tiistai 23. tammikuuta 2024

Lapsia lumisateessa

 Heimoi!

Olin Annikalla viikonloppuna, ja ehdittiin kuvailla tosi paljon 💛 Mun arjen tahti on ihan mieletön tällä hetkellä. En ehdi levätä minään päivänä, joten kokonainen viikonloppu ihan muissa meiningeissä teki nyt todella hyvää! Eilenkin mun päivä alko 6.45 ja hommat loppu kymmeneltä illalla, ja vikatki jutut tuli vaan lähinnä hutastua

Tässäpä siis viikonlopun kuvasaldoa 🦋


Meillä oli kunnon Noidanpenska-intoilut :'> (Vaihteeksi...) En ole koskaan aikaisemmin kuvannut Stellaa, ja hänpä osoittautui maailman ihanimmaksi kuvattavaksi! Niin kaunis pieni tuolla keväisten kuusien kanssa



Mun ikisuosikki Melody <3 Hän ei koskaan petä! Maailman kaunein. Se on niin Mun Nukke olematta mun nukke :'D Jotenkin tunnen siihen yhteyttä ja iloitsen siitä, että se on murulla


Tytti herätti mussa semmosen noidanpenska-kuumeen (joka oli btw jo valmiiks) et oisin voinut viedä sen mun TASKUSSA kotiin


Ronya murunen mun aarremekossa! Halusin aina siitä tällasen kuvan, mutta mulla ei ollut proppeja ja lavastehuonetta joten ryöstin murulta XD



Sit metsäreissua! Olin maailman onnellisin Freyasta, hän on niiiiin kaunis <33 Pihisin innosta





Se näytti jo valmiiksi haavoittuneelta :C


Nurialle sai vaan märistä koko kuvausreissun, koska se ei nyt yhtään halunnut tehdä mun kanssa mitään :'D Olin vaan sillee "hei arvon lapseni voisitko käyttäytyä kun kerrankin oon sua kattomassa" Meidän PG:t on meidän literal children


Nyt hän käyttäytyi



Tää kuvaussessio oli kertakaikkisen epäonnistunut :'DD Ei siitä sen enempää, mutta tällanen max minuutin räpsy tuli silti


Tytti rakas yhyy tule mamman luokse pspsps

Toi sen mekko on also mun the lempparivaate



En oo koskaan kuvaillut Elliäkään kunnolla! (Vaikka on mulla siitä instassakin asti yks kuva) Viimein pääs käyttään enemmän ajatusta sen kuvaamiseen <3 RAKASTAN ELLIÄ


Oon hurjan tyytyväinen näihin kuviin, murun nuket ja meidän molempien noidanpenskat inspaa nyt ihan superisti! <3

__

Kiitos katsojille!

2 kommenttia:

  1. Siis aivan ihania kuvia ootte ottanut! Elli on niin söpö ton viitan kanssa! Ihanaa että postasit taas, tuli näistä kuvista niin hyvä mieli🥰

    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Voi ei miten ihania kuvia rakas, näistä tuli tosi hyvä mieli <3 Oli kyl ihan paras viikonloppu ja sait ihan mahtavia kuvia! c: Oon erityisen iloinen noista Elli-kuvista, niissä on ihan hitsin kaunis talvinen tunnelma ja Elli näyttää niissä kauniimmalta kuin koskaan <3 Myös nuo Mellykuvat on ihan julmetun upeita ja rakastan miten muokkasit ne! Kiitos huikeesta viikonlopusta, ootan taas innolla meidän tulevia seikkailuita c:<

    VastaaPoista