torstai 1. helmikuuta 2024

Kiitollista meininkiä

 Moimoi 🧡

Ensinnäkin: aion tehdä kysymyspostauksen! (Taas) Eli kommenttiboksiin voi halutessaan myös täällä jättää kysymyksiä. 


Aloitetaan kuitenkin mun alkuvuoden isolla uutisella!

29.1. mulle kotiutui yksi mun eniten koskaan rakastamista nukeista 🤍 Kyseinen nukke on @laupullipin Danaë! Tämä tapaus on aina ollut mulle ihan mielettömän suuri haave kaikkinensa. Oon haaveillut siitä jo silloin, kun sillä ei vielä ollut @eienstudio.dolls kustomoimia huulia saati tätä stailausta. Tää nukke on aina ollut mulle masterpiece ja Lau ehdottomasti yksiä mun lempistailaajia. En rehellisesti uskonut, että koskaan saisin tätä nukkea kotiin päin, joten oon vieläkin niin hämmentynyt tästä ;_; <3

Hänen ostotarinansa on mitä mainioin :'D Oltiin murun kanssa Prismassa keskellä yötä ja olin ihan KAUHUISSANI siitä tuunko saamaan tätä nukkea vai en! Istuttiin penkillä syömässä eväitä kun sain tiedon et saan hänet, ja muru jaksaa yhä nauraa sille ku sylkäsin kaikki eväät suustani ku innostuin niin paljon

Oli paras Prismareissu hetkeen, heh


Kyseessä on tosiaan Pullip Rosalind eienin kustomoimilla huulilla 🤍 Oon pelkkää mössöä hänen edessään, hän on kaikin puolin niin kovin täydellinen ;_;

Hauskaa, koska mä en tbh oo kauheesti semicustomien fani yleensä, mutta nää Laun entiset muksut on 100 % poikkeus...


Ja koska sain tiedon tän nuken saamisesta jo joulukuun puolella, oon onnellisesti miettinyt tätä nyt sitten siitä lähtien 😭🤍 Tää jos jokin tuntuu niin oikeelta just nyt! Hän on absoluuttisesti kaunein nukke ikinä


Yllätin itseni hahmovalinnalla! Koska hän on tosi spesiaali nukke mulle, en halunnut antaa sille ihan mitä tahansa hahmoa c:< Hän on nyt Lilika! Lilika multa löytyykin jo BJD-muodossa ja olen hänen hahmostaan täällä puhunut c: Hän on mulle korvaamattoman rakas :( <3


Olin aluks itselleni että häh, miten niin Lilika, koska en osannut nähdä häntä näin maturessa lookissa. Sit mun pää ryhtyi tekemään taikoja ja oon nyt vienyt hänen hahmoaan aivan ihanaan suuntaan ;_; Legit itkin sille koko joululoman ja kirjottelin siitä! Can't wait to tell you 🤍🦋


Eli toisin sanoen tää nukke tuntuu mulle tarinan jälkeiseltä aikuiselta Lilikalta! Hänen hahmonsa kehitys heijastelee mulle tosi kauniilla tavalla mun omaa kehitystä, ja tahdon puhua teille siitä täällä jossain ihan omassa postauksessaan 🤍

Oon joka tapauksessa ihan hurjan kiitollinen ;__; En ois uskonut et todella saan tän rakkaan vielä itselleni, mutta oon niiiin ilonen et niin kävi


Ja sit toisiin kuviin! Linnea RAKAS


Jodi pääs ihanaan aurinkoiseen keliin! Nää kuulaat aurinkoiset pakkaspäivät on mulle maailman inspiroivimpia kelejä c:





Pitkästä aikaa myös mun rakasta Kaikuani! Tuntuu, että se on yhä edelleen eniten niitä nukkeja, jotka ilmentää jotain mun primitiivisintä estetiikkaani. Oon näihin kuviin hurjan tyytyväinen! Mulla ehti olla ikävä Kaikun kuvaamista



Syssyinen throwback...


Oop, sitten! Tässä olisi mun jo aikaisemmin täällä esittelemäni Nomyensin kustomi. Esittelin nuken alun perin eri nimellä, mutta stailauksensa myötä hän näyttää niin paljon itseltään, että hän saanee pitää hahmon alkuperäisen nimen. Eli unohtakaa mun aiemmat mutinat, tässä on Talisa 🧡

Koitan nyt olla vekslaamatta


Talisa on hahmo mun kirjoittamattomasta massiivisesta fantasiaprojektista! Hän asuu arolla


Mun piti varmaan saada pehmeä söpö nomyens mut hän on nyt luontopööpöilijä niiko about kaikki mun nuket, way to go :'D Ehkä joskus mulla on sellanen pissis-nomyens kans

Oon joka tapauksessa Talisaan tyytyväisempi ku ikinä kuvittelin, ai vitsi <3 Ihan mieletön on hän


Tuun postailemaan kuvia Annikan nukeista varmaan joka paikkaan tällee ripotellen, koska en ikinä muokkaa kaikkia kuvia kerralla...


Töötti






Kesäinen throwback!!! Rakastan jokasta vuodenaikaa aivan hirveästi ja luonto on mun isoin inspiroija :( On tosiaan ikävä kesää vaikka talvikuvausta rakastan kans equally


Kanga rakas c:


Ja tähän syysthrowbackiin voimmekin lopetella <3

Kiitos katsojille!

5 kommenttia:

  1. Ihana postaus ❤️ kysymyksiä:
    - mikä on sulle tärkeintä nukkeilussa?
    - custom vs stock?
    - top 5 nukkea sulta itseltä?
    - miten säilytöt nukkeja?

    VastaaPoista
  2. Taas niin ihania kuvia! Onnea uudesta nukesta! Kysymyksiä:
    1: Sun lempi nukke joltain muulta nukkeilijalta?
    2: Kuka on sun vähiten rakas nukke vai onko sellaista?
    3: Ikimuistoisin kuvausreissu?
    4: Milloin taas lisää kuvatarinaa? Mulla on ikävä sun tarinoita😄


    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Niin upea Lilika 😍😍 kysymyksiä multakin:
    1. Sun lempi oma nukke joka vuodelta jonka oot nukkeillu?
    2. Mikä on kuvaamisessa kivointa? Esim. Muokkaaminen tai kuvan valmistelu
    3. Miksi aloit nukkeilla?
    4. Mistä nukkeasiasta haaveilet juuri nyt eniten?

    VastaaPoista
  4. Ihanaa kun joku jaksaa talvikuvata. Itse en jaksa :'D Ihania kuvia ja Lilika on niin kaunis! Talisasta tuli myös tosi näyttävä. Ja kysymykset alkaa vähän tähän nukkeen liittyen...

    - Milloin/tuleeko vielä lisää hahmopostauksia? (muihin kuin BJD-nukkien hahmoihin liittyen)
    - Suosikkikustomoijat? Vaikka top 5!
    - Onko siulla vielä stock-nukkeihin liittyviä konkreettisia hankintahaaveita, muita kuin stock-asut tai "ostan tämän jos tulee joskus inhimillisellä hinnalla vastaan"?
    - Kallein nukenvaate minkä omistat? (hintaa ei tarvitse eritellä)
    - Millaisia nukenvaatteita tai kenen luomuksia haluaisit hankkia, jos budjetti olisi täysin rajaton? (Pullip-perheen nukeille)
    - Miten olet ehtinyt työskennellä kirjoitusprojektien parissa nyt yliopiston aikana? Vai oletko ehtinyt ollenkaan?
    - Suosikkimaailmasi, jonka olet luonut (tarinoihisi) ja miksi juuri se?

    Kiitos jos vastailet, odotan innolla taas kysymyspostauksia!

    - Pearls (törkeästi työajalla, en voinut kirjautua bloggeriin :D)

    VastaaPoista
  5. Ihan älyttömän söpösiä ja rakkaita uutuuksia sulla siellä MÄY<333!! Nautiskelin kaikita näistä kuvista ihan hirmusesti, mutta VOI LINNEA se on vienyt mun sydämen ihan täysin nyt lähiaikoina :'(( mikä pikku mussu!!!<3

    kysymyksiä vähän:
    - Miten pystyt tasapainottaa koulun ja muiden vastuiden kanssa nukkeilun (tuntuu et oot aina niiiin tuottelias, ihmettelen miten saat ajan riittämään :' D)?
    - Mikä on suurin inspiraatio kirjoittamiseen?
    - Miltä sun kirjoitusprosessin ihan ensimmäiset askeleet näyttää, as in miten kasaat ajatukset ja ryhdyt muodostamaan niistä yhtenäistä tarinaa?

    VastaaPoista