelit on kamalat!! Hyi. Kaikki suomalaiset nukkeilijat varmasti nauttii tästä "ensin räntää viikkotolkulla ja sit takatalvi" -tilanteesta erittäin paljon.

Mun ehdottomasti vähiten lempikuukaudet kuvata on varmaan maalis-huhtikuu ja marraskuu. Ei ja ei. Onhan mulla esimerkiksi instaan julkaistavia kuvia ihan kunnon liuta, mutta kun en mä instaa varten kuvaa, vaan omaa hyvinvointiani! Enkä voi hyvin kun en pääse kuvaamaan! Märisen vaan nurkassa kun kaikki stressaa enkä pääse purkaan sitä nukkejen pariin. Rääh. Ei mul muuta

Tässä taas postauksellinen satunnaisia pulinoita/nukkekuulumisia ja muutamia viimeaikojen kuvia ^^ Ayy


Tähän kuvaan isona innoittajana toimi tämä @dollsofjoyn kuva! Niin ihana :( 

Niin kauan ku oon tässä kaupungissa asunut, oon hinkunut päästä kuvaamaan satamassa! Meen siitä about joka päivä ohi mut EI VAAN OO TULLU KUVATTUA huoh :'D Nyt vihdoin sain sit mentyä, ja totta kai just silloin kun keli on kohtalaisen karmee. Mut minkäs mahtaa kun sitä vapaa-aikaa oli tuolloinkin peräti tunti keskellä päivää


Sitten oli näitä eri versioita jokunen




Tuo asu ilahduttaa mua ihan erityisesti <3 Oonkin maininnut, että oon tutkaillut tarkemmin kaikkia niitä juttuja, joista tykkään nukkeilussa ja nukeissa, ja oon huomannut asujen olevan ehkä se inspiroivin asia nukkeilussa!

Mulla on kans käynyt niinkin huikee tuuri, että oon viimeaikoina onnistunu saamaan mun kaikki isoimmat haave-stockit! Apuva

Extrana muokkaamaton nassukuva, koska en ikinä arvosta Irinaa tarpeeks:



Mun rakkaat... :'( En ollut ihan tähän menossa tän kuvan kanssa, mutta tällanen sit tuli! Beibit tanssahtelee, vaikka kumpikaan niistä ei osaa tanssia ja sit ne vaan nauraa kun ne talloo toistensa varpaita


Toinen versio! Ilta siis niin tän tanssihetken jälkeen on Chiónille sillee "Pliis riisu mut näistä vaatteista ja vähänkö äkkiä, nää kutittaa nii helvetisti" koska eihä tollanen metsänpeikko pysty mitään pukua pitämään :''D Gremlin mikä gremlin


Tää on jo vähän vanhempi, mutta unohdin näemmä jakaa sen :'D


Erinomaisen pehmeä Agathe!! Tuona viikonloppuna tuskastutti kaikki :( Kuvasin ihan turhautuneena noita kuvia :'D 



Also huomatkaa sirppi! Vähän toisenlaista elovenatyttöä luvassa sit jahka kesä joskus tulee 8)))) Oon KIKSEISSÄ

Joku also mätkäsköön mua kuvaamaan mun jumalatartyttösiä (ja Efraimia, se on mun lemppari jumalatartyttö!!!) enemmän! Ikävä heitä.



Apua nää alkaa olla jo useempia viikkoja vanhoja, en jaksanut ihan innostua näistä :'D Kiira on kyllä ihan jumalaisen ihana tuossa asussa! VBD stock lisää elämänhalua 100 %


Kangan vuoro VBD:n stockissa...



Tässä on Auri

Tää nimi oli mulle ensimmäisenä mielessä nuken saatuani, koska halusin jotakin juuri tuon tyylistä hälle. Ainoa ongelma oli se, että mulla ois joskus tarkotuksena nukettaa Aari-niminen hahmoni, ja se ois sit tosi samanlainen, mutta totesin et ei väliä :'D Tuo ei halunnut enää tulla kutsutuksi millään muullakaan nimellä. Auri it is then.

Ohan mulla Mona ja Mana ja vaik mitä muita samankaltasuuksia, aivan yks ja sama tässä kohtaa kun näitä on tällanen armeija. Sama periaate mulla tarinoissaki, niissä mulla on kymmenittäin hahmoja nii ei kiinnosta yhtään onko samantyylisiä nimiä, as long as samassa tarinassa ei oo liian samanlaisia ^^


Sitten muokaamattomia nopeita räpsyjä Iltasta ja Chiónista:



Ilta miks oot niin kuuma :''D Toi asu näyttää niin ihanalta sen päällä, ja jotenkin sen ihanuutta lisää se että tiedän Iltan vihaavan sitä niin paljon. Se ei oo yhtään ton tyylinen ötökkä


Mood on aika "Ottakaa mut jo pois täältä"


Näistä kahesta on tullu mun terapiapariskunta ihan lupia kyselemättä <33 Ois tää toki pitänyt arvata mut wää. Wääwäää. He tekevät mut onnelliseks, mä vaan piirrän varsinkin Iltaa kokoajan. Iltasta on tullu yks mun rakkain OC, se auttaa mua niin paljon


Mussukat. Paijaa sitä






Sain Airan stock-asun itselleni!! <33 Oon hinkunut tätä niin paljon! Ihanaa saada se vihdoin itselle. Ootan innolla, että saan otettua kaikenlaisia kuvia tän kanssa. Halusin ihan erilaisia näistä Scarletin kuvista, mutta voin aina kokeilla myöhemmin uudestaan




Ja sit päästään parhaaseen juttuun vähään aikaan: tein tässä loman alkajaisiksi yhden pienen kuvausreissun, ja tulin siitä niin onnelliseks et voisin vaan itkeä!


AAAAA

Oon halunnut tällasia tunnelmia kuviin (ja nukkeihin :'D) jo niin kauan!! Tämä spesifi kuva tekee mut niin valtavan iloseks


PLIIIS oon nii ilonen äää ää ää





Ja tällanen yks keväisempi pääs tänne kans :'D Onni onnettomuudessa tän takatalven kanssa oli se et sain kuin sainkin tollasia raadollisen kylmiä ja raakoja kuvia Aurista. Oon NIIN ilonen


JA MANA

Mun rakas Mana! Hah, viimevuonna olin näihin aikoihin ihan hajalla kun olin juuri hänet missannut. Ihan jo senkin kunniaks kuvia tästä tirpasta, prkl. Mana on ihanan talvinen ötökkä kans, oli kivaa saada siitä vielä tämmösiä räpsyjä!

Nää taitaa olla aika lailla just sitä estetiikkaa, jota Manalle haluan 🤍









Hän on oikeesti vaan siis ihanin ikinä :( Tuijottelin Manan nassua ihan haltioituneena koko tuon kuvausreissun.

Oli muuten ihanaa saada kuviin vihdosta viimein kunnolla VIHREÄÄ!! Tajusin tässä konkreettisesti, etten oo päässyt vielä kuvaamaan kertaakaan mun uudella kameralla mitään vihreää. Mä. En. Malta. Odottaa. Kesää. Siis miten innoissaan voi ihminen olla! Varmaan vaa halkeen kohta


Manssun peruukki lens yhdessä kohtaa joten nappasin nopeen naamacloseupin! RAKASTAN kun sen chipit tekee tota et niissä välkkyy muitakin väriä ku vihreää, tässä näyttää että niissä ois ruskeaa. Mana on vaan mun silmiin se paras nukke ikinä koskaan, en vieläkään oo ihan sisäistänyt et se on oikeesti mun


Mööt :(

* * *

Jeesjees, oisko siinä! Jätän loput kuvat sit seuraaviin postauksiin. Kiitos katsojille! <3

10 kommenttia:

  1. Aa, mitäää!! aivan upeita kuvia <33 sun nuket on niiiiin perfectt<33 rakastann. Voisin hehkuttaa vaikka kuinka kauan sun nukeista ja niiden asuista ja niiden söpöistä nassuista ja-, mutta taidan jättää tähän. :3


    Kävisitkö tsekkaa mun blogin? Alotin justiinsa! <3
    https://painajaisennuket.blogspot.com/
    ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää voi ei, kiitos paljon <33 Tää piristi!

      Onpa kiva, että teit blogin! Käyn kurkkaamassa c:

      Poista
  2. heippahei pitkästä aikaa!
    vähän kyseenalaista voiko mua nyt välttämättä suomiNukkeilijaksi sanoa mutta näin suomi-Ihmisenä kuitenkin: ei. en nauti näistä keleistä. talvi vois jo lähtee jooko pliis ;-; tosin huhtikuun lapsena täytyy väittää vastaan että tää on bänger kuukausi.. loppukuukausi ainakin.. toivottavasti...

    ihanaa miten erilaisia kuvia sulla on aina samassa postauksessa, ja tollasii selkeitä teemakuvia? love that!! missä muualla muka mennään merirosvosta valssin pyörteisiin ja sitten tollanen pastellioksennus päälle.. neiti pastellioksennus sopis mun nukkeperheeseen kyllä ihan täysin, voisin varastaa, toivottavasti ei haittaa ?

    VBD stockit taas voisin ottaa vaikka itselleni ihmiskokoisena, niin kauniit ja pääsevät todella oikeuksiinsa sun rakkaiden lasten päällä! (oikeesti, toi tapa miten puhut sun nukeista on niin täynnä rakkautta, tuleepa lämmin olo.)

    (fellow?) punaisen värin fanina noi scarlet-kuvat hittas kyllä ihan erityisesti, niistä toiseksiviimeiseen oot saanut tytölle jotenkin niin hyvän ja pistävän ilmeen, niinku why am i blushing rn.. stop looking at me like that..

    muistelinkin että sulla on uudehko kamera ja holy fuck se kyllä myös näkyy, niin teräviä ja puhtaita kuvia, varmaan KaikistaLempparein on toi toinen kiirakuva, jotenkin dreamy vibe ja aivan ihanan ilmeikäs tyttö tämäkin <3

    mukavaa viikonloppua jos satut tän tässä vielä lukemaan!
    munkin pitäis kovin jo lähteä viikonloppumenoihin mutta vilaisin sun pari muutakin uudempaa postausta tässä nopeasti ja niin kivoja kuvia sielläkin (jostain arvelen että sirkuksen ystävä taidat olla edelleen..) MUTTa AAAA hyvä kun noihin pystyy edes keskittymään kun tulee niin kova inspiraatio ja tekis itekkin mieli tehä ja keksiä ja toteuttaa jotain! joten ehkä selailen lisää vasta sitten kun ei oo kiire lähteä johonkin murrr!

    nytheippaennenkutuleepimeetä, toivottavasti pääset taas pian kuvailemaan ja voimaan hyvin ja kevät tulee ja elämä voittaa !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kui ihanaa et käyt edelleen täällä, moi <3 Niin paljon ilostutti lukea tää kommentti!

      Joo kyllä, tämä keli on kyllä... aikamoinen :'D Mut oijoi, jospa tää keli sit loppukuuta kohti vaikka suvaitsis selkiintyä!! (Onnee jo nyt!)

      Arvostan ihan mielettömästi et erilaiset kuvat ilostuttaa, oon vihdoin tyytyväinen siihen mitä kuvieni kans puuhaan <3 Joten tän kuuleminen merkkaa ihan erityisesti! (Joskin saattais vähän haitata jos tää kyseinen pastellilaps löytyis sieltä :((( Agathe kyl varmaan viihtyis sun pastellisempien tyttöjen kanssa)
      ALSO öäöä ehkä paras asia ikinä jos mun tapa puhua nukeista tuntuu lämpöseltä, means a lot!! He ovat tärkeitä

      (Ja joo hjeh Scarlet siel tuijottelee, OIKEIN jos tää oli se vibe joka niist lähti!! Ja kyllä, fellow punaisen värin rakastaja tääl myös, saattaa ehkä jotenkin ilmetä estetiikoista öhköh)

      Mukavaa alkavaa viikkoa sinne, luin tän itse asias viikonloppuna mUTTA ehdin vasta nyt vastaileen!! Toivottavasti oli hyvä vklp c: ALSO rakastan jos oon voinu inspiroida! Mut apua wää kiitos vielä tuhannesti, serotoniini vaan hyrräilee täällä! <3

      Poista
  3. Miten ihania kuvia! Rakastan Irinan asua ja merirosvomeininkiä <3 Takatalvi ottaa kyllä päähän itse kutakin, mutta noi talvikuvat Manasta ja Aurista on niin ihania että joudun antamaan talviselle säälle vähän credittiä. Miun nimi on myös Auri, ja meinasin pudota tuolilta kun näin että olit nimenny nuken Auriksi. Nimi sopii kyllä hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa voi ei, ihanaa kuulla! Suuresti kiitoksia kommentista <3 Niin kiva kuulla, että kurjasta takatalvesta huolimatta tykkäät kuvista

      Nimikaima sanoo hei, olipas hauskaa kuulla tämä!

      Poista
  4. Aivan upea kuvapostaus! Siis rakastuin noihin Irinan satamakuviin, ne oli jotain niin täydellistä ❤️ Samaa tosin voisin sanoa Agathen pehmeistä kuvista! En malta odottaa hänestä Elovena kuvaa sirpin kera B) Sä saat mut ihastumaan niin paljon nukkeihin! Pitäis aina, ku oma moti on jossain kuusessa, tulla katteleen sun blogipostaus kuvia!😍 Odotan niin paljon myös sun metsäporukasta kuvia kesällä! Sun metsägang iskee muhun todella kovaa! Auri kans on aivan upee, onnee siitä! Mä tosin rakastan sun talvikuvia, olipa niissä mikä nukke tahansa! Oot niin taitava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjasti kiitoksia sinne! <3 Mulle on aina jotenkin ihan erityisen merkityksellistä kuulla, että mun nukkepuuhat motivoi muitakin harrastamaan. Niin piristävää!

      Metsäporukasta oon itsekin innoissani, ja on ihan mahtavaa kuulla, että se iskee sullekin c: Innolla ootan heidän kuvaamistaan ja kuvatarinan tekemistä!

      Ihan valtavasti kiitoksia, tää merkkaa paljon <3 Suuri ilo että pidät mun talvikuvista!

      Poista
  5. Noi kuvat Agathesta kutitellee jotain mun sisäistä pastellivärirakastajaa niiiiin paljon <3 (ja en ees huomannut sirppiä ennekuin luin siitä ton sun huomatuksen, vähän hykertelin kun on niin mahtava proppi)
    Airan stockit on upeat, niistä kyllä haaveilen myös itse. Toivottavasti saat niistä vielä visiosi mukaisia kuvia joskus!
    Ja sit kun näin noi kuvat Aurista (ihana nimi!!) mmun suu suunnilleen loksahti auki.
    Upee tunnelma, semmonen varautunut ja latautunut ja kaikkee! Ja liikkeen tuntukin, mun lemppareita on noi maassa makoilukuvat. Huh huh ylitit itses taas.

    Onneks nyt on ollut jo enemmän kevät, eilenkin paistoi aurinko ja alkaa olla lämpimämpi. Kyllä se kesä vielä tulee <3
    Ihanaa pääsiäistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia kommentoinnista! <3 Musta oli kans ihan mahtavaa saada kerrankin noin hempeän pastellisia kuvia otetuks, en juuri ikinä ota tollasia :'D Ihanaa, että tykkäsit niistä (ja propista)!
      Toivottavasti saat kans joskus Airan stockit, noi on mainiot!

      Mutta aaa kiitos valtavasti, mulle merkkaa aina paljon, jos mun kuvista tulee sellanen fiilis että oon ylittäny itteni <3 Niin ihana kuulla! Onneks kevät on tosiaan lähempänä kuin silloin kun tätä kirjoittelin. Hyvää pääsiäistä sinnekin! <3

      Poista