tiistai 2. tammikuuta 2024

Parantajan tarina: luku 6

 Hey!

Okei, mutta tämä vuosi alkaa näemmä kuvatarinalla! Mulle iski into kaivella tämä loppukesästä otettu osa esiin ja jatkaa kt:ta viimein. Oon niin INNOISSANI! Arkikiireiden keskellä tän kt:n kuvaamista/muokkaamista ei ole voinut oikein edes harkita, mutta nyt alkaa into hiljalleen taas palailla. Musta on ihanaa, että en ole paineistanut itseäni tän pariin c: Rauhassa vaan!

Parantajan tarinan aiemmat osat löydät täältä!

Tämän osan SV: veri

Pahoittelen kans Kangan kielenkäyttöä :'D

__

Parantajan tarina

Luku 6: Rakkaudesta


Anemone: *yskii* Kanga! Kanga, mitä sinä teet? A-apua, älä!


Kanga: Hah, leikitkö sinä yllättynyttä? Luulitko, että olin sinun kanssasi siksi, että rakastan sinua?


Kanga: Vitun lapsellinen penikka, tulit tänne saakka etkä edes kyseenalaistanut. Et koskaan kyseenalaistanut, vaikka olin teidän kylässänne vain vaivaiset puolitoista kuukautta.

Anemone: *yskien* Mitä sinä...


Kanga: Lakkaa nyt vittu hokemasta sitä, menee hermot. *irvistää*


Kanga: Miksi sinä luulisit minun olevan täällä? Luokkaretkellä? Huvikseen? Ei kun, anna minä arvaan – siksi, että rakastan sinua! Olet niin kuvottavan rakastunut. Naurattaa.


Anemone: Kanga…


Anemone: Etkö sinä...


Kanga: Joo joo, sinua järkyttää nyt tosi kovasti, yhyy, tajuan kyllä. Turpa kiinni, en jaksa kuunnella sinun hölinöitäsi enää nyt, kun ei ole ihan pakko.

Anemone: Mutta...


Kanga: Pliis, älä sano sitä ääneen, en tahdo ajatella sitä.


Kanga: Kaikki tämä tapahtui vain, jotta sinut saataisiin listittyä. *hymähdys* Ei mitään henkilökohtaista, beibi.


Anemone: *kurottaa kohti Kangaa* Miksi sinä tahtoisit -


Kanga: Olet niin suloisen naivi.


Kanga: Kuvittelitko, että todella tulin kyläänne etsimään apua näkijällemme? Että olisin niin epätoivoinen?


Kanga: Sinun olemuksesi on niin lapsenomainen, että se miltei sattuu.


Kanga: Olen tiedätkö aina ihmetellyt, miten kylän miehet jaksavat läähättää juuri ja juuri täysi-ikäisten tyttöjen perään. Minusta lapsekkuudessa ei ole mitään kiinnostavaa, ja sinä vain vahvistit sen, vaikka oletkin aikuinen. 


Kanga: *nauraa* Vai ajattelitko, että minulla oli oikeasti hauskaa sinun kanssasi?


Anemone: *tuijottaa Kangaa hiljaa*


Kanga: Tein sen vain, koska halusin nähdä ilmeesi nyt.


Kanga: Okei, okei, eiköhän tässä ole jutusteltu ihan riittävästi mukavia. Suoritetaan saman tien tämä missio loppuun. Minä halveksin sinua, Anemone. Vihaan mitäänsanomatonta, tylsää naamaasi ja lässyttävän kilttejä sanojasi. En voi ymmärtää, miksi kukaan näkisi sinussa mitään erityistä.


*jostain kuuluu ääntä*

Kanga: *vilkaisee äänen suuntaan* Hmm?





Kanga: *tuijottaa jäykistyneenä* M-mitä -



Kanga: Mitä hemmettiä...


Kanga: Unenkutojan nimissä, mikä helvetti tuo on?



Kanga: *nousee ylös* Minä en ala Anemonen vuoksi kuolemaan.



Kanga: *juoksee paikalta*


Halla: *laskeutuu Anemonen vierelle* Halla: Ei mitään hätää, tyttöseni. Olen tässä sinun kanssasi. Älä liiku.


Anemone: Minun… täytyy parantaa itseni. Hän ei osunut hengenvaarallisiin elimiin, mutta… *yskähtää* Vuodan tätä menoa kuiviin.


Halla: Ssh, anna minä autan.


Anemone: Oletko se todella sinä…? Kuinka sinä olet täällä?

Halla: Ssh, pieni, sinun pitää olla rauhassa nyt. Älä hötkyile.


Anemone: Oletpa sinä lämmin. Olisitpa unissakin yhtä lämmin…


Halla: Keskity vain hengittämiseen. Sinun on pysyttävä nyt liikkumatta.


Anemone: Tahtoisin… etsiä Kangan. Puhua hänelle. Hänen päässään mahtaa liikkua juuri nyt monta ajatusta. *yskii* Sinä varoitit minua, enkä kuunnellut.


Halla: Minä yritin kertoa sinulle, mutta uni katkesi aina. Hän katkaisi sen.


Anemone: Hän? Kuinka niin hän?


Halla: Hän on Näkijä.

Anemone: Kangako Näkijä?


Halla: Kanga on aina ollut. Teitä vedätettiin, enkä kyennyt varoittamaan sinua ajoissa. Ei Näkijä tarvitse apua tai ole hengenvaarassa. Näkijä on Kanga itse.

Anemone: *haukkoo henkeään* Se selittää paljon… niin paljon. *hiljaa* Voi, Kanga… Olisinpa voinut auttaa häntä jotenkin.


Halla: Juuri nyt sinun on keskitettävä kaikki energia itseesi.

Anemone: Kuinka voisin, kun Kanga on Näkijä ja sinä olet vihdoin siinä? Enkä vieläkään tiedä, kuka sinä olet...


Halla: Ssh, ihmislapsi, minä kerron sinulle kyllä. Sen aika ei ole nyt.

Anemone: Tulitko sinä… pelastamaan minut?

Halla: Minä olen katsellut sinua koko elämäsi. Olen aina varjellut sinua.


Anemone: *hymyilee* Enkä siltikään tiedä, kuka sinä olet… 

Halla: Kaikki ajallaan.

Anemone: Halla... Uskotko sinä, että Kangalla on kaikki hyvin?


Halla: Etkö ole järkyttynyt siitä, mitä juuri tapahtui?

Anemone: Olen. Mutta minä välitän Kangasta vielä enemmän kuin olen huolissani siitä, mitä nyt tapahtuu. Tahdon vain, että hänellä on kaikki hyvin. Minä rakastan häntä.

Halla: Sinulla on puhdas sydän. Hän ei ansaitse sanojasi.

Anemone: Minä rakastan häntä silti.


Halla: Juuri nyt olisi tärkeintä, että vain lepäät.

Anemone: *hymyilee vaisusti* Minähän… lepäänkin. Ihan koko ajan.

* * *

Toisaalla


Kanga: *kävelee täristen kohti Callistraa* Helvetin helvetti. Puolentoista kuukauden työ. Täysin hukkaan heitetty. Mikä ihme se oikein oli? En ole koskaan nähnyt mitään tuollaista. En takuulla kerro siitä kenellekään ennen kuin otan itse selvää.

Callistra: *henkäisee* K-Kanga? Sinä olet elossa. Ja kotona.


Callistra: Sinun äitisi sanoi, että... että...



Callistra: *nyyhkien* Minulla oli niin... *nielee itkuaan*


Kanga: Callistra... *henkäisee* Älä sano mitään.




Kanga: *hellästi* Olen tässä nyt.


Callistra: *pitelee Kangaa hellästi* Kuinka olet jo nyt siinä? Olin varma, että Annelise oli viimein keksinyt keinon päästä sinusta eroon...


Kanga: *sihahtaa* Ei äiti minusta noin vain pääse. Hän puhui sinulle totta. Olin Parantajan kylässä suorittamassa tehtävää.


Callistra: Sinä todella olit minun kylässäni.


Kanga: *vihaisesti* Niin. Enkä saanut aikaiseksi edes sitä yhtä asiaa, jossa minun piti onnistua.

Callistra: Mistä oikein puhut?


Kanga: Luuletko, että saan kertoa sen sinulle?

Callistra: Kanga, et kai sinä vain...?

Kanga: Mitä väliä sillä on! Epäonnistuin joka tapauksessa.


Calistra: Kanga rakas... Mitä täällä oikein tapahtuu? Mitä sinun äitisi haluaa?

Kanga: Unohda se. Olen nyt tässä. Sinähän kaipasit minua.

Callistra: *hellästi* Kulta rakas... Puhu minulle.


Kanga: *tiuskahtaa* Ei ole mitään puhuttavaa! Anemone on yhä hengissä, jos sinä siitä huolehdit.

Callistra: *järkyttyneenä* Kanga... Yrititkö sinä tappaa minun kyläni Parantajan?

* * *

3 kommenttia:

  1. Ah nyt ehdin tänne kommenttiboksiin!! Olin tosi iloinen kun huomasin sun julkaisseen uuden osan, ihana lukea tätä taas!
    Tää osa on ihan hirmu kiinnostava ja tässä on tosi hienosti luotu tunnelma. Nautin ihan hirmuisesti kieroista pahiksista, joten Kanga sai mut kyllä virnuilemaan uhkaavuudestaan huolimatta :D
    Ja ihana nähdä Hallaa, hän on niin kaunis ilmestys! Tykkään paljon siitä, miten tää tarina saa yhä enemmän kierroksia ja jännitteitä aikaan luku luvulta, vau <3

    VastaaPoista
  2. Oonpas myöhässä, äh, mutta toivottavasti ei haittaa! uwu' Oon ollu ihan hemmetin innoissani siitä että oot jatkanu kuvatarinaa nyt ;_; Tää on vaan parasta mitä nukkeilu voi tarjota! Sun kt:t tekee mut niin onnelliseks ettet uskokaan, ne tuntuu niin oikeelta ja niin sulta ja niin meiltä. Tätä osaa oli valtava ilo lukea <3

    Oon niin vihanen Kangalle!! Miten se voikin sanoa noin rumasti Anemonelle ;_; On kaikin tavoin irvokasta että se on puukottanu Anea, istuu sen päällä ja potkii potkittua vielä maailman hirveimmällä monologilla! Anen kutsuminen naiiviksi sattuu eritoten koska mulla on aina soft spot Anen kaltaisille tyypeille jotka haluaa uskoa ihmisistä hyvää. Se että Kanga päätti käyttää sitä aseena Anea itseään vastaan on musta kauhean surullista. Mutta tää osa kyllä osotti sen, miten vahva Anemone on Kangan julmista sanoista huolimatta! Tuntuu että se ei antanu niiden läpäistä itseään vaan jatkoi silti Kangasta välittämistä! Oli selkeesti vaan huolissaan tästä sekoilijasta. Ane on vaan liian hyvä tähän maailmaan yhyyy ;-; Toi Kangan ja Anen välinen kohtaus oli toteutettu ihan todella upeesti, rakastan sitä miten intensiiviseltä ja hengittämättömältä toi koko kohtaus tuntuu! Ihania lähikuvia ja upeita kuvakulmia, jotka oikein korostaa sitä että Kanga on tilanteen päällä ja Anemone alakynnessä. Myös Kangan replat oli mulle iso vau <3

    HALLA ;_; En voi sanoin kuvailla sitä miten onnelliseksi tulin kun näin Hallan! Ja se että se riensi pelastamaan Anen teki tästä osasta mulle ihan lempparin koskaan! Rakastan sitä miten kuvaat Hallaa. Saat sen näyttään niin mahtavalta ja toismaalliselta olennolta mutta samaan aikaan siitä huokuu lämpö ja lempeys <3 Sen tapa pidellä Anea ja huolehtia sen voinnista teki mut superiloseks. Noiden kahden interaction kaikkien niiden lukemattomien unikohtaamisten jälkeen tuntuu tosi merkitykselliseltä. Vihdoinkin nää kaksi tapaa toisensa!

    Saatoin vähän punastella kun Kanga riensi suoraan Callistran syliin :'> Noi kaks uwustuttaa mua ihan sikana, johtunee siitä mitä kaikkea oot heistä mulle kertonu! Callistra otti empimättä tän tytön sylkkyynsä ja ihanasti halasivat toisiaan <3 Callistra puhuu Kangalle ihanan rauhallisesti ja lempeästi, näkee että se on tottunu käsittelemään Kangaa ja sen kulmikkuutta! Mutta oi kun kiva on varmasti saada tietää että Kangalla on ollu pieni murhamissio sillä välin kun Callistra on häntä ikävöiny :'D Ootan valtavalla mielenkiinnolla miten tää tästä jatkuu! Erityisesti mua kiinnostaa se, mitä Annelise on puuhaillu ja onko sillä mahdollisesti jotain mukavaa interactionia jonkun punapään kanssa... 83

    Mut aivan mieletön osa rakas, tää ilahdutti mua niin paljon <3 Oot hiton taitava ja ootan innolla jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Tää on aivan ihana tarina! Odotan innolla jatkoa. Anemone on niin ihana ja Halla vähintään yhtä ihana! Kangastakin pidän, mutta Anemonea käy niin sääliksi.. En malta millään odottaa että julkaiset taas lisää kuvatarinaa!

    starshinesistersdolls.blogspot.com

    VastaaPoista