maanantai 11. heinäkuuta 2022

BJD:itä jälleen

 Hey!

Pitkästä aikaa hartseja tänne taas ^^ Oon tosi huono laittaan niiden kuvia ojennukseen. Tässäpä kumminkin postauksellinen ihan vaan näitä mukuloita!

Mun hartsikuume on SUURI niinku pliis send help (or more like MONEY)


Julius pääs pihalle röökille! Herranen ei oo kyl poltellu enää vuosiin, mutta nautin silti ottaa tästä nukkeversiosta tällasia kuvia


Tästä näkee et sade oli tuloillaan!


Niin joo, tosiaan, rohkaistuin vihdoin ja rupesin roudaan pojuja ulos! Paras hetkeen näiden parissa tapahtunut asia if I may say 8') Oon ilonen! Nyt voi rauhas reenata ulkona kuvaamista. Oon pelännyt liikaa että niille tapahtuu jotain tai onnistun kaataan ne tms, mut nyt päätin vihdoin ottaa itteeni niskasta kiinni

En also muista esittelinkö poikien uusia vaattehia täällä mutta tässäpä heitä näkyykin! Toi Wilpun hame ja röyhelöpaita on niin söpöt, on kyl just sitä vibaa mitä mun prinsessa tarvii



Jaron rakas! En myöskään muista sanoinko tästäkään täällä, mutta esikoishartsisen nimi on nyt Jaron. Pojulle ois tulossa peräti ihan esittelypostaus! Hän on, tuota noin, erittäin ankea hahmo taas vaihteeksi D': Sillee lievästi kärsinyt yksilö

Kuvasta tuli vähän aavemainen, enemmän meinasin kyllä et tää symbolois sellasta "Haihdun maailmasta kun sattuu niin paljon" -meininkiä

Nää seuraavat on vähän vanhempia:





Vielä eri väriversioita:





Hiukkasen muuttu tää tunnelma näissä :'D




Minä itken. Onnesta, enimmäkseen



Kaunis ja hyvä ja täydellinen. Rakastan häntä


Oikeesti miten voi olla noin kaunis!! En ymmärrä! (Joskin Wilhelm ei kyl oikeesti oo noin silotellun kaunis, hän on särmikkäämpi ja raihnaisempi ko tää nukke :p Mulle hän on maailman kaunein asia)

Tästä alkaa sit vähäsen NSFW-osuus ayyy 🔞








Jaaa NSFW-osuus loppuu!

Ei ne vaan voi käyttäytyä :'D En sitä kyllä heiltä odottaisikaan. He on just sellanen pari että kun ne hengaa ystäviensä luona viikonloppuisin, kaikki joutuu näkeen ihan kaiken

(Mistä tulikin mieleeni, että ois hauskaa tehdä taas joku keveämpi infotyylinen postaus heistä uwu)




Willen seksivau-osuus jatkuu, tuli puolivahingossa ihan todella kiva asu koottua hälle! Toi harness on mun lempiasia ikinä






Nää oli vähän vanhempia jo, keväältä muistaakseni



Miljoona tällasta for the sake of my mental health




Ja sitten ihan toisenlaisiin tunnelmiin! Tykkään muiden urbaaneista kuvista kovin paljon ja tuosta tunnelista kotiin pyöräillessäni tajusin et tuonnehan mä meen kuvaamaan 8) Meninkin sit kans



Jullen autenttiset kotimaisemat



Kultarakas ja hänen värisensä kukkaset!


Taas tää kuumekukka-estetiikka, jostain syystä rakastan sitä :'D Kukkakuvia ei myöskään voi koskaan olla liikaa

Mun lempiasia Jullen nukkemuodossa on toi sen nenä! Se on tosi accurate sille :( Hahmol on nimenomaan tollanen nokka. Noi yaoikädet isot tassut on kans tosi ihanat


No voi sentään, taas mennää :c <3 Huomatkaa Jullen rööki





Tää oli heille odotettua ihanampi kuvauspaikka! 

Ite olin vähän sillee :// koska en handlaa hellettä parhaiten PLUS tuolla oli lokkeja ja oon vähän (eli aika paljon) lintukammoinen :'D Mut tuo on aina mun yks lemppari kuvauspaikkoja






Jaronia myös vähän! Vaikka pojusta onkin oma postauksensa tuloillaan. Hän on jaksanut inspata paljon enemmän nyt uuden hahmon myötä!




* * *

Kiitos katselusta! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti