perjantai 8. heinäkuuta 2022

Taas arvostellaan

 Haluan pitää yllä tätä mun uusien mallien arvosteluperinnettä, ihan vaan koska vanhojen blogien arvostelupostaukset oli elämän suola <3 Joten täällä taas olen. Heitän tähän kaikki edellisen arvostelupostauksen jälkeen julkaistut nuket

Tsekatkaa kans ihmeessä kuvatarinan uusin osa!

* * *

Siinä, missä pari edellistä vuotta ovat olleet omaan makuuni jopa varsin hyviä uusien julkaisujen kannalta, nyt ollaan taas menossa ihan selkeästi alamäkeen :'D Nothing lasts forever


Pullip Monglnyss

Alotetaan kuitenkin mun toisella lempparilla! Tää on paras Pullip, joka viimevuosina on julkaistu, you can't change my mind. Mä rakastan sitä. Siinä on ihanalla tavalla yhdistelty vanhempien Pullipien tyylisiä kovia viivoja ja muotoja mut se on samalla myös tosi uuden ja raikkaan tuntuinen julkaisu. Tykkään tästä melkeinpä enemmän kuin Vestasta ja Keresistä, jotka ovat so far olleet mun viimevuosien lempparit!

Tässä julkaisussa pelaa kaikki kauniisti yhteen. Kiva siluetti mekossa ja muutenkin mun silmään toimivat vaatteet, takuulla käyttäisin noita nukeilla! Toi kynttelikkö on kans ihana. Tällä mallilla on myös hirveen ihana peruukki, leikkaus ja väri on niin kivat! Tää nukke tais saada aika murskakritiikin nukkeyhteisössä mut mua ei kiinnosta :p Rakastan sitä, pus

En oo vielä hommannut tätä, mutta kyllä mä jossain vaiheessa tahtoisin hänet tänne. Mun yksi hahmohan on peräti tän nuken ulkonäön inspiroimana syntynyt, ääks! Joten kyllä mä tän joskus tänne nappaan.

PS. Halusin niin kovin tietää kenen idea tän nimi oli, ihan hirvee :D Itken joka kerta kun oon joutunu lausuun ton ääneen


Pullip My Melody Lilac ver.

Taisin jo aiemmissa postauksissa todeta, ettei nää uudet väriversiot ole mun juttuni, ja tämä nyt jatkaa sitten sitä linjaa :''D Tää värimaailma jotenkin pilaa kaiken sen, mikä oli musta tosi suloista siinä ekassa


Pullip Care Bears x Pullip Cheer Bear ver

Tää oli alussa mulle hivenen luotaantyöntävä. Pullipilla ei vaan yksinkertaisesti toimi tollaset pisamat, vaikka kyllä mä niiden funktion itsessään ymmärrän. Silmät on kyllä ihanan väriset ja musta käy tälle hyvin! Mulle halinallet ei koskaan olleet osa lapsuutta eli sinänsä tässä ei oo nyt sotkettu mitään mulle pyhää

Omistajakuvia nähtyäni tää on ihan okei, palavin inhotus kuoli :'D Nykyään ihan elän tän kanssa, on se söpö. Eläköön nallukka elämäänsä


Pullip Sumikko Gurashi

Tän peruukin väri on IHANA

Tykkään myös tän asusta! Söpö pehmeä estetiikka, mulla löytyis kyllä parikin nukkea, jotka tän kelpuuttais. (Mut tottakai sillä on hassun raskaat kengät ton asun kanssa...) Itse nuken nassu ei musta käy tähän kokonaisuuteen yhtään, ei oikein iske noin rankat viivat. Also ihan liian persoonaton ilme mulle. Omistajakuvia nähdessä totesin tän kuitenkin ilahduttavan raikkaaks ja oikeastaan aika kivaksi nukeksi, vaikka se ei naamaltaan olekaan mun tyyliseni. Oon silti ilonen aina kun nään hänet jossain


Pullip Little Twin Stars 

Miks näillä söpölijulkaisulla on tosi usein tollaset murharipset? :'D Todella erikoinen vaikutelma kun ne on noin kovat. Siis tämähän on näin stailattuna tosi söpö ja toimiva kokonaisuus, mutta en taaskaan tykkää faceupista itsessään yhtään :'D Tän suljetut luomet on tosin aivan ihanat! Miten sulosen väriset


Isul Little Twin Stars

Isul :((( Tän pastellivärimaailma ilahduttaa mua suuresti! En kenties oo itse se maailman pastellisin ihminen, mutta arvostan tällasia yhtenevän estetiikan julkaisuja aina paljon. Tää on söpö! Mietin vaan miten sulosilta tää ja tuo Pullip näyttäis jossain keräilijän hyllyllä sellasinaan

Meikki ei taaskaan iske kyllä yhtään, todella outo veto noi kulmat ja muutenkin kokonaisuuteen suhteutettuna aika rankat viivat meikissä

ps. Lisää Isuleita kiitos


Pullip Emo

Misa Amanehan se siellä 8) Kukaa ei voi väittää mulle ettei ois inspiroitunu

Ei mut miks sen nimi on kaikista maailman asioista just emo, itken :D Ja ylläri, en tykkää tästäkään! Nyt kun oon nähnyt lähikuvia noista huulista niin voin virallisesti todeta että tätä ei voi oikein parantaa.......

Onks Noan myyny jotenkin poikkeuksellisen hyvin ko näit tulee nyt liukuhihnalta lmao


Dal Kuromi

Mun mielipiteestä kertonee tarpeeks etten muistanut ollenkaan et tässä välissä on julkaistu Dal :'D Mutta hei, don't get me wrong, tää on söpö! Jos ignoorataan se, miten paljon tossa asussa on meneillään, tää on musta tosi dynaaminen kokonaisuus. Peruukin väri on ihana, ja mä tykkään myös noista silmistä! Näin tästä just omistajakuvia ja pitäydyn mielipiteessäni, tää on ihan kiva.

Julkaistaispa Daleja useemmin :c


Pullip Nana-Chan Calico Version

Olen erittäin confused koska mun tavallaan tekis mieli jopa hankkia tämä??? Vaikka en ole 100 % varma pidänkö hänestä. Alaripset ei istu tän värimaailmaan yhtään, MIKSI ne on hopeiset?? :'D Musta tän asu on kans maailman epäpukevin D: (En kyl kauheesti fiilaa sitä perus Nana-chaninkaan asua)

Omistajakuvissa tää näyttää kuitenkin aivan ihanalta, samaa pehmeyttä kuin Eclatassa. En pääse yli siitä miten kivoilta tää ja Eclata näyttäis kaksosina.

MUTTA tummempia nukkeja vaan lisää kiitos! Oon ikuisesti suolanen et ei varmaan enää koskaan saada mitään vastaavaa ku Anotherit


Pullip Chupa Chups

Tää julkasu on kaikessa kammottavuudessaan nii veikee et melkein tykkään siitä ::D Mä niin haluisin nähdä tän jotenkin muuten stailattuna. Se on niin hirvee et se on jo taidetta itsessään


Pullip Hatsune Miku Senbonzakura ver.

LAPSUUS????

Oispa nukkeharrastusta aloittanut minä nähnyt tämän! Pikkusara ois rakastanut sitä D': Nyt oon liian kriittinen, tän laatu näyttää ihan kammottavan halvalta. Mut overally oon tavattoman iloinen et me saadaan tällasia nostalgiatuulahduksia, rakastan kun vanhat weebuscenen jutut trendaa taas ;) Elämme aikoja. Tiktokkiako tästä uudesta Tumblrin 2010-luvun alun trendien takastuomisesta pitäs kiittää?? Anyway hyvää työtä, kiitos siitä


Pullip Merori Tear ver.

Niin mitä sanoinkaan siitä et ideat vähän lopussa :'D No mutta, tää on musta melkeinpä kauniimpi kuin se alkuperäinen, joka sekin oli musta nätti. Tykkään siitä miten yhtenäiset sinisen sävyt tässä on. En mä tosta meikistä oikein tiedä, mutta muu kokonaisuus on nätti. Omistajakuvia näin hänestä myös, ja oon edelleen sitä mieltä että sievä tapaus


Pullip Chocolat Meilleure

Oon aina ihan pihalla noista kirjoitusasuista koska mun päässä tän hahmon nimi on (mangan suomennoksen mukaan) Chocola Meilleur?? Nojoo anyway

Lapsuus osa 2??? Sugar Sugar Rune oli niin söpö manga ää </3 Oon ihan häkeltynyt siitä miten toi artstyle on saatu toimimaan Pullipin naamassa noinkin hyvin! Great job, tykkään. Tosi hienosti tuotu tähän muotoon. Mutta tuo asu näyttää mun silmiin vaan tosi halvalta, mikä ei ihan natsaa ottaen huomioon Pullipien nykyisen hintaluokan... Eli itse nukke jatkoon, mutta asu ei


Pullip Cho-Ran

Oi hänestä pidän! Tai en ehkä henkilökohtaisesti, as in en ostais, mutta tän estetiikka on miellyttävän yhtenäinen ja pidän traditionaalisuudesta aina paljon. Tuo asu on ihanan yksityiskohtainen, näin lähempiä kuvia siitä ja vautsi. Tää ei oo moment samalla tavalla kuin vaikka Kumiho oli, mutta arvostan silti sitä mitä tän kanssa on tehty. Varmaankin yksi suosikeistani


Pullip Fu-Tillet

Tää on extra, mutta musta juurikin sillä huonolla tavalla :'D Mua häiritsee maailmassa eniten tää nykyjulkaisujen kertakaikkisen huono koordinointi kaikkien eri leikkausten kanssa. Ton mekon leikkaus clashaa pahasti peruukin pituuden kanssa. Tällaset yksityiskohdat silittää mua pahasti vastakarvaan. (Aikanaan esim. Claudian siluetti oli KAMALA koska se peruukki oli niin pitkä?? Tuhos täysin sen mekon siluetin. Oonks ainut joka huutaa tällasille asioille aina? :'D Mä ja mun paras ystävä rääytään aina mettässä kun Groovella ei vaan osata kattoo et se kokonaissiluetti ois sopusuhtainen)

...NIIN SIIS en kylä pidä hänestä muutenkaan :D Värimaailma on sievä, mutta silmät ja huulet ei musta sovi tän kaiken muun kanssa yksiin. Nää wannabe-Etoile-kyynelpisarat ei myöskään oikein pue tätä julkaisua, ne ei tuo siihen mitään lisää.


Pullip Ange

Nii mut eikös Dal Ange ole jo olemassa? Mulla ei oo kyllä oikein mitään sanottavaa tästä, tässä ei tapahdu kauheesti mitään kiinnostavaa. Taaskin kumma siluetti, tuolla ylhäällä tapahtuu liikaa alakertaan verrattuna. Valkoset ripset on sulonen yksityiskohta, tällasia haluaisin lisää nukeille! Ei kuitenkaan säväytä tarpeeks


Pullip Mistica

En haluaisi sanoa tästä mitään hyvää, koska se keissi tän julkaisun kanssa vaikutti niin shadylta kaiken kaikkiaan D: Toki alkuperäinen artisti ei julkisesti hirveesti sanonut mitään, mutta ei luoja Groove teki rumasti tän nuken kanssa. Uhh. Sen kustomin meikki oli niin nätti ja hempeä, mutta Groove sit teurasti sen näin. (Noista huulista tosin pidän edelleen)

Asu on kyllä sievä, näyttää ihanan keveältä!


Pullip MaO

Oi hän on virkistävä tapaus! Tykkään nuken androgyyniydestä ja siitä, että sillä on noinkin eleetön mutta silti toimiva meikki. Noi nudet huulet on oikein kivat musta! Sopii nuken yleisilmeeseen. En oo henk. koht. hirveesti tän tyylin ystävä mut silti oikein ilostuttavaa nähdä näin stailattu nukke. Hän on kiva, menee jatkoon mulla.


Taeyang Sakurai Atsushi

En oo AIKOIHIN rakastunu mihkään malliin näin kovaa heti sen nähtyäni!! Se on mulle ihan täydellinen. Niinku... Hideviba mutta vaan edgy potenssiin kaks???? JOO JOO pliis joo en oo aikoihin ollu mistää uudesta nukesta näin innoissani! Taet on oikeesti paras asia ikinä koskaan ja oon nii vihanen siitä et niit putkahtaa kerran viitee vuoteen

Kaikki tässä nukessa on yksinkertaisesti vaan just sitä, mitä rakastan nukeissa ylipäätään. Kalpea iho, tumma silmämeikki, punaiset huulet ja hiton eeppinen asu. Tän asun jokainen osa vaikuttaa siltä, että tulis täällä käyttöön! Ja niinku apua, tällehän tuli maskit ja kynttelikötkin mukaan, ei jestas. Joo, tää on mun suosikkijulkaisu viimevuosilta, oon totaalisen myyty!

* * *

TOP 5 VIIMEAIKOJEN JULKAISUT

1. Taeyang Sakurai Atsushi
2. Pullip Monglnyss
3. Pullip Nana-chan Calico Cat
4. Pullip Cho-ran
5. Pullip Sumikko Gurashi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti