torstai 21. heinäkuuta 2022

Tyttöystävien kesäreissuja

 Heyaa!

Nyt ollaan kuvailtu Annikan kanssa tässä keväällä ja kesällä kovasti, joten aattelin tuupata yhteen postaukseen kaikki meidän viimeaikojen kuvailut.

Alotetaan ekalla missiolla. Sirkuskuvien ottamisesta oli hyvän aikaa haaveiltu! Siispä koottiin kasaan kunnon systeemi ja juostiin ottaan Annikan takapihalle kuvia.

Tää kuvausreissu oli ihan mielettömän hauska :'D Taustatieto: Mä olin suhteellisen vannoutunut siimahater ennen tätä ::D Olin joskus ajat sitten sanonu Annikalle et mulla on minuuttipinna tämmösissä asioissa enkä takuulla yritä ite mitään siimailuja :'DD Meanwhile sit kun päästiin asiaan niin minä siellä ensimmäisenä sillee "Minä istun tässä vaikka kuus tuntia mut mehä saadaan tästä kuva aikaseks!!"

(Olkoonkin että siimakuvaus ilman sitä telinettä ois kyllä silti mun mielestä pain)


Siinä on nyt sit!

Oli kyllä tosiaan ihan mahtava idea lähteä ottaan tällasta ei ihan pienen vaivan kuvaa tuulisella kelillä :''D Hauskaa oli vaikeuksista huolimatta! Ehkä eeppisin hetki tässä oli se, kun ei oltu tajuttu laittaa mitään sirkusteltan painoksi ja se lähti vyörymään kohti meidän vaivalla väkerrettyä siima-asetelmaa :'D Annika urhoollisesti suojeli mua ja meidän väkerrystä teltalta, ai luoja. Siel sit kikatettiin ku se koko missio oli niin absurdi

Huomattiin kans et käytettiin jäätävästi aikaa Xenan asetteluun EIKÄ SE EES NÄY KOKO KUVASSA :DD Ja lopulta kriittisimmäks osottautu sitten kuitenkin se et Wolf näytti ihan hirveeltä joka kuvassa :'D

Tiimityöskentely oli tehokasta, tultiin siihen tulokseen et meillä on selkeesti sama asenne kuvien ottamisessa ja oltiin hiton päättäväisiä! Kumpikin vuoron perään säätämässä grillitikkujen, siimojen tai koko kuvan asettelun parissa x)

Kokeilin myös mustavalkoisia versioita:


Kulttimenininki?????


"We have so much fun here"

Hui. Hui, Jekyll jäiks jotain kertomatta??


Joku tällainen versio löytyis kans! Ois ehk pitäny postata instaan tää ku Wolf ei näy tässä :p

Mutta joo, nuket kaatu jotain miljoona kertaa :'D Ei ihme kyllä mennyt ees hermo, me vuoron perään kuvattiin ja vuoron perään korjailtiin ja nostettiin kaatuneita nukkeja. Pelättiin et Jekyll, jonka asettelemiseen meni eniten aikaa, kaatuis, mutta he did not! Hienosti pysyi mun taitava poju tuossa

Mut aivan mielettömän hauskaa oli tehdä tällasta isompaa projektia! Tekis mieli kokeilla ite vaikka heti, jos ois vaan se siimateline. Räpeltämisekshän se menis mutta silti

Jaaa sit otin myös kuvia Annikan nukeista:



Tää on mun oma suosikki!


Tässä ois sitten kesällä otettuja kuvia Annikan Celestestä:


Mentiin ihanaan kuvauspaikkaan tajuamatta ollenkaan, miten älyttömän paljon siellä on hyttysiä näiden sateiden jälkeen. Maltettiin olla siinä ehkä 2 min ennen ku molemmat vaan raivostuivat hyttysiin :'D Kunnon pakokauhu kun niitä meinas olla ihan joka puolella

Ja äkkiä pakoon




* * *

Sit olis kuvia ihanalta viikonlopulta Annikan luona <3 Meillä oli kivointa hetkeen ja saatiin myös kuvailla ihan kaikessa rauhassa! Kerrankin oli keli hyvä ja hyttyset tiessään, hieman itketti kun oli niin ihanaa


SHE

Valve pääs tähän ideaan!! Tää on ollu mulla jo hyvän aikaa, piti vaan löytää nätti paikka ja öh, ryöstää tyttöystäväni apparently :'D Eli kiitos hurjasti Annikalle flyygelin ja mekon lainaamisesta tähän!!

Valvesta on kovaa kyytiä tulossa ihan hahmonakin mulle yks rakkaimmista. Nukkenahan se on ollut sitä jo pitkään. Kt:n tekeminen on paras asia </3 (Ja toki mähän kirjotan näistä hahmoista muutenkin, jotkut siellä tietääkin jo)


Oon sanoinkuvaamattoman onnellinen tästä! Melody on nykyään mun lempinukke Annikalta ja tää kuva on jotain jota oon aina janonnu ottaa

Oon yrittäny saada tätä vibaa kuviin jo kauan ja näemmä tähän vaadittiin Melody et tää tuli musta ulos!! IHANAA vihdoinn


Puhdas yolotus koska halusin palavasti ottaa kuvan ton harpun kanssa! Olympiaa en oo koskaan kuvannu kunnolla ja hän oli oikeen värinen tähän c: Tykkään tästä kans paljon


Melody kuoli

Joosiis tykkään kuvata häntä


TERESA

Oon varmaa joka päivä tässä hyvän aikaa ollu Annikalle sillee "Oi Teresa on muruni, voispa kuvata Teresaa", joten tää oli iloinen jälleennäkeminen!! En tosiaan tiiä onks mul vaa Eclata-kuume vai mikä juttu mut Terppa on vauva





Amssu :( <3 Amanda on niin rakas!! Pus! Sitä ois ihanaa kuvata enemmänkin. Annikakin vois kuvaa sitä enemmän




Juliet synkistelee. Sitäkin ois muuten ihana kuvata enemmän! Krhm Annika voitko kuvata taas Keljua kiitos

* * *

Muokkaamattomia löytyy myös:





The maailman kaunein ja ihanin tyttö, oon nyt ihan tosi inspiroitunut Valvesta ja se tekee mut onnelliseks!












Behind the scenes! Eteeriset neidot väsähti tuohon



Teresa on oikeesti kaunein, en oo handlannut nyt yhtään!! Ihanin tyttö











*..**💛🌷.::.🌿🦋..💛*..:.

Kiitos katselusta!

2 kommenttia:

  1. Voi ah nuo kuvat Teresasta, etenkin nuo kukkaseppelpäiset!!
    Tässä postauksessa on paljon just tollasta "eteeriset neidot" estetiikkaa, joista n a u t i n todella paljon.
    Upea kuvauspaikka tuo missä oot ottanut kuvia Valveesta ja flyygelistä! Ja nuo kuvat Celestestä on kans hirmu ihania, tukka näyttää liehuvan tuulenvireessä <3
    Hehkutan tätä varmaan jokaisessa postauksessa, mutta sun kuvista näkee just nyt niin hienon kehityskaaren ja sellasen oman tyylin vahvistumisen (?)
    Vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aiai tää on aivan ihana kuulla, paljon kiitoksia kommentoinnista! <33 Eteeriset neidot -estetiikka on kyllä nimenomaan se, jota aina tavoittelen, joten tää ilahduttaa.

      Onpa tosi nätisti sanottu, oon itse tullut kans siihen tulokseen et tänä vuonna on oma tyyli ja ideat alkanut vahvistua ja se kyllä kannustaa kovasti! Niin iso ilo, että sen näkee! Paljon kiitoksia <3

      Poista