maanantai 18. huhtikuuta 2022

Pääsiäisloman kuvasatoa

 Heippa! 

💛🐥💛🐥💛
。.:*☆.*。..

Miten teillä menee?

Mulla oli tässä pääsiäisloma! (Tai no, loma ja loma, kun kouluhommia puskee ovista ja ikkunoista ja stressiä vähintään yhtä paljon) Pääsin kuitenkin touhuamaan paljon nukkejen kanssa, ja mikäs mulle sen kivempaa ois! Koska ette välty mun mutinoilta tässäkään postauksessa, alotellaan kerrankin vaan suoraan kuvilla ja mutistaan vasta niiden jälkeen 8')

* * *

Spring in the air

Auri, Pullip full custom by @noidanpenska







NONIIN AAAA se huuto-osuus

Mä olen innoissani! Ihan valtavan innoissani. Lähdin tuonne metsään sillä idealla että yolo, testataan mitä syntyy. Tää kamerahan on ollut mulla vaan noin kolme kuukautta, enkä ole päässyt mun rakkaaseen metsään kuvailemaan vielä kertaakaan sillä. (Syy: lumi) Ja no nyt pääsin!!!!

Mettähän oli ihan luminen vielä, minkä tiesinkin. Silti löysin spotin johon aurinko oli sulattanut jo ihanan vihreän kohdan! <3 Sit vaan nukkea siihen ja taikomaan kuvakulmien kanssa. Ne on niin keväisiä! Mitkä VÄRIT 💛 Maailma on niin kaunis aaa aaaaa

Tää reissu jotenkin konkretisoi mulle sen, miten jännittäviä aikoja mulla on vielä edessä. En ole koskaan päässyt toteuttamaan itseäni kunnolla nukkeilussa, ja nyt uus kamera ja helkkaristi parempi asenne motivoi mua eri tavalla kuin mikään koskaan. Oon elänyt autenttisinta nukkeiluelämää vaan nää kolmisen kuukautta, enkä millään malta odottaa, millaiseksi mun kuvat tuleekaan kesän saavuttua! En voi vielä tietää millanen kuvaaja oon kesällä kun en oo koskaan ottanut haluamani tyylisiä kuvia!! Kyl nyt on kuulkaa maailma auki <3 Oon niin ilonen

* * *

Endless sleep

Ronya, Pullip full custom by Poison Girl




Eri versio koska mulla oli liian kivaa tätä muokatessa:


Olin näistä aluks vähän sillai :// mutta sit keksin muokata näiden värit tällasiks! Ja johan lähti!!

* * *

Sitten muutama satunnaisempi otos:






Mä niin otan nää uusiks sit kun tota lunta ei enää ole!! Oon haaveillut kiskovani nukkeja VBD:n stockissa tuonne, mutta lumi ei ihan sopinut mun alkuperäiseen ideaan

Draamakas meno silti


Sitten on nämä ihanat!!

Chiónin kotia en kuvittele yhtään tuollaiseksi, mutta koska en tähän hätään voinut luoda sellaista kunnon cottagecore-mökkiä jossa roikkuu luita ja yrttejä seinillä, tällä mentiin :p

Tässäkin tällanen luova kaaos, kaikki kamat dumpattuna lattialle. Myös Iltan kengät. Tykkään ku Chióni ei ite kumminkaa ottanu kenkiä pois :'D Kaksinaismoralismi


Tässä Chióni selittämässä sukupuolen konstruktiivisuudesta kello kolme yöllä ja Ilta nyökkäilemässä innostuneena


...ja sit innostuttiin vähän enemmän :'D Ystäväparka joutui lattialle

Chiónin on pakko leperrellä ystävälle jälkikäteen nii siltä ei ihan mee usko ihmisiin


He ovat lämpöisessä... turvassa... :(




Spotatkaa lempilapset

* * *

Mulla on suuri pahe testata kaikille luonnostaan vihreille kuville tätä keltaista taustaa! Siispä olkaatten hyvä, extrana vielä keltaisia väriversioita metsäseikkailijoista:






。.:*☆.*。..

🌿💛🌿💛

Kiitos katselusta ja ihanaa kevään alkua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Oon ollut kauheen epäaktiivinen täällä blogimaailman puolella viimeaikoina mutta täällä ollaan taas!

    Rakastan rakastan rakastan näitä kuvia niin paljon! Aaa, huomaa kyllä minkä eron eri kamera tuo! Toki ei yhtään vähättelemättä sun kuvaus taitoja, ei oo helppoa ottaa näin kauniita kuvia<3 Mulla on pahana tapana toputella itteni tyytymään aina huonolaatuiseen kamaan koska "kyllä mä tälläkin onnistun!!" mutta tässä kyllä itekkin alkaa pikkuhiljaa tajuamaan että pitäisi ehkä panostaa kunnon välineisiin hah xd

    Tykkään erityisesti noista vihreän sävyistä Aurin kuvissa! Hän sopii kerta kaikkiaan täydellisesti sinne mesän keskelle, what a baby <33.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon kommentoinnista, welcome back <3

      Niin ihanaa kuulla, että kuvat nappaa c: Kamera toi kyllä muutoksen ihan heti, huomas että olin kituuttanu kauan pokkarilla, äh!! Mutta aivan ihana kuulla kaikki tässä, kiitoksia kovasti <33

      Poista
  2. Siis jotenkin en oo vieläkään kommentoinut tähän, vaikka oon pari kertaa käynyt näitä kuvia katsomassa.
    Tän postauksen kuvat on upeita, etenkin nuo kuvat Aurista siis niinku itken!!
    Niin kaunis valo ja keväinen vihreys ja sellainen levollinen tunnelma, heittämällä mun suosikkikuvat sun kaikista kuvista.
    Heittäytyisin tuonne varvikkoon nukkumaan heti!!
    Noista Ronya-kuvien muokkauksista pidän myös, loistava kontrasti kun nuo luomet pääsee esiin <3

    Tsempit kouluhommiin, niitä riittää ihan mukavasti täälläkin. Onneksi tän viikon lämpimät kelit ja kohisten sulava lumi ovat piristäneet, kyllä se kesä sieltä tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mielettömän ilonen että noi Aurin kuvat nousivat suosikeiksi, suuresti kiitoksia! <3 Mullekin kyl kelpais unet tuolla kanervikossa, sen verran ihanaa oli :(

      Kiitos samoin! <3 Tää kovaa kyytiä saapuva lämpö kyllä piristää valtavasti, ihanaa!

      Poista